Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 30 oktober 2012, 13:42   #1
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
FUE Feriduni - 1200/1400 grafts

Hallo allemaal,

vandaag heb ik het dan besloten, ik ga een FUE behandeling laten doen bij Dr. Feriduni. Deze kliniek heeft mij zozeer overtuigd dat ik er het volste vertrouwen in heb, iets wat ik persoonlijk heel belangrijk vind.
De arts zelf, het team en ook de kliniek komen goed op mij over.
Dr. Feriduni lijkt overal van op de hoogte en houd ook dingen bij.. Zo probeerde ik hem vorige week te bereiken, en kreeg ik antwoord dat hij 9 dagen op ISHRS was (International Society of Hair Restoration Surgery).
Oftewel: ik vertrouw hun!

Ik post het bericht vandaag pas, maar ik was er al weken mee bezig.Zo was ik al een tijd met hun in overleg of de operatie binnenkort kon plaatsvinden; omdat ik graag wil´herstellen´ gedurende de wintermaanden. In het begin werd mij gezegd dat de eerstvolgende opening in februari was, een tegenvaller dus.
Echter belde 2 weken geleden iemand mij vriendelijk op dat er een datum was vrijgekomen, en als ik dit wilde kon ik deze datum nemen. Ik kon rustig nadenken en heb vandaag dus bevestigd.
Over 3 weken al!

Ik word om 8:00 's ochtends verwacht, krijg ergens halverwege een lunch en zou aan het einde van de middag klaar moeten zijn.

De afgelopen weken voelde ik het al een beetje kriebelen maar nu het echt is beslist voel ik toch wat zenuwen! Nog maar 3 weekjes.
Binnenkort beginnen met de voorbereidingen (eten inslaan!).
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
 

Labels
feriduni, fue


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.