Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 juli 2010, 19:27   #31
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
En Simon is er flink oud mee geworden, ouder dan mijn moeder die haar kortetermijngeheugen volledig kwijt was zonder ooit cannabis te hebben gebruikt.
Wat de goden voor je in petto hebben, kun je toch niet beïnvloeden, ook al maakt men zichzelf dat graag wijs.
Oh, dat is dat verhaal van iemands opa die honderd is geworden terwijl hij altijd een kettingroker is geweest, dus roken is niet slecht voor de mens...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2010, 19:28   #32
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Jij doet je man pas iets tekort....
Ik heb niet uitvoerig alle details vermeld, want die verzin jij er normaliter zelf wel bij.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2010, 19:30   #33
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik heb niet uitvoerig alle details vermeld, want die verzin jij er normaliter zelf wel bij.
Goh, had niet gedacht dat je hier openlijk zou vertellen dat jij je man nog zo verwent...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2010, 19:30   #34
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Oh, dat is dat verhaal van iemands opa die honderd is geworden terwijl hij altijd een kettingroker is geweest, dus roken is niet slecht voor de mens...
Het LEVEN is slecht voor de mens, je gaat eraan DOOD!
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2010, 21:30   #35
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0416Dr Bekijk bericht
Ik heb ook niet gezegd dat het slim is of gezond is....de dokter gaf het aan. :S Ik neem aan dat je meestal de dingen van de dokter toch wel in acht neemt of?

Jij moet gewoon je gelijk krijgen....helaas is dat een slechte eigenschap van mensen die universitair geschoold zijn. Ze kunnen slecht tegen kritiek en iemand gelijk geven...(je begint ook met "misschien", daarmee toon je aan dat je mij eigenlijk geen gelijk wilt geven en bij je eigen standpunt blijft dat blowen voor domme mensen is).

Maar hierbij mijn mening: blowen is onverstandig en onverantwoord gezien het slecht voor je gezondheid is. Je kunt longkanker krijgen, wanneer je het met tabak mixt. Je wordt loom, waardoor je minder actief wordt en sociaal ga je er ook niet op vooruit.
Je wordt wel persoonlijk, 0416Dr, met het toekennen van algemene eigenschappen van 'universitair geschoolden' aan mij. Onterecht ook, alsof je mensen serieus in groepen kan verdelen en kan verwachten dat je oordeel over de groep voor ieder individu geldt. Zo'n houding ligt aan de basis van racisme, discriminatie en meer lelijke zaken. Ik kan volgens mij beter tegen kritiek dan velen. Ik ben mijn eigen grootste criticus. Maar de kritiek moet wel enige grond hebben. En op een goede manier gebracht worden. En ja, ik wil graag gelijk krijgen als ik echt vind dat ik gelijk heb.

Ik wil er overigens op wijzen dat jij begon te zwaaien met je HBO-diploma om kennelijk te bewijzen dat blowen niet alleen iets is voor lager opgeleiden of zo. Die illusie heb ik nooit gehad. Hoog opgeleiden kunnen ongelofelijk domme dingen doen en soms ook heel domme dingen denken. Het zijn net mensen

En als we semantisch verder gaan, mijn 'misschien' leg je verkeerd uit. Mijn formulering was 'misschien' onhandig, in die zin dat niet iedereen kennelijk de definitie van dom deelt (i.h.c. jij). Voor jou is dom kennelijk een kwestie van IQ. Omdat je zelf waarschijnlijk een ruim bovengemiddeld IQ hebt, vind ik dat behoorlijk arrogant van je (om de bal maar weer even terug te kaatsen). Alsof jouw IQ je vrijwaart van de kwalificatie 'dom'. Want iedereen is bij tijd en wijle wel eens dom. En iemand die zich bloot stelt aan een serieuze verslaving kan ik niet anders dan dom vinden. Dus ja, toen je er aan begon was je een domme jongen.

Ik vind de discussie over verslavingen in het algemeen ook erg interessant, vooral omdat ik besef dat ik dus wel degelijk verslavingen heb. Het feit dat ik chagerijnig word als ik een fitnessles mis is niet normaal. Ik moet dus erkennen dat ik een soort sportverslaving heb. Ik weet het, er kunnen ergere verslavingen zijn, maar ik heb ook al eens gemerkt dat ik smoesjes verzon om eerder uit vergaderingen weg te kunnen om te gaan sporten. Het is dus feitelijk schadelijk gedrag. Ik moet er echt aan werken. En ik ga ook niet fel de verdediging in. Sporten kan verslavend zijn en het kan negatief voor je uitpakken. Maar ik ga ook niet direct verkondigen dat het ongezond is.

Mijn verslaving aan cola is een ander punt, al ben ik nu al 2 maanden aan het methadon-equivalent van cola ... de cola light. Wel de kick, maar niet de kilo's suiker. Voor mij kwam het keerpunt toen ik besefte wat een vreselijk slechte eter ik was. Door alle suiker uit de cola was mijn behoefte aan normaal, gezonder, voedsel heel klein.

En mijn allerdomste verslaving is natuurlijk mijn verslaving aan mijn oude uiterlijk. Mijn fixatie op het behoud van mijn haar. Daarvoor gebruik ik serieuze middelen en neem ik dus risico's met mijn gezondheid. Ik geef er geld aan uit dat ik vast aan veel betere doelen had kunnen besteden en ik stop er tijd en energie in waar ik ook andere doelen in mijn leven mee zou kunnen realiseren. Feitelijk breng ik met deze verslaving ook schade toe aan mezelf.

En dan schemert misschien toch mijn arrogantie door ... ik vind het goed van mezelf dat ik herken en erken dat ik verslavingen heb. Ik kan er nu in ieder geval aan werken. Het blijven ontkennen zie ik als dom, er niet mee kunnen stoppen zie ik als zwak. Ik vrees dus dat ik misschien niet dom, maar wel zwak ben

En voor de rest hou ik er nu maar over op, Gebruiker68 heeft niks aan deze discussie.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2010, 21:56   #36
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Heerlijk dit....! Trouwens haarweb is ook een verslaving voor mij .
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2010, 23:49   #37
gebruiker68
Banned user
 
Geregistreerd: 30 augustus 2009
Berichten: 9
Ik heb toen straks nog een hasj jointje gerookt met mijn vriend. Je voelt het elke keer anders dat is gewoon spannend om dat te voelen. Je bent dan nieuwschierig hoe je die dag hi gaat worden, daarom ben je er aan verslaafd. Maar mijn vriend die doet dat echt over de grens ik zie ook aan hem ogen dat hij bijna knock-out gaat, toch zegt hij laat mij doen wat ik wil doen. Ik heb dat zo vaak tegen hem gezegd (Niet te vaak doen dan komt de stront tevoorschijn).
gebruiker68 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 08:44   #38
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker68 Bekijk bericht
Ik heb toen straks nog een hasj jointje gerookt met mijn vriend. Je voelt het elke keer anders dat is gewoon spannend om dat te voelen. Je bent dan nieuwschierig hoe je die dag hi gaat worden, daarom ben je er aan verslaafd. Maar mijn vriend die doet dat echt over de grens ik zie ook aan hem ogen dat hij bijna knock-out gaat, toch zegt hij laat mij doen wat ik wil doen. Ik heb dat zo vaak tegen hem gezegd (Niet te vaak doen dan komt de stront tevoorschijn).
Helder

Ik weet het verder niet. Als ik je verhaal hierboven lees, dan krijg ik het gevoel dat het misschien wel slim is om aan stoppen te gaan denken. Maar het is iets dat je helemaal voor jezelf moet uitmaken. Ik neem aan dat je alle gezondheidsrisico's ondertussen wel kent, maar je hoeft in ieder geval niet te stoppen uit angst voor kaler worden.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 09:24   #39
0416Dr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 90
Persoonlijk? Whatever....ik had moeten zeggen "de meeste die ik tegenkom in het bedrijfsleven"

AnthonieH, nu kun je wel de hele tijd proberen om je gelijk te krijgen door termen om te draaien etc. Overigens het ging er mij niet om of ik met mn diploma aan het zwaaien ben of nie, dat jij dat gelijk zo ziet zal wel aan jouw liggen. Alleen ik zie een verschil tussen dom zijn of dom handelen en jij blijkbaar niet en ik gaf puur een voorbeeld (dom = met weinig verstand. Dus iemand die weinig verstand heeft of iemand die onverstandig handelt. Verstand = vermogen tot denken. Bron= Van Dale). Wel netjes dat je zelf aangeeft dat de termen "dom" en "misschien" onhandig zijn gebruikt.

Maar ik zal je verlossen: jij hebt gelijk: blowen is voor domme mensen....whatever. En mensen die kanker hebben en dat gebruiken voor medische doeleinden zijn ook dom.

Dat is wat je wilt horen en meer niet. Mijn gevoelens worden opnieuw bevestigd. En inderdaad....we kunnen beter stoppen omdat het totaal geen toegevoegde waarde heeft. Wel jammer dat je percee je gelijk moet krijgen.
0416Dr is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 09:38   #40
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0416Dr Bekijk bericht
Persoonlijk? Whatever....ik had moeten zeggen "de meeste die ik tegenkom in het bedrijfsleven"

AnthonieH, nu kun je wel de hele tijd proberen om je gelijk te krijgen door termen om te draaien etc. Overigens het ging er mij niet om of ik met mn diploma aan het zwaaien ben of nie, dat jij dat gelijk zo ziet zal wel aan jouw liggen. Alleen ik zie een verschil tussen dom zijn of dom handelen en jij blijkbaar niet en ik gaf puur een voorbeeld (dom = met weinig verstand. Dus iemand die weinig verstand heeft of iemand die onverstandig handelt. Verstand = vermogen tot denken. Bron= Van Dale). Wel netjes dat je zelf aangeeft dat de termen "dom" en "misschien" onhandig zijn gebruikt.

Maar ik zal je verlossen: jij hebt gelijk: blowen is voor domme mensen....whatever. En mensen die kanker hebben en dat gebruiken voor medische doeleinden zijn ook dom.

Dat is wat je wilt horen en meer niet. Mijn gevoelens worden opnieuw bevestigd. En inderdaad....we kunnen beter stoppen omdat het totaal geen toegevoegde waarde heeft. Wel jammer dat je percee je gelijk moet krijgen.
Ik zie een verschil tussen (altijd) dom zijn en dom handelen. Maar op het moment dat je dom handelt, ben je gewoon dom bezig. Een domme jongen dus. En goed dat je Van Dale quoot, je leest in de definities niets terug over intelligentie of IQ. Iedereen kan onverstandig handelen en dus dom zijn.

Toegeven aan verslavingen is dom. En je verslaving rechtvaardigen met het argument dat kankerpatienten er in de pijnbestrijding veel profijt van hebben is ongelofelijk dom. Als het neerkomt op blowen vind ik je dus een domme jongen. Eerlijk gezegd vind ik je des te dommer omdat je wel zegt intelligent te zijn. Je zou weerbaarder moeten zijn of je zou gewoon moeten kunnen toegeven dat je dom bezig bent, maar dat je daar voor jezelf geen probleem mee hebt.

Ik spreek wel vaker verslaafden waarvan ik sommigen werkelijk heel hoog heb zitten. Maar als het op het punt van hun verslaving komt, dan kan ik ze alleen maar dom vinden. Discussieren met domme mensen over hun domheid is zinloos, dus in het dagelijks leven laat ik het er maar bij. Dat ik hier wel door discussieer is vooral omdat er anderen meelezen en misschien iets kunnen leren van de discussie.

Ik hoef ook niet persé gelijk te krijgen, ik heb gewoon gelijk. Ergens verslaafd aan zijn (en blijven) dat je schaadt is onverstandig. En volgens Van Dale is onverstandig handelen dom. Je haalde het zelf aan, dus ik zie niet hoe je het verder kunt ontkennen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 20 juli 2010 om 09:40
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 10:18   #41
0416Dr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 90
Jouw quote "Blowen is voor domme jongens" impliceert dat het altijd dom is. Daar verschillen we in mening, want zoals ik al eerder aangaf en iedere keer zie ik dat je dat negeert, is dat een kennis van mij dat heeft gebruikt niet omdat hij dom is maar kanker had. Dat jij dit niet inziet en dus iedereen onder dom schaart is jouw probleem. En blijkbaar heb jij degelijk een probleem, zie je eigen arrogantie. Hoe jij overkomt is dat jij mensen, die dit uit medische redenen doen, dom vindt. Dus vindt jij de mening van de dokter ook dom gezien hij dit heeft geadviseerd...

Overigens, de arrogantie druipt er weer vanaf:
Citaat:
Ik hoef ook niet persé gelijk te krijgen, ik heb gewoon gelijk.


Dat is genoeg voor mij.

Voor mij heb jij zeer zeker niet gelijk en gelukkig mag ik die mening ook hebben. En ook dit mag iedereen zien. Jij vindt dat jij gelijk hebt en dus scheiden onze wegen hier....gelukkig ook maar.
0416Dr is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 11:00   #42
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Wie echt Mensa-niveau heeft, kan dat makkelijk zelf.
Ik vraag het toch aan jou? Ik ben zelf gewoon te intelligent voor domme vergelijkingen.
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 20 juli 2010 om 11:07
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 11:02   #43
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Stelt weinig voor, ik heb die test in mijn twintiger jaren gedaan en uit die test kwam dat zelfs ik hoogbegaafd zou zijn...
't Is niet echt hoogbegaafd, je hoeft er maar een IQ van 130 voor te hebben. Is niet zo erg hoog.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 12:03   #44
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0416Dr Bekijk bericht
Jouw quote "Blowen is voor domme jongens" impliceert dat het altijd dom is. Daar verschillen we in mening, want zoals ik al eerder aangaf en iedere keer zie ik dat je dat negeert, is dat een kennis van mij dat heeft gebruikt niet omdat hij dom is maar kanker had. Dat jij dit niet inziet en dus iedereen onder dom schaart is jouw probleem. En blijkbaar heb jij degelijk een probleem, zie je eigen arrogantie. Hoe jij overkomt is dat jij mensen, die dit uit medische redenen doen, dom vindt. Dus vindt jij de mening van de dokter ook dom gezien hij dit heeft geadviseerd...

Overigens, de arrogantie druipt er weer vanaf:




Dat is genoeg voor mij.

Voor mij heb jij zeer zeker niet gelijk en gelukkig mag ik die mening ook hebben. En ook dit mag iedereen zien. Jij vindt dat jij gelijk hebt en dus scheiden onze wegen hier....gelukkig ook maar.
Ach, je moet zelf uitmaken hoe je het leest. Kennelijk leest iemand die blowt het anders dan ik het bedoel. Maar dat wijt ik niet aan mezelf. Ik vermoed dat de meeste lezers me wel begrijpen. Wat ik zelf besef is dat je je aangevallen voelt. De hele discussie hebben we meer omwille van jouw overdreven verdedigingsreactie dan om dat ene zinnetje van mij.

Dat je er steeds dat medicinale gebruik van cannabis bij haalt, verbaast me trouwens. Blowen om het blowen is dom. Domme jongens dus die daar aan beginnen op een leeftijd dat ook kaler worden vaak begint (mijn oorspronkelijke opmerking). Ja, ik deel je op dit punt dus in bij de domme jongens, sorry, deal with it.

Blowen uit medische overwegingen is anders dan blowen om het blowen. Dus niet dom. Voor die vriend van je kan ik dus alleen maar hopen dat het zijn situatie dragelijker maakt en dat het verder goed komt. En dat hij dan niet met een verslaving zit waar ie niet meer vanaf komt. Maar in dat opzicht heb ik alle vertrouwen in de arts die het aan hem heeft voorgeschreven, die zijn tegenwoordig heel scherp op medicijnverslavingen.

Ik zou het dus erg flauw vinden als je je verslaving rechtvaardigt omdat ook kankerpatienten het gebruiken. Je hebt toch geen kanker?

Je bent gewoon verslaafd en je haalt ieder argument aan om je verslaving te verdedigen. Ik vind dat een teken van domheid. Ik ken mijn eigen verslavingen en ik erken gewoon dat ik kennelijk zwak ben om me daar aan over te geven. Dat mag jij arrogant vinden.

En nu is het voor mij ook voldoende, steek er nog eentje op, daar wordt je rustig van
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 12:26   #45
0416Dr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 90
Sorry hoor, maar jij reageert erg zielig. Je denkt echt dat je superieur bent.....maar ja...arrogantie he? Of kan je er gewoon niet tegen dat iemand je verbetert die jonger is dan jij?

Ik verdedig dit niet omdat ik zelf wel eens een blowtje rook. Ik kan het niet eens altijd, vanwege m'n werk. Zoals dat iemand wel eens een wijntje drinkt.

Waar het mij om gaat is dat jij alles (nog steeds) op één hoop gooit en daar heb ik moeite mee. Meerdere mensen doen dat ook bij mn ras.......snap je waarom ik die verdedigingsmechanisme heb? Niet alles is zo zwart/wit als jij denkt en ik snap niet dat jij met een dergelijk academisch niveau dit juist niet snapt. Wellicht is het te makkelijk voor je.

Nogmaals, je kan niet zeggen "blowen is voor domme jongens". En als jij vindt van wel, dan is dat gewoon jouw mening maar geen feit. Dus je hebt geen gelijk....als blowen voor domme mensen is, dan wil ik nu een officieel stuk zien of een betrouwbaar bron die het bevestigd.

Dat je er al vanuit gaat dat iedereen jouw mening deelt....waaaauuuwww ik vraag me af hoe jij in het echt bent, heb jij wel vrienden? (sorry voor de persoonlijkheid)

Citaat:
Ik zou het dus erg flauw vinden als je je verslaving rechtvaardigt omdat ook kankerpatienten het gebruiken. Je hebt toch geen kanker?
Dat is jouw probleem ook, dat je te veel aannames maakt. Zoals dat je aanneemt dat je gelijk hebt, dat alle andere lezers ook denken dat je gelijk hebt. Ik heb niets gerechtvaardigd. Mijn gaat het erom dat jij ALLE blowers op één hoop gooit, terwijl dat gewoon niet zo is.


Citaat:
Je bent gewoon verslaafd en je haalt ieder argument aan om je verslaving te verdedigen.
Ook al een aanname welke niet klopt. Als ik verslaafd was, dan was ik afhankelijk van dit spul en zou dit zich weerspiegelen naar mn sociale contacten, mn werk en mn leven. Dus zodra ik iets enkele keren in het jaar doe schuif jij het onder verslaving? Allemaal aannames en meer niet....totaal gebasseerd op niets. En jij noemt jezelf slim? Ik noem je niet dom, zo ben ik niet. Je probeert mij wel te dissen en noemt me dom, dat zegt behoorlijk wat over jezelf eigenlijk. Ik begin te denken dat mensen jouw zowiezo arrogant vinden.....meerdere hier....

Ik heb je nergens dom genoemd en jij mij al wel....dat is pas triest. Als jij zo je discussies wint, vraag ik me af wat de lezers hier echt van je vinden. Want andere mensen dom noemen is pas laag. Misschien kun je er gewoon niet tegen dat mensen jouw arrogant noemen....dus jij springt hier ook continu in een verdediging.

Laatst gewijzigd door 0416Dr; 20 juli 2010 om 14:53
0416Dr is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik mijn haar weer schoon? Golioth Overige (haar)discussies - Algemeen 10 9 mei 2012 17:25
Haarwerken Stappenplan Webmaster Haarwerken 0 11 oktober 2009 15:41
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Je haar is ook niet alles! swickie TTM - Algemeen 2 14 mei 2005 14:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.