Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 juni 2005, 12:10   #1
lesshair
HaarWeb lid
 
lesshair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
[Kliniek] Consult Aesthetic Clinics

Nou.... ik ben op consult geweest bij Aesthetic Clinics.... hele aardige mensen maaruh, om nou te zeggen dat ik daar veel van opgestoken heb

Eerst een gesprekje met een consultant... beetje uitgelegd over hoe en wat en wat er bij mij zoal te doen valt. Klonk allemaal heel positief. Ik ben zo ongeveer een norwood type 2 (twee inhammetjes van een vinger dikte), dus had ook niet verwacht dat het veel problemen op zou leveren. De consultant had het over een graft of 500-600 en dan zou mijn haarlijn wel weer gerestaureerd zijn.
Vervolgens kwam dr. Heittmann er nog even bij om het een en ander te verduidelijken. Ook hij vond het allemaal wel erg meevallen en het zou makkelijk in 1 behandeling/dag te doen zijn. Hij bekijkt de boel even en heeft het meteen over 1000 grafts!!! Na mijn verontwaardiging waar hij in hemels naam die 1000 grafts kwijt wil, zakt hij vrijwel direct naar 800 grafts! Ineens is het ook niet meer mogelijk om alles in 1 behandeling te doen en wordt het verspreid over 2 dagen
Any hoe... ik ging daar met een offerte van 4600 euro en een beetje raar dubbel gevoel de deur uit. Tevens had ik sterk het gevoel dat er erg op een FUT methode werd aangedrongen terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik dat "absoluut" niet wilde.
Maar goed.. ik heb nog een aantal consults in de planning, dus we zien wel hoe het verder loopt. Bij zo'n ingrijpend iets ga ik natuurlijk niet over 1 nacht ijs
lesshair is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2005, 15:30   #2
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
over ijs gesproken....
je begeeft je op glad ijs mann

2inhammetjes van een vinger dik laten dichtmaken voor 4600€ waar benje dan in hemelsnaam mee bezig vraag ik me af.

>>benje zeker dat je AGA niet verderzet?


F33D Y4 H34D

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 16 juni 2005 om 16:13
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2005, 15:58   #3
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
Nou als je er daardoor prettiger voelt moet je het zeker doen. Hou wel in gedachte dat je haaruitval zich verder kan ontwikkelen en dat het een eindeloze strijd kan worden en op het eind heb je nog niks dan, ja een lege portomonee!
high is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2005, 16:20   #4
lesshair
HaarWeb lid
 
lesshair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
4600 euro is natuurlijk ook belachelijk..... dat ga ik echt niet betalen voor dat kleine gebiedje zonder haar. Maar ik wil absoluut mijn haar terug. Ik ben rond mijn 24ste begonnen (ben nu 30) met het verliezen van haar en dat was ook nog eens mijn eigen schuld (eikel dat ik ben) omdat ik wat met pro-hormonen heb lopen klooien met alle nare gevolgen vandien. Ik ben toen heel snel (paar weken/maanden) dat beetje haar verloren en het is nu al 6 jaar vrij constant. Ik ben in die 6 jaar nauwelijks haar verloren, dus erg rap zal het wel niet gaan.
lesshair is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2005, 16:46   #5
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
4600 euro?! man, man, man wat een afzetters! Ik heb ook inhammen van die grootte en ik dacht dat ik met 2000 euro wel klaar zou zijn. Wat een domper...
__________________
Regime:
Proscar (1.25 mg finasteride per dag, vanaf 10/01/2005)
Rooscure (2x in de week, vanaf xx/02/2005)

Status:
Inhammen en dunner wordend haar bovenop. Geen last van haaruitval.
kloete is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2005, 16:57   #6
lesshair
HaarWeb lid
 
lesshair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloete
4600 euro?! man, man, man wat een afzetters! Ik heb ook inhammen van die grootte en ik dacht dat ik met 2000 euro wel klaar zou zijn. Wat een domper...
Dat dacht ik dus ook! Had voor mezelf een leuk sommetje gemaakt en vond dat ik er max. 2500 euri aan wilde besteden.. leek me wel te doen. Maar goed, we zoeken verder
lesshair is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2005, 17:40   #7
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
Ja precies. Ken je Prohair in Belgie? Dit is van bverotti, die hier ook wel eens post. Zij zijn gespecialeerd in FUE volgens mij, en niet al te duur hoewel er nog een goedkopere aanbieder in Belgie is, weet de naam niet. Maar het gaat ook om kwaliteit natuurlijk. Ik ben zeer geinteresseerd in je consulten, hoe ons op de hoogte!

Alvast bedankt en succes!
__________________
Regime:
Proscar (1.25 mg finasteride per dag, vanaf 10/01/2005)
Rooscure (2x in de week, vanaf xx/02/2005)

Status:
Inhammen en dunner wordend haar bovenop. Geen last van haaruitval.
kloete is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2005, 17:52   #8
lesshair
HaarWeb lid
 
lesshair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloete
Ja precies. Ken je Prohair in Belgie? Dit is van bverotti, die hier ook wel eens post. Zij zijn gespecialeerd in FUE volgens mij, en niet al te duur hoewel er nog een goedkopere aanbieder in Belgie is, weet de naam niet. Maar het gaat ook om kwaliteit natuurlijk. Ik ben zeer geinteresseerd in je consulten, hoe ons op de hoogte!

Alvast bedankt en succes!
Yep.. Prohair daar wil ik ook nog langs. Plak ik er meteen een weekendje Antwerpen aan vast

Thanks.. en Ik houd jullie zeker op de hoogte!
lesshair is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2005, 19:07   #9
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
Dat zou ik zeer waarderen. Vleel plezier in Antwerpen
__________________
Regime:
Proscar (1.25 mg finasteride per dag, vanaf 10/01/2005)
Rooscure (2x in de week, vanaf xx/02/2005)

Status:
Inhammen en dunner wordend haar bovenop. Geen last van haaruitval.
kloete is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
consult dr. Boersma Frodo AGA - Algemeen 37 27 juli 2007 11:55
dense packing Jeremy Chirurgische behandelingen 16 23 januari 2005 20:04
Consult finasteride, waar en wat? Ssss Medicijnen/haargroeimiddelen 3 13 augustus 2004 16:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.