Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 15 oktober 2013, 13:46   #1
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Nog enkele minox vraagjes

Ik gebruik ondertussen al bijna 13 maanden minoxidil (1ml 's avonds), maar ik heb toch nog enkele vraagjes:

- Kan ik bijv. de ene dag minoxidil liquid gebruiken en de dag erna de foam? De liquid lijkt me met PPG soms een jeukerige hoofdhuid te geven, als ik het afwissel met de foam vormt dit niet echt een probleem. Alleen blijf ik bang dat als de liquid beter werkt, ik achteruitgang ga merken. Hoewel theretisch gezien 1ml 5% minox = 1ml 5% minox... ongeacht het merk.
- Hierop aansluitend: onstaat er kwaliteitsverlies als je je foam in het dopje onder een warme waterstraal houdt om het schuim sneller te laten smelten en zo met een pipette aan te brengen?
- Ik las wel eens dat het aanbrengen van minoxidil op een nog vochtige hoofdhuid de kans op bijwerkingen verhoogt, maar wellicht ook de kans op succes. Iemand ervaring mee?

- Heeft iemand ervaring met minoxidilmax.com? Zijn de dualgen en essengen varianten die zijn verkopen goede en betrouwbare producten?

- Heeft iemand ervaring met het oplossen van tabletten finasteride in hun minoxidil?

- Kan iemand me anecdotisch of wetenschappelijk bewijs geven over de meerwaarde van azelaic acid of andere DHT-blockers in hun minoxidil?

Thanks!
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
 

Labels
finasteride, foam, kirkland, liquid, minoxidil

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.