Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 december 2007, 01:11   #1
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Supplementen en shampoo

Ik ben dus vandaag naar kruidvat geweest hier in belgie... Najah wat dachtje, geen rooscure te vinden... Nou heb ik toch 2 dinge gekocht uit het kruidvat en dat is: Voedingssupplement Vitamine E, en Silicea forte (versterkt haar en nagels). Weetni of iemand die producten kent? Verder ben ik naar een andere drogist geweest, en daar heb ik een shampoo gekocht ook voor haaruitval, onbekend merk, maar het is wel een natuurlijk product. Er staat iets op van 'eleutherococcus'.

Verder ben ik info aan het zoeken over de zaagtandpalm, en volgens vele artikelen zou dit effectief dezelfde werking hebben als gewoon fina... Dan vraag ik mij af waarom niet iedereen saw palmetto gebruikt? Het is goedkoper, EN het heeft niet zo'n erge bijwerkingen. Nou moet ik alleen nog saw palmetto ergens kunnen vinden in pilvorm, en dan kan ik daarmee starten...

Verder gebruik ik gewoon nog minoxidil 5%, maar ik heb het gevoel dat me haar de laatste maand plots hard achteruitgaat, dus ik moet gewoon ingrijpen..
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2007, 02:28   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Saw Palmetto te bestellen bij www.perfectbody.nl

Rooscure staat bij 't Kruidvat bij alle andere shampoos, maar dan rechts helemaal onderin het vak. Bij Etos op dezelfde plek.



*

Laatst gewijzigd door Hanna; 1 december 2007 om 02:39
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2007, 02:35   #3
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Gebruik de SP 'UNIVERSAL' is veel beter dan de standaard ... zit ook Pumpkin seed (extra DHT) blokker in ..zink ...etc ..etc. Ik bestel hem ook bij perfectbody.nl .

Saw Palmetto (Berry Powder)750 mg - Pumpkin Seed (Meal Powder)80 mg - Pygeurn Africanurn (bark)17 mg -Ginkgo (leaf)50 mg - Zink (as zinc oxide)7,5 mg
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 1 december 2007 om 02:37
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2007, 04:45   #4
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Moet zoiets echt betseld worden? Is het niet gewoon ergens tekoop? lol
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2007, 13:27   #5
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Sommige "natuurwinkels" verkopen het wel, vraag er gewoon naar als je 't niet kunt vinden. Maar via internet is vaak goedkoper.

Let wel op wat er allemaal in zit, als je ook al andere voedingssupplementen slikt. Anders zou je teveel van een bepaalde stof in je lijf kunnen krijgen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2007, 01:44   #6
buyukadam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2007
Berichten: 72
Ik gebruik ook SP universal en bestel het via perfectbody.nl, heeft echt een supersnel service, volgende dag gelijk thuisbezorgd maar over SP en finas, dat SP haaruitval stopt is nooit wetenschappelijk bewezen, geen onderzoeken naar gedaan en finasteride wel. Mijn persoonlijke ondervindingen van SP is dus helemaal geen bijwerkingen, en ik gebruik het nu al 7 weken. Ik denk nu echt dat mijn haaruitval is gestabiliseerd, en ik zie wat hergroei. Maar je moet ook in je achterhoofd houden dat SP misschien niet zo krachtig is als finasteride, bij mij werkt het dus tot nu toe wel. Ik ga het nog een paar maanden gebruiken en als ik meer hergroei wil ga ik over naar finasteride. Ik had 2 weken geleden ook last van extreme haaruitval, ik weet niet of dit shedding was? na die extreme uitval is het dus nu gestopt, weet iemand of je door SP een shedding kan krijgen? Dat zou de extreme uitval dan wel opklaren
__________________
regime:

Finasteride
(08-06-'08 begonnen)
buyukadam is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
een beetje informatie JackTheRipper Medicijnen/haargroeimiddelen 9 23 april 2007 12:58
Shampoo 's waarmee ik niks doe josephguy Koopjeshoek 7 6 maart 2007 20:50
Haaruitval door (goeie) SHAMPOO ! Arina Haarproblemen bij vrouwen 31 2 juli 2006 21:48
shampoo van dermatoloog okki Haarproblemen bij vrouwen 23 26 februari 2006 12:20
Nizoral 2% Shampoo tegen Proscar ruilen! Gaga Koopjeshoek 5 13 november 2004 02:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.