Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 4,50 gemiddeld. Weergave
Oud 30 oktober 2007, 20:45   #46
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Kevin, hoe heb jij die verkoopadressen gevonden? Denk je dat die Jan Marini de eerste en enige is die het verkoopt?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2007, 20:56   #47
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri Bekijk bericht
Denk je dat die Jan Marini de eerste en enige is die het verkoopt?
Dat vroeg ik mij ook af. Hoe zit het met patenten e.d. en producten in ontwikkeling..?

En is het Marini-spul qua concentratie vergelijkbaar met de TB4 die in de muisonderzoeken is gebruikt?

Thnx
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2007, 20:58   #48
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri Bekijk bericht
Kevin, hoe heb jij die verkoopadressen gevonden? Denk je dat die Jan Marini de eerste en enige is die het verkoopt?
Via google

Jan Marini heeft de rechten gekocht voor anti-aging. Lee's pharm heeft de rechten gekocht voor een hair growth. Marini is volgens mij de enige die een TB-4 product op de markt heeft gebracht. Je kan trouwens ook wachten op Lee's pharm

Citaat:
The use of Thymosin Beta-4 in an anti-aging topical treatment is a patented technology exclusive to Jan Marini Skin Research
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2007, 21:06   #49
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001 Bekijk bericht
Dat vroeg ik mij ook af. Hoe zit het met patenten e.d. en producten in ontwikkeling..?

En is het Marini-spul qua concentratie vergelijkbaar met de TB4 die in de muisonderzoeken is gebruikt?

Thnx
Dit komt van een andere poster uit deze thread:

Citaat:
BTW..I wish I'd have followed things closer(even though I was posting about TB4) since according to this they're not even using the full 43 amino acid peptides. Yet another possible reason why those using the stuff didn't all do well: "One of the emerging remedies for hair loss is based on scientific research that involves a 43-residue polypeptide thymosin 4 (TB4). The hair regeneration has been observed by the use of Thymosin 4 (TB4) in experimental animals. However, hair growth activity of TB4 appears to be related to the actin binding motif which consists of 6 amino acid residues i.e. actin binding peptide. These 6 amino acid residues (actin binding peptide) is the active principal for TB4. We are working with the active principal motif i.e. a fragment of Thymosin 4, that has been shown to promote and mo module hair growth including regeneration of hair follicles. Thymosin 4 has been shown to promote hair growth in a normal rat, mice and nude mice. Following application three times in a week, new growth of hair is observed by day seven. It has also been demonstrated/documented that 6-7 amino acid motif. (actin binding domain) is active in hair growth/hair regeneration, while rests of the amino acid residues TB4 do not play a part in the hair growth. The Thymosin 4 and actin binding peptides upon topical application as a standard hydro gel formulation or in a simple water (the residue are soluble in the water) also result in the increase in the number of hair follicle (regeneration of a follicles), as seven days in normal, aged and nude mice. The hair growth is retained with additional applications. TB4 has several other potential biological activities. The actin binding motif of TB4 may or may not have other potential biological activities.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.



Laatst gewijzigd door kevin; 31 oktober 2007 om 12:37
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2007, 21:14   #50
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Hier kun je de cream voor 42 dollar! halen. Ze hebben het alleen niet op voorraad
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2007, 21:37   #51
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
BTW..I wish I'd have followed things closer(even though I was posting about TB4) since according to this they're not even using the full 43 amino acid peptides. Yet another possible reason why those using the stuff didn't all do well: "One of the emerging remedies for hair loss is based on scientific research that involves a 43-residue polypeptide thymosin 4 (TB4). The hair regeneration has been observed by the use of Thymosin 4 (TB4) in experimental animals. However, hair growth activity of TB4 appears to be related to the actin binding motif which consists of 6 amino acid residues i.e. actin binding peptide. These 6 amino acid residues (actin binding peptide) is the active principal for TB4. We are working with the active principal motif i.e. a fragment of Thymosin 4, that has been shown to promote and mo module hair growth including regeneration of hair follicles. Thymosin 4 has been shown to promote hair growth in a normal rat, mice and nude mice. Following application three times in a week, new growth of hair is observed by day seven. It has also been demonstrated/documented that 6-7 amino acid motif. (actin binding domain) is active in hair growth/hair regeneration, while rests of the amino acid residues TB4 do not play a part in the hair growth. The Thymosin 4 and actin binding peptides upon topical application as a standard hydro gel formulation or in a simple water (the residue are soluble in the water) also result in the increase in the number of hair follicle (regeneration of a follicles), as seven days in normal, aged and nude mice. The hair growth is retained with additional applications. TB4 has several other potential biological activities. The actin binding motif of TB4 may or may not have other potential biological activities.
Kevin, weet je ook waar het citaat vandaan komt? En ik bedoelde meer te vragen of er een bepaald soort concentratie binnen het Marini middel is gebruikt dat overeenkomt met het geteste spul (ook al blijkt de samenstelling niet geheel overeen te komen)?
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2007, 21:45   #52
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001 Bekijk bericht
Kevin, weet je ook waar het citaat vandaan komt? En ik bedoelde meer te vragen of er een bepaald soort concentratie binnen het Marini middel is gebruikt dat overeenkomt met het geteste spul (ook al blijkt de samenstelling niet geheel overeen te komen)?
We = Jan Marini.

Ik maak me niet zo druk over de concentraties. Ik denk dat dit wel goed zit.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2007, 21:59   #53
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
We = Jan Marini.
Wel typisch dat hij zich ook met het haargroeideel van de discussie bezighoudt als hij daarvoor de rechten niet heeft...

Citaat:
Ik maak me niet zo druk over de concentraties. Ik denk dat dit wel goed zit.
Hm okee. Al komt het juist in de cosmetische wereld veel voor dat een werkend component in zeer kleine concentraties wordt toegepast om kosten uit te sparen of uitgebreider onderzoek te voorkomen.

Maar, thumbs up natuurlijk!! Laten we vooral genieten van het feit dat er weer geheel nieuwe ontwikkelingen zijn.... Ik was van plan nanominox te proberen, maar denk er nu toch eerder aan om dit goedje te bekijken...
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2007, 23:52   #54
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Nou ik heb het spul (serum) besteld . In totaal kost het me maar 45 euro met verzending uit Amerika (ebay). Hoera voor de gunstige dollarkoers
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2007, 00:36   #55
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Nou ik heb het spul (serum) besteld . In totaal kost het me maar 45 euro met verzending uit Amerika (ebay). Hoera voor de gunstige dollarkoers
Lief van je dat je als eerste wilt testen. Trouwens, welke is de serum? Is dat die transformation cream, of iets anders? Niet de variant speciaal voor haar toch?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2007, 09:14   #56
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Waar op eBay heb je het gekocht kevin?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2007, 09:59   #57
Carolien21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2007
Berichten: 89
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Hier kun je de cream voor 42 dollar! halen. Ze hebben het alleen niet op voorraad

Gaat je dat spul nou in je haar smeren..? Dit is toch een gezichtscreme..
Carolien21 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2007, 10:14   #58
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy Bekijk bericht
Lief van je dat je als eerste wilt testen. Trouwens, welke is de serum? Is dat die transformation cream, of iets anders? Niet de variant speciaal voor haar toch?
Cream = cream, serum = serum. Het spul is nog niet uit onder de naam "haartopical". Daarvoor heeft Lee's Pharm de rechten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri Bekijk bericht
Waar op eBay heb je het gekocht kevin?
Hierzo.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carolien21 Bekijk bericht
Gaat je dat spul nou in je haar smeren..? Dit is toch een gezichtscreme..
Het is een "anti-aging topcial". Kun je ook wel rondom te haren toepassen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
RegeneRx heeft gezegd dat ze zich gaan oriënteren op de mogelijkheden om TB4 als haargroeimiddel op de markt te brengen, maar daar is vooralsnog verder niets over bekend. MAAAAAARRR het voordeel is dat het op dit moment wel in de FDA-molen zit voor 3 andere zaken, waaronder wondheling. Het voordeel is dat we dat dan mooi alvast kunnen gebruiken tegen AGA.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2007, 12:13   #59
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Hier kun je de cream voor 42 dollar! halen. Ze hebben het alleen niet op voorraad
Die cream is zonder TB4.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2007, 12:17   #60
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Halleee, wie gaat het proberen? De studie is trouwens net uitgekomen (begin oktober 2007).

Je kan het hier en hier kopen.

Bron: hier.
Ok dus als ik het goed begrijp is die Jan Marini de enige die nu TB4 verkoopt. Hij verkoopt het onder de naam Transformation cream en Transformation serum.

Transformation cream:


Transformation serum:


Die serum is natuurlijk het handigst voor de hoofdhuid lijkt me, dat is vloeibaar en kun je dus gewoon druppelen. Maar ik wil ook graag de cream om mijn haarlijn mee in te smeren, dat blijft toch mijn gevoeligste plek.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beta sitosterol lex Medicijnen/haargroeimiddelen 51 7 augustus 2006 00:55
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46
Status update HaarWeb (v2.3.4): belangrijke info m.b.t. de aankomende update Webmaster Mededelingen 16 22 maart 2004 12:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.