Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 februari 2017, 22:02   #16
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Niet dat opmerkingen/aandacht van een buitenstaander of vrouw irrelevant zijn. Het is toch voornamelijk iets waar men zichzelf niet goed bij voelt. Je kan t lekkerste wijf van de wereld hebben en toch met een negatief gevoel blijven zitten. Sterker nog, ''wij'' maken er een groter probleem van maken dan dat ''zij'' er uberhaupt mee bezig zijn.

Je hele manier van relativeren doet meer denken aan iemand die niet wilt/durft actie te ondernemen (is geheel je goed recht natuurlijk) of waarbij t al veel te laat is. Daar ben ik zelf niet zo'n voorstander van. Zoals een voedingsdeskundige die 15 kg overgewicht heeft.

Om je zelf er beter bij te voelen hoef je natuurlijk niet uitleg te geven over een tondeuse. Ik zou haast zeggen, wie is er niet groot mee geworden. Iedereen kent het en weet dat t een uitstekend alternatief is.
NoToBald is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2017, 05:41   #17
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoToBald Bekijk bericht
Niet dat opmerkingen/aandacht van een buitenstaander of vrouw irrelevant zijn. Het is toch voornamelijk iets waar men zichzelf niet goed bij voelt. Je kan t lekkerste wijf van de wereld hebben en toch met een negatief gevoel blijven zitten. Sterker nog, ''wij'' maken er een groter probleem van maken dan dat ''zij'' er uberhaupt mee bezig zijn.

Je hele manier van relativeren doet meer denken aan iemand die niet wilt/durft actie te ondernemen (is geheel je goed recht natuurlijk) of waarbij t al veel te laat is. Daar ben ik zelf niet zo'n voorstander van. Zoals een voedingsdeskundige die 15 kg overgewicht heeft.

Om je zelf er beter bij te voelen hoef je natuurlijk niet uitleg te geven over een tondeuse. Ik zou haast zeggen, wie is er niet groot mee geworden. Iedereen kent het en weet dat t een uitstekend alternatief is.
Op de man spelen is niet erg netjes in een discussie. En je speculaties over de drijfveren voor mijn berichten in dit topic kloppen niet.

Laatst gewijzigd door theo sluis; 22 februari 2017 om 00:55
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2017, 20:58   #18
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo sluis Bekijk bericht
Op de man spelen is niet erg netjes in een discussie. En je speculaties over mijn drijfveren voor mijn berichten in dit topic kloppen niet.
Dit is geen discussie. Je laat je afkeer blijken over keuzes die andere mensen wel willen/durven en vooral NOG kunnen maken.

Dit is enkel preken voor eigen parochie.
NoToBald is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2017, 00:54   #19
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Filmpje: De mening van een hairstyliste over dit onderwerp:

https://www.youtube.com/watch?v=MHVv8Qll5yA
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2017, 01:18   #20
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Nog een discussie over het heel kort maken van je haar:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3841
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2017, 17:12   #21
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Video

Video: Best Cut For A Receding Hairline

https://www.youtube.com/watch?v=AzI7NeRGCYE
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2017, 09:00   #22
Sam Steward
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2015
Berichten: 27
Geslacht:
Ik zag ergens een filmpje dat fabrikanten van tondeuses mensen inhuren om hun producten te pluggen op internet fora. Dus Theo, ouwe handelsreiziger in tondeuses, hoeveel € krijg jij eigenlijk???

Het slaat natuurlijk nergens op om mensen met een positief verhaal over het gebruik van dutasteride en finasteride hier op Haarweb weg te zetten als betaalde agenten van het farmaceutisch grootkapitaal.

Hoe komt dat nou, Theo? Heb je ergens een groot verdriet? Kwam je te laat achter de werking van finasteride en dutasteride om je haartjes te redden? En moet de rest van de mensheid daar nu onder lijden?

Dag hoor, ik ben even linkjes zoeken.
Sam Steward is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2017, 21:18   #23
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Video

Video: Has Being Bald Ruined My Life?
https://www.youtube.com/watch?v=aqYPQv7DSaE
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2017, 21:38   #24
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Steward Bekijk bericht
Ik zag ergens een filmpje dat fabrikanten van tondeuses mensen inhuren om hun producten te pluggen op internet fora. Dus Theo, ouwe handelsreiziger in tondeuses, hoeveel € krijg jij eigenlijk???
Zo'n vage verdachtmaking moet je wel onderbouwen, vind ik. Dus graag weblinks hierover. Als je beweert een filmpje te hebben gezien hierover, moet je naar dat filmpje verwijzen, met een weblink.

En als dit slechts een onvriendelijke vorm van 'humor' is, vind ik dat ook geen zinvolle bijdrage aan deze discussie. Dan is het eigenlijk een oneerlijke en verwarrende discussiemethode, waarmee je probeert om mijn persoonlijke reputatie in diskrediet te brengen. Op veel forums is dat verboden.

Laatst gewijzigd door theo sluis; 25 februari 2017 om 21:41
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2017, 17:50   #25
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Veel mensen vinden het lekker, om over heel kort haar te strijken. Soms is het mooi, om alleen de achterkant en zijkanten van je haar te millimeteren, zodat het bovenop wat langer blijft. Ook dat kan een goede manier zijn, om kale plekken minder opvallend te maken, dan met haar dat overal langer is.



Haarstijl-tips bij kaalheid:
Styling Tips For Men With Thinning Hair
http://hairlossblackbook.com/blog/82...thinning-hair/



Laatst gewijzigd door theo sluis; 5 maart 2017 om 17:53
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2017, 18:40   #26
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Sommigen staat een kale schedel geweldig.


theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2017, 19:34   #27
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2017, 09:55   #28
Xantos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2010
Berichten: 51
Geslacht:
Wat Theo zijn belangen ook zijn ik ben het in grote lijnen wel eens met hem.

Voordat je ooit een HT overweegt milimeter eerst je hoofd!

Ik probeer altijd weloverwogen keuzes te maken en heb jaren lang gedacht aan een FUE. In die jaren heb ik ruim 2 jaar lang mijn hoofd kaalgeschoren.

Daarna wilde ik alsnog een HT en heb t toen gedaan. Inmiddels is dat bijna 6 jaar geleden.
Ik ben blij dat ik dat toen heb gedaan, anders bleef maar steeds de vraag in mijn hoofd hangen. "Hoe zou dat eruit zien?"
Xantos is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2017, 11:24   #29
Sam Steward
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2015
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo sluis Bekijk bericht
Zo'n vage verdachtmaking moet je wel onderbouwen, vind ik. Dus graag weblinks hierover. Als je beweert een filmpje te hebben gezien hierover, moet je naar dat filmpje verwijzen, met een weblink.

En als dit slechts een onvriendelijke vorm van 'humor' is, vind ik dat ook geen zinvolle bijdrage aan deze discussie. Dan is het eigenlijk een oneerlijke en verwarrende discussiemethode, waarmee je probeert om mijn persoonlijke reputatie in diskrediet te brengen. Op veel forums is dat verboden.
Dit is wel een bijzonder geestige reactie van je Theo, ouwe handelsreiziger in tondeuses, jij probeert de geloofwaardigheid van mensen die hier positieve ervaringen willen delen over hun finasteride of dutasteride gebruik op minne wijze te ondermijnen door hen weg te zetten als betaalde agenten van het farmaceutisch grootkapitaal en als ik jou daarop aanspreek door een en ander ironisch om te draaien is Leiden in last en kan meneer er niet mee omgaan en wenst mijn bijdrage verboden en geblokkeerd te zien. Dat is een rare reactie van iemand die een webforum probeert te verdrinken in zijn eigen mening door het op autistische wijze vol te plempen met opvattingen die zo obligaat en kwestieus zijn dat mijn broek afzakt en mijn tenen krommen.
Sam Steward is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2017, 15:38   #30
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Om dan "autisme" erbij te halen vind ik nogal ...

..dit is toch ook een forum voor tondeuse liefhebbers
123hallo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.