Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 22 april 2005, 19:23   #61
Buutnlander
HaarWeb lid
 
Buutnlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 191
Remix potje gaat bij mij 2 weken mee, smeer mijn haar altijd vol, heb ong 10 cm lang haar. Vroeger gebruikte ik altijd zo'n grote gele pot voor 1 euro ofzo, maar als ik nu mijn haar volsmeer met dat gele shit, dan zie je lichtjes mijn hoofdhuid met een felle lamp erboven
__________________
Status:
21 jaar: Haargrens 0.5 cm teruggetrokken, dunner wordend haar, maar nog niks aan de hand

Elke dag:
0.5 mg Dutasteride
Alpecin C1 + Alpecin ASL

Toekomst:
Orale Spiro
Fluridil





Buutnlander is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2005, 08:56   #62
bas739
HaarWeb lid
 
bas739's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2004
Berichten: 103
molding paste van KMS...
__________________
- -

Intern:
Propecia! per 10-12-2005

Extern:
Nix... ik was met Rozemarijn van Weleda

Gel die ik gebruik:
Molding paste van KMS - Goed spul!
Dure variant van Hema Candelilla was

en verder;
Sporten maw fit blijven
Draag wel es mooi petje
bas739 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2005, 01:31   #63
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
Hallo1: Ik heb ze dus niet gevonde bij het Kruidvat maar ik ga ze eens online zoeken.

Deckard: mijn haar is iets van een 8cm & het werkt ook perfect voor mijn lengte, als het ook werkt bij korter haar, des te beter voor binnekort alsk mijn haren laat knippen.. Yep 5€ is niets te veel voor zo'n goed product.

Buutnlander: Ik ga die Remix van Loreal eens testen, thnx...

bas739: Molding paste van KMS, nooit van gehoord.. maakt het je haar dikker lijken?
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2005, 14:12   #64
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Weet iemand misschien een stevige, maar toch milde gel? 1tje die het haar voedt ofzo. Of misschien een andere gezond goedje om het haar mee in model te brengen?

Ik heb de afgelopen maand Taft chaos gelee gebruikt, en het heeft mijn haar totaal verkloot. Het ziet er dor, uitgedroogt, dun en breekbaar uit. Echt klotespul, nooit gebruiken dus.
Samengevoegd met al bestaande thread over gel.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2005, 02:33   #65
mokammetje
HaarWeb lid
 
mokammetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2004
Berichten: 49
ey laurensj ik had een vraag over de De Shaper met Candelilla was van de HEMA!!!
, zorgt dit ervoor dat je haar er nat uit blijft zien of droogt het snel op..
mokammetje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2005, 02:36   #66
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mokammetje
ey laurensj ik had een vraag over de De Shaper met Candelilla was van de HEMA!!!
, zorgt dit ervoor dat je haar er nat uit blijft zien of droogt het snel op..
hahaha

De shaper droogt niet echt op. Je haar blijft een beetje vettig. Maar niet te vettig zodat het heel nat lijkt. Maar ook niet heel droog. Gewoon perfect dus

ik ben nog steeds groot afnemer van deze wax. Het klinkt dramatisch maar het heeft mijn leven echt wat vergemakkelijkt Met de shaper krijg ik makkelijk mijn haar precies zoals ik het wil. Wat ik allemaal niet gekloot heb met gels en waxen in het verleden, dat wil je niet weten. Da's nu allemaal verleden tijd dankzij de Hema Shaper.

(ik ben me ervan bewust dat dit klinkt als een tellsell-spotje maar ik meen het wel )
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2005, 02:38   #67
mokammetje
HaarWeb lid
 
mokammetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2004
Berichten: 49
ahaha oke dus morgen ff langs de HEMA hoop dat ze het op voorraad hebben, ik heb namelijk een kort opgeschoren kapsel. met stekeltjes.. maar door die goedkope gelss zit het na een paar uurtjess niet meer zoals het in het begin was.

In het begin ziet het er mooi nattig uit.. na een tijdje droogt het op en dan ziet het er zo futloos uit.. hoop dat ik baat heb bij De Shaper met Candelilla was van de HEMA!!!
mokammetje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2005, 18:32   #68
stefanD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2005
Berichten: 32
ik gebruik altijd massive plastic elastic (ja, je leest het goed) van wella. Het is moeilijk te beschrijven wat voor soort gel dit is, maar zie het maar als een soort klei. Nadat ik dit spul in m'n haar heb gedaan, kam ik goed door mn haar, hierdoor wordt het een stuk voller en dikker , waarna ik de 'finishing touch'geef met de shaper van de hema zo is het prima in model te doen. Ik weet niet of dit met elk kapsel zo werkt, ikzelf heb namelijk mijn haar een beetje a la klaas-jan huntelaar, alleen dan met bij de inhammen een terugtrekkende haarlijn van 0,5 a 1 cm.

de gel kost 4,99, zit in een roze tube en is vrijwel overal verkrijgbaar. het droogt ook, in tegenstelling tot de shaper, helemaal op
stefanD is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2005, 20:52   #69
heyoo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefanD
ik gebruik altijd massive plastic elastic (ja, je leest het goed) van wella. Het is moeilijk te beschrijven wat voor soort gel dit is, maar zie het maar als een soort klei. Nadat ik dit spul in m'n haar heb gedaan, kam ik goed door mn haar, hierdoor wordt het een stuk voller en dikker , waarna ik de 'finishing touch'geef met de shaper van de hema zo is het prima in model te doen. Ik weet niet of dit met elk kapsel zo werkt, ikzelf heb namelijk mijn haar een beetje a la klaas-jan huntelaar, alleen dan met bij de inhammen een terugtrekkende haarlijn van 0,5 a 1 cm.

de gel kost 4,99, zit in een roze tube en is vrijwel overal verkrijgbaar. het droogt ook, in tegenstelling tot de shaper, helemaal op
is het makkelijk uit te wassen?
heyoo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2005, 22:00   #70
Buutnlander
HaarWeb lid
 
Buutnlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter19
Hallo1: Ik heb ze dus niet gevonde bij het Kruidvat maar ik ga ze eens online zoeken.

Deckard: mijn haar is iets van een 8cm & het werkt ook perfect voor mijn lengte, als het ook werkt bij korter haar, des te beter voor binnekort alsk mijn haren laat knippen.. Yep 5€ is niets te veel voor zo'n goed product.

Buutnlander: Ik ga die Remix van Loreal eens testen, thnx...

bas739: Molding paste van KMS, nooit van gehoord.. maakt het je haar dikker lijken?
Heb je Remix al geprobeerd? Hoe bevalt het je? Als je een paar dagen niet doucht, en je smeer elke morgen weer wat Remix in, dan lijkt je haar echt abnormaal dik (bij mij dan)
__________________
Status:
21 jaar: Haargrens 0.5 cm teruggetrokken, dunner wordend haar, maar nog niks aan de hand

Elke dag:
0.5 mg Dutasteride
Alpecin C1 + Alpecin ASL

Toekomst:
Orale Spiro
Fluridil





Buutnlander is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2005, 22:15   #71
flyehigh1987
HaarWeb lid
 
flyehigh1987's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 97
Ik spuit altijd haarlak in mijn haar en als het opgedroogd is
borstel ik het weer door of wrijf ik het mijn handen door de war,
daarna spuit ik er weer haarlak in en dan nog een keer doorborstelen
of met mijn handen door de war doen en dan borstel ik het zoals
ik het wil hebben en spuit ik er voor de laatste keer haarlak in.
Dan is mijn haar ook dikker en wil het bij mij ook pas zitten.
Meestal wil het anders sowieso niet zitten. Als ik echt wil dat
het goed zit en er ook wat meer volume in zit, neem ik een heel
klein beetje gel en verdeel ik dat over mijn vingers en pluk ik mijn
haar omhoog en laat het dan opdrogen en doe dan wat ik met de
haarlak normaal ook doe.
Dat door de war doen na het haarlak spuiten doe ik meestal wanneer
na het doorborstelen heel raar zit (als bijv. een pluk haar naar buiten
wijst), meestal krijg ik er door het door de war doen ook wat meer
volume in zit. Het maakt bij mij niet zo veel uit wat voor haarlak ik
gebruik, ik gebruik wel sterke gel.
flyehigh1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2005, 14:11   #72
stefanD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2005
Berichten: 32
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heyoo
is het makkelijk uit te wassen?
ja, geen probleem
stefanD is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2005, 16:01   #73
Jeroen Schreurs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pindakaas
Je moet wel de lichtste murrays hebben he, niet die dikke zware (die is nl. ook oranje van kleur en met alle nadelen die jij aangeeft) Vind `m persoonlijk nog steeds goed! Nu Nile eveneens prima..
Nou ik ben het ook niet met je een pindakaas! Ik heb die oneindige rotzooi ook te lang gebruikt! Het geeft een enorme fixatie, dat klopt, maar is eigenlijk bedoelt voor dik haar en kroes haar als je het mij vraagt!
Jeroen Schreurs is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2005, 16:03   #74
Jeroen Schreurs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefanD
ik gebruik altijd massive plastic elastic (ja, je leest het goed) van wella. Het is moeilijk te beschrijven wat voor soort gel dit is, maar zie het maar als een soort klei. Nadat ik dit spul in m'n haar heb gedaan, kam ik goed door mn haar, hierdoor wordt het een stuk voller en dikker , waarna ik de 'finishing touch'geef met de shaper van de hema zo is het prima in model te doen. Ik weet niet of dit met elk kapsel zo werkt, ikzelf heb namelijk mijn haar een beetje a la klaas-jan huntelaar, alleen dan met bij de inhammen een terugtrekkende haarlijn van 0,5 a 1 cm.

de gel kost 4,99, zit in een roze tube en is vrijwel overal verkrijgbaar. het droogt ook, in tegenstelling tot de shaper, helemaal op
en dat noemt ie inhammen
Jeroen Schreurs is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2005, 13:13   #75
stefanD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2005
Berichten: 32
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Schreurs
Nou ik ben het ook niet met je een pindakaas! Ik heb die oneindige rotzooi ook te lang gebruikt! Het geeft een enorme fixatie, dat klopt, maar is eigenlijk bedoelt voor dik haar en kroes haar als je het mij vraagt!
klopt, is bedoeld voor negers met kroes haar die stijl haar willen... een aantal vrienden van me gebruiken het ook(nee geen negers) en die moeten om het uit het haar te krijgen minstens 3 keer met dreft(!!!) wassen... lijkt me niet echt goed voor je haar...
stefanD is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welke methode tegen ongewenste haargroei is het beste?? kimaa Hirsutisme - Behandelingen 19 10 april 2010 16:59
Welke lijm is de beste voor het haarwerk te bevestigen? Heidi Haarwerken 2 15 juni 2006 10:42
Welke Techniek Methodiek en Kliniek voor HT? silverheart Chirurgische behandelingen 9 21 april 2006 21:07
Welke shampoo, gel, medicijn werkt nou wel?? Ganescha Medicijnen/haargroeimiddelen 15 7 oktober 2004 19:49
Welke gel/wax etc. is nou het beste!? pindakaas Van alles en nog wat... 5 4 maart 2004 17:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.