Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 mei 2005, 16:49   #1
isis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 17
Dons door bioresonancietherapie?

Hallo iedereen!Nadat de doctoren in het VU ziekenhuis mij naar huis hadden gestuurd met de mededeling dat ik over een half jaar terug mocht komen, ben ik zelf naar een alternatieve therapie gaan zoeken. Via via ben ik behandeld door middel van bioresonancietherapie. Deze therapie is een stapje verder dan akupunctuur en nog vrij nieuw in Nederland maar wel heel bekend in Duitsland.Ik heb heel veel natuurlijke preparaten geslikt en nog steeds om mijn imuumsysteem te versterken en mijn lichaam helemaal "schoon" te maken. Ik voel mij er heel goed bij en mijn eczeem is er ook beter van geworden en zelfs weg. Ik ben hier nog maar een week of 6 mee bezig en begin nu heel veel dons haartjes te krijgen maar tegelijkertijd vallen mijn wenkbrauwen wel uit. Ik weet inmiddels niet meer wat ik er allemaal van moet denken,wel donshaartjes maar minder wenkbrauwen.
Ik durf nog niet heel blij te zijn want is het niet zo dat vaak donshaartjes ook weer heel snel uitvallen? Kan iemand mij meer uitleg geven over de donshaartjes? Ze zitten overigens niet overal maar wel op veel plekken!
Begrijp me niet verkeerd hoor want als dit wel aanslaat ben ik natuurlijk ontzettend blij!!!

Groetjes Isis
isis is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2005, 20:25   #2
Saar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Locatie: Hulst
Berichten: 151
Gefeliciteerd met je donshaar. Het lijkt mij dat die therapie niks te maken heeft met het groeien van donshaar, waarom zou het anders ergens anders weer uitvallen en zou je niet overal dons hebben? Ik geloof er in ieder geval niet in

Het fijne en tegelijk rottige van AA is dat het weer vanzelf terug kan komen en vaak begint dat met wat dons, maar natuurlijk kan het vervolgens ook weer uitvallen. Zonder enkele medicatie heb ik dat verschillende keren meegemaakt. Hopelijk blmaakt het dons gauw plaats voor echt haar en blijft het zitten..

Succes!
Saar is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2005, 20:45   #3
isis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 17
Beste Saar,

Je hebt inderdaad wel gelijk denk ik. De therapie heeft mij heel goed geholpen met mij eczeem maar de donshaartjes zijn een grote vraagteken!
Ik hou er eerlijk gezegd al rekening mee dat dit ook weer uitvalt. Het heeft nu een wereldbol effect,bovenop wel en de zijkanten niet. En als ik met de handdoek hard over mijn hoofd vallen ze er gewoon weer uit. Het blijft toch moeilijk te achterhalen of die donshaartjes nu uit zich zelf of door de therapie zijn gekomen.
Wel bedankt voor je reactie!
isis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dons... Anjo AA - Algemeen 11 29 januari 2005 20:47
dons :s Stp AGA - Algemeen 1 16 december 2004 03:42
dons veens764 Medicijnen/haargroeimiddelen 0 4 november 2003 20:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.