Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 december 2011, 11:13   #61
Fleurrr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Berichten: 136
Tinniemans, heel goed bezig! Hou vol, ondanks de stresserende periode die weer komt!

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden laatst, bolleke, lotte, piekes en Tinniemans, jullie hebben gelijk en ik moet inderdaad verder. Ik zie serieus op tegen de komende feestdagen met zo'n groot gemis, waarbij ik tegelijkertijd nog moet studeren.. Dat we maar snel een maand verder zijn!
Ik ben van plan om me vanaf nu ook terug te herpakken ivm het haartrekken, let's go!

Nog veel succes allemaal!
Fleurrr is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2012, 11:42   #62
musse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2006
Berichten: 50
hey iedereen momenteel zit ik een emionele put stillekes aan geraak ik er uit; stonden op punt een nieuw huis te kopen mare mijn vriend denkte er anders over alle papieren waren in orde, hij ziet het niet meer zitten heeft iemand anders. voila punt gedaan 15 jaar samen geweest zonder boe of ba. heb het zelf ontdekt dat hij iemand anders heeft dan ben ik beginnen trekken trekken dat het gene naam heeft. dan heb ik gezegd stop zo kan het niet verder hij is het niet waard en zij ook niet. zullen zien wie er de sterkst uitkomt, kwil zijn gezicht eens zien als mijn koppeke goed staat, momenteel bekijk ik het van dag tot dag heb het al 2 keer afgeschoren bros kopke misstaat mij niet ze mare kzou zo graag ietske langer haar willen.
kmoet wel zeggen vanaf dat ik van hem afben ben ik veel rustiger geworden en wat je als je rustiger bent met je lichaam niet trekken. ook aan hem had ik geen steun het enigste wat hij kon zeggen was gezijt er terug aangeweest en als het eens goed stond kon hij niets zeggen.en heeft nog dingen gezegd die niet door de beugel konden. hoop voormij dat het nu stopt of verminderd de meeste mensen denken vanwel, je hebt geen stress meer, ik ben nu opener van persoon vroeger was ik een geslotener type iemand.
mijn droom zou zijn mijn dochter doet haar eerste communie volgend jaar en het zou toch schoon zijn enne merel zou fier zijn.
ook met de voetbal speel ik nu zonder iets op mijn hoofd tes echt een verlossing nu tis wel raar mare tis plezanter en je hebt geen schrik van oei kmoet opletten dat mijn bandana niet verliest.de meisjes zeggen het ook. nu is mijn bolleke verbrand het doet genen deugd nu pijn.
Nu kan hij alles doen nu gaat het allemaal de uitstapkes en fietsen, met mij en merel kon het niet, mare we zullen zien wie het laatst lacht ik ben bezig met leven terug aan het opbouwen beetje bij beetje lukt dat mare het is met vallen en opstaan. en van iedere dag leer je eruit de goede kanten en mindere kante.
musse is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2012, 14:45   #63
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Oei oei, allemaal niet zo makkelijk hé. Ik hoop dat je het allemaal een beetje rustig kan verwerken. Is die ex-vriend ook de vader van je dochter? Want dat maakt het niet gemakkelijk... Sterkte! X
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2012, 15:22   #64
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hey an,
Het is bolleke dit jaar gelukt om met een bepaald doel voor ogen (huwelijk van haar dochter) een hele tijd te kunnen stoppen met trekken. ik hoop dat het doel van de communie van je dochter jou ook de kracht geeft om ertegenaan te gaan.

succes!
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2012, 22:06   #65
musse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2006
Berichten: 50
ja hij is de vader van merel we gaan mekaar blijven zien, hoe jammer het ook is,
musse is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2012, 22:11   #66
musse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2006
Berichten: 50
momenteel is het met ups en downs, ik probeer er van af te blijven mare tis niet gemakkelijk, ik heb geen rust, zit vanalles uit te pluizen, niet te doen, ik reageer er gewoon niet op.
kzal pas rust hebben als alles achter de rug is regeling huis en merel.
tzal niet voor direct zijn. mare ik probeer er beste van te maken als ik merel heb en niet te veel aan te denken je hebt schrik dat hij iets van plan is.ja zeggen zal hij het niet doen zullen zien zeker tijd brengt raad.
musse is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2012, 14:01   #67
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Moeilijke tijden hé! Kan me voorstellen dat je hoofd nu geen rust vindt. Maak het dan voor jezelf niet te moeilijk door dingen te verlangen die je nu echt niet kan... Er komen betere tijden. Zorg ondertussen goed voor jezelf en voor je dochter. Belangrijk dat zij een 'stabiele' mama heeft èn dat jullie leuke momenten kunnen delen! De rest komt wel... ;-)
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.