Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 december 2006, 08:03   #1
Limburgse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2005
Locatie: zuid limburg
Berichten: 228
Voornemens 2007

Hallo allemaal,

Tjonge, alweer bijna een jaar voorbij! Voor ik het weet zit ik achter de Geraniums als bejaard vrouwtje.....

Het einde van het jaar is altijd een moment om terug te blikken. Voor mij een intensief TTM-jaar. Ik heb gestreden, overwonnen, wimpers gehad en weer verloren. Ik heb ook maanden niet gestreden en erop los getrokken.... Heel divers dus. Ik heb weer veel geleerd. Over mezelf èn TTM, mezelf mèt TTM. Ik heb weer 3 stappen naar voren gezet, en ook weer 2 terug.

Gelukkig is het einde van het jaar ook het moment om VOORUIT te blikken..... En daar ben ik beniuwd naar! Wat zijn jullie voornemens?

Ik ga er even een weekje tussenuit. Vier Kerst in`n blokhut in de Ardennen. Heel gezellig. Met 11 mensen, heel gezellig, maar ttm-gezien praktisch lastig.
Ik zal nadenken over mijn voornemens. Ben benieuwd naar die van jullie....

Ik wens iedereen alvast hele gezellige en trekvrije Kerstdagen!!!!

Groetjes De Limburgse
__________________
voelen is trekken!!! wees alert.....
Limburgse is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2006, 11:32   #2
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
Ook ik wens alle leden en bezoekers van dit forum een sfeervolle, gezellige en vooral rustgevende Kerst.
Moge 2007 een zin-vol ttm jaar worden, met vallen en opstaan, wie leert van zichzelf en van de anderen gaat er zeker op vooruit !

Limburgse, wat de voornemens betreft, dat lijkt mij zo moeilijk omdat het niet gemakkelijk is om zich aan voornemens te houden en het een slecht gevoel met zich kan meebrengen, met alle ttm gevolgen vandien.

Met een terugblik op vorig jaar kan ik alleen maar heel tevreden zijn ! er is weer een heel klein beetje "rust" op het werk, met ttm gaat het goed, ben tevreden met mijzelf.

Limburgse,vergeet ttm en de gevolgen, geniet met volle teugen van je verblijf in onze rustgevende Ardennen.

Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 23:21   #3
sylvie mutsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2005
Locatie: België
Berichten: 6
Prettige feesten!

hallo allemaal,

Ik ben nooit erg actief geweest op het forum, maar grijp er wel vaak naar terug in tijden van meer drang. Maar waarom ik nu aan het typen ben is omdat ik jullie allen hetzelfde wensen kan. Bij deze wens ik ieder een "rust jaar" of maw een jaar met weinig drang (sorry mss wat te realist, en daarom kan ik niet posten zonder drang.. maar hopen mag natuurlijk!).

Aan allen prettige feesten!
En hopelijk komt er binnenkort nog eens een bijeenkomst! (tot dan!)


groetjes
Mutsie
sylvie mutsie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2006, 15:18   #4
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
Hi iedereen!

Ik schrijf de laatste tijd nog maar weinig op het forum, maar ik lees nog wel vaak. dat ik niet schrijf wil helaas niet zeggen dat het goed gaat. Hoewel ik nu na enkele moeilijke weken toch wel sinds zaterdag nog bijna niets getrokken heb (leve de drukte van de feestdagen :-) )

ik wens jullie allemaal een super jaar! En heel veel succes in de dagelijkse strijd tegen het trekken!

Veel liefs
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste wensen voor 2007 Tilly Van alles en nog wat... 23 1 januari 2007 14:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.