Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 maart 2004, 09:24   #61
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Aanpakken vrouwen, die dienst van Isabelle
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2004, 15:24   #62
Isabelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2002
Berichten: 40
Hey iedereen,


Komen Janika en Daphne niet vanuit Gent tot bij Oilily? Of ben ik mis? Ik wil gerust wel es bellen om af te spreken als ik weet wie er ook vanuit Gent Sint-Pieters vertrekt.

Vele groetjes,

Isabelle*
Isabelle is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2004, 16:14   #63
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Oei, ik bedoel die dienst van eline
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2004, 16:45   #64
Stien
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2004
Locatie: België - VL-Brabant
Berichten: 15
Het is best een tijdje geleden dat ik nog op het forum was (ben twee keer ongeveer 14 dagen trekvrij geweest! helaas laat ik me elke keer toch weer gaan...) Ik heb best wel getwijfeld of ik zou afspreken, maar het lijkt me toch goed te doen om eens met lotgenoten bij mekaar te zijn. Dus Oilily, als je nog 1 stoeltje vrij hebt voor zondag, dan zou ik ook graag komen. Geen probleem als het niet meer kan, dan kijk ik wel uit naar de volgende keer!

Groetjes, Stien
Stien is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2004, 09:14   #65
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hey Stien

Nee, geen probleem... Kom maar af!

Groetjes

Kim

Nog eens voor iedereen:

druk op de BOVENSTE bel!
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2004, 09:35   #66
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
ik kom zeker, maar ik denk niet vanuit Gent maar eerder vanuit Kalmthout (misschien met de auto maar dat hangt er nog vanaf) van bij mijn ouders.
ik denk wel dat ik na afloop ineens mee ga naar Gent.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2004, 20:58   #67
Isabelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2002
Berichten: 40
Geen probleem hoor, ik raak er wel :-)

Groetjes, isabelle
Isabelle is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2004, 15:51   #68
Daphne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Locatie: België, Gent
Berichten: 26
Hoi allemaal,

Zondag kom ik niet. Dus oilily, je hebt een stoeltje vrij. Ik dacht al een tijdje doe ik het nu of niet.
En er zijn verschillende zaken die mij tegenhouden.
Het gaat op het ogenblik niet zo goed met mij. Er is niets ernstigs gebeurd maar niets lijkt te vlotten.
En ben nu enorm labiel.
Ik weet niet of het wel verstandig is om jullie nu te ontmoeten.

Ten tweede wil ik niemand provoceren met mijn schouderlang haar. Want ik kan mij levendig voorstellen dat sommige mensen het er moeilijk mee zouden hebben.

Had ik me nu op het moment beter in mijn vel gevoeld dan had ik het aangedurfd. Maar ik heb nood aan rust, en ga mij dit weekend herbronnen aan zee denk ik.

Na reorganisaties op het werk en allerhande stressfactoren ben ik een beetje bang dat een bijeenkomst het effect van de neerwaartse spiraal zou geven.
En ik kan de dingen al niet van me afzetten en moeilijk verwerken, dus dit is niet het moment.

Sorry,

Groetjes
Daphne is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2004, 16:06   #69
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Jammer Daphne, vooral omdat ik de bijeenkomst op jouw aanvraag heb georganiseerd.

Maar je moet je niet forceren, als het niet lukt, misschien dan een volgende keer! En als je je alsnog zou bedenken, en dat geldt voor iedereen, je komt maar af... Als er te weinig stoelen zouden zijn, is de mat ook nog altijd een optie
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2004, 09:24   #70
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
jammer

Beste Daphne,
Ik vind het jammer dat je niet komt, maar dat wist je al... Veel sterkte verder en een ontspannend weekend gewenst!

ik ben wel wat nerveus maar ik zie het verder zitten zondag!

j.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2004, 17:44   #71
Stien
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2004
Locatie: België - VL-Brabant
Berichten: 15
Ik vind het ook jammer dat je er niet bij zal zijn, maar ik begrijp je wel.
Zelf ben ik nu in een nogal moeilijke fase waarbij begrip en ervaringen van lotgenoten me wel deugd zullen doen. Maar als het reeds een tijdje goed gaat, wil je er waarschijnlijk zo weinig mogelijk mee geconfronteerd worden (dat heb ik nu zelfs al!).

Oilily, als ik nog kan helpen met iets, dan laat je het maar weten.
Ik kom zondag waarschijnlijk met de auto... is er voldoende parkeerplaats bij je in de buurt of raad je toch aan om met de trein te komen?

Tot zondag!!!

Grtz, Stien
Stien is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2004, 19:49   #72
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Citaat:
Originally posted by Daphne
Hoi allemaal,-knip-
Groetjes
Hoi!
Niet persoonlijk, want alleen jij kunt beslissen of het goed is om te gaan, maar ik wil dit even zeggen tegen eventuele twijfelaars:

Ik denk dat een ontmoeting juist een hele vruchtbare en prettige ervaring is (zo ervaarde ik de ontmoeting waar ik bij was wel) en dat dat je juist een goed gevoel geeft, wat je wel kunt gebruiken als het niet zo goed met je gaat. Het lijkt allemaal eng en naar, en negatief beladen, maar als je er eenmaal bent zul je merken dat dat helemaal niet zo is en dat het juist prettig is. Echt! Twijfels vantevoren zijn logisch maar je zult ook merken dat ze helemaal niet nodig waren.

verder provoceer je niet met lang haar, maar inspireer je juist. De andere mensen kunnen dan zien dat ze ook weer gewoon haar kunnen krijgen als ze zich er voor inzetten. Het geeft ze hoop. Natuurlijk moeten ze hard werken, maar het laat wel zien dat het dus kan, dat het mohgelijk is. Tenminste, zo ervaarde ik het "aanwezig zijn met lang haar en trekvij zijnde"
Verder heeft iedereen TTM in een andere mate, dat maakt helemaal niets uit.

Ik kan het niet laten mijn visie even te geven, omdat je elkaar juist zo goed kan helpen door elkaar een keer te ontmoeten.
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2004, 20:11   #73
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
hoi iedereen!

Sorry Kim, maar ik vrees dat ik me toch afmeld voor zondag... Over 2 1/2 week moet de scriptie af zijn voor de laatste correctie (zodat de promotor het hele spul in de paasvakantie kan nakijken) en ik zit gigantisch in de stress. Ik ben een slechte planner, laat ik het zo zeggen. Dus terwijl jullie gezellig (en therapeutisch verantwoord) samen zijn, ga ik toch maar achter mn computertje zitten...

Sorry voor de afmelding, ik had er echt zin in, maar ik ga al mijn tijd nodig hebben, heb momenteel even geen tijd voor een sociaal leven...

Ik wens iedereen die wel gaat en ontzettend fijne middag toe! Maak er wat moois van!!!

Liefs, Sonja
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2004, 21:04   #74
eline
Disasterpiece
 
eline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2003
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 89
spijtig dat je niet komt. maar ja, schoolwerk is niet niks he

wie komt er wel naar Kim? dan weten we welke gezichten we mogen zien he

groetjes Eline
eline is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2004, 08:48   #75
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hey Stien

In de buurt is er wel wat parkeerplaats, hoor... Je kan gerust met de auto komen!

Fara, no worries, ik begrijp dat de school je wat inpalmt enne jij hebt er toch al een paar bijeenkomsten opzitten he

Wie er allemaal komt, Eline? Janika, Eva, Stien, Isabelle, (Bieke), Vlindertje en nog een meisje die niet op het forum is. Peterkonrad heeft niet meer gereageerd dus ik denk dat die toch niet komt.

Dan zijn we met 8 of 9 en als Daphne nog van gedachten verandert, kan ze er nog altijd bij.

Niet al te veel, ook niet te weinig... Zal wel tof worden!

Groetjes
Oilily is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.