Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 april 2002, 13:10   #61
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Wink samen rijden

Hoi Ilse en Isabelle,
Jullie kunnen nog steeds de trein nemen tot in Berchem, daar kan ik jullie oppikken... vanaf daar is het nog ongeveer 1,15u rijden naar Den Bosch...
Ik stuur jullie een mailtje met mijn tel.nrs. oké?!
Groetjes, bolleke
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2002, 13:49   #62
Isabelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2002
Berichten: 40
Hey Ilse en Bolleke,

Och fantastisch dat het toch op 26 mei valt! Een week later zou misschien wel gelukt zijn, maar toch een stuk moeilijker...

Welja Ilse voor mij is dat geen enkel probleem om samen de trein te nemen. Ik stuur je in de loop van de week anders wel es een mailtje met telefoon nummer ofzo, we kunnen dan gemakkelijk wel es afspreken. :-)

Ok Bolleke is heel sympathiek van jou dat we mogen meerijden met je! In ieder geval al bedankt!

Vele groetjes,

Isabelle*
Isabelle is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2002, 14:59   #63
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
Hallo allemaal ik vraag mezelf af, of ik de enige ben die(als ik ga) net als ik voor de eerste keer een ontmoeting gaan mee maken. Ik weet nog niet goed wat ik moet doen omdat ik het heel eng vind en het dan voor mijn gevoel ECHT een ziekte is.
Terwijl ik dat eigenlijk wel wist, maar niet dat er meer mensen met ttm rond lopen, dus eigenlijk zou het niet zo eng hoeven zijn maar IK vind het dus wel eng.
Groetjes Gogo
gogo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2002, 15:51   #64
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Wink niet bang zijn

Hoi Gogo,

Je hoeft niet bang te zijn, elkaar ontmoeten doet alleen maar deugd, ik kan het je verzekeren! Dus, overwin je angst en zet de stap, wat hebben we trouwens te verliezen???

Ivm de vraag of ttm een ziekte is, ergens anders op dit forum heb ik het er ook al over gehad (zoeken maar... haha..)
Neen, serieus, eigenlijk doet het er niet toe welke naam het kind heeft en in welk vakje je het wil stoppen, als we er maar UIT komen!!!
Voor mij persoonlijk is het geen 'ziekte', tenzij je 'ziekte' als een signaal beschouwt, een teken dat er iets mis is, niet alleen met je lichaam, ook met je geest, je manier van denken, je manier van van leven, de dingen die je verwacht van jezelf en van de anderen, de beperkingen die je jezelf oplegt... (vb; zou ik wel naar de ontmoeting komen?!...angst, twijfel; trekken maar ?!...)
een hele boterham dus...
Ik wil het niet als een ziekte bestempelen omdat ik dan het gevoel heb dat ik de verantwoordelijkheid om er vanaf te komen, van mij afschuif... en eigenlijk ben IK de enige die er iets kan aan doen... snap je?
Nou, veel moed, sterkte en tot de 26e???

Lieve groet, bolleke
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2002, 18:33   #65
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
gogo

Voor mij is het ook de allereerste keer dat ik naar een bijeenkomst van lotgenoten ga. Ik heb zelfs nog nooit iemand ontmoet die ttm had (wist wel al een tijdje dat het bestond via een vriendin die psychologie gestudeerd heeft. Maar dan stopt het ook bij)
Dus vind het best wat eng en heb er wel wat dubbele gevoelens tegenover. Maar ik denk dat als ik niet kom ik het me achteraf zal beklagen. Daarbij wat kan er misgaan? In het slechtste geval zien en horen jullie mij nooit meer terug (grapje)!
Dus op 26 mei zal ik met klamme handen aanwezig zijn.
Groetjes,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2002, 21:16   #66
lotte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 134
26 mei

26 mei;
lotte neemt mee;
2klamme handjes
knikkende knietjes
pak shag;[moet wel iets in mn handen hebben]
wat zenuwtjes;
goed humeur,
groetjes lotte.
lotte is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2002, 12:46   #67
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
bijeenkomst:

Hallo meiden,

Ik had voor de 26 mei een andere locatie in gedachten, maar die verhuren ze helaas niet aan particulieren.
Nu kunnen we het volgende doen, gezien de meesten van jullie op 26 mei het beste zouden kunnen, mogen jullie bij mij thuis komen, mits het er niet teveel worden (klein Huis).
En anders dan word het toch zaterdag 1 juni, en dan huren we de ruimte af die we in de eerst instantie wilden hebben.
Maar daar komen dan wel wat kosten aan ( 7 euro per persoon ongeveer).
Dus aan jullie nu de keus!!
Laat het zo snel mogelijk weten i.v.m de te huren ruimte, indien nodig.
okee, veel succes weer vandaag, monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2002, 22:24   #68
eus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2002
Locatie: south-east of holland
Berichten: 219
Hallo Monique en de rest,
Voor mij zijn beide zondagen mogelijk.
Ik hoor het nog wel,
groet eus.
eus is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2002, 22:42   #69
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
Question

Hoi allemaal.

Ik had al een berichtje gestuurd maar helaas nergens te vinden.
Wil namelijk wat vragen stellen.
Ik wil graag weten in welke plaats de ontmoeting plaats gaat vinden, want ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer, want ik kan nl. geen auro rijden ivm. bekken klachten. Komen er nog meer mensen uit Brabant ??? Of ik kom weet ik nog niet want ik vind het ECHT HEEEELerg eng. Wanneer uiterlijk moeten jullie weten of ik kom ???
Komen er veel mensen ????
Nou, hopelijk komt dit berichtje wel aan.
Groetjes gogo.
gogo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2002, 23:07   #70
eus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2002
Locatie: south-east of holland
Berichten: 219
Hoi Gogo,
Je moet komen als je (van binnen) voelt dat het goed is voor je, als je een 'ja' voelt, ookal is het eng. Je kunt ook gewoon denken, dat als je er bent, en je voelt je echt niet op je gemak, of je vind het niet fijn of wat dan ook, dan ga je gewoon. Zo denk ik zelf teminste.
Weet je wat soms wel fijn is om jezelf af te vragen;" Wat is het ergste wat me kan overkomen?"
Ik vind het ook spannend hoor. Ik kom wel uit brabant, jij ook?
groet eus.
eus is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2002, 23:08   #71
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Hoiiiiiii

Ik wil proberen te komen of 26 mei of 2 juni. Maar misschien is er iemand die wel ruimte heeft of een ruimte weet. Het mag ook bij mij, heb genoeg ruimte, maar woon zo'n dikke 200 KM ten noorden van Den Bosch. Zal voor de meesten geen goed alternatief zijn denk ik? Ik vind het allemaal oke!
groetjes van Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2002, 07:38   #72
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
wanneer

Hoi meiden,
betreffende datum, zoals eerder gezegd kan ik enkel op 26 mei (2 juni kan ik echt niet).
Nu, je moet naar mij niet kijken hoor, je ziet maar wat voor de meeste het best uitvalt!
Ik hoor het wel.
Liefs,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2002, 10:54   #73
erna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 147
lotgenoten ontmoeten doet goed!

hallo allemaal,

ik weet dat het moeilijk is om voor de eerste keer na een bijeenkomst te gaan. Ik ben afgelopen weekend ook voor het eerst geweest. Ik was enorm zenuwachtig, maar ik moet zeggen: het is geweldig (voor zover het geweldig kan zijn). Ikzelf heb er veel aan gehad en wil zeker nog een keer! Ik weet alleen nog niet zeker of 26 mei kom, maar ik ga het wel proberen.

grt erna
erna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2002, 13:49   #74
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
[Hoi eus,

Kom jij ook voor de eerste keer bij deze ontmoeting??
Ik wilde jou een mailtje sturen maar helaas ging dat niet,
want ik wilde jou het een an ander vragen maar weet niet of je die vragen op het forum wil beantwoorden.

Groetjes gogo
gogo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2002, 00:25   #75
eus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2002
Locatie: south-east of holland
Berichten: 219
Hoi gogo,
Voor mij is deze ontmoeting ook voor het eerst.
Je mag me vragen wat je wilt, 'private' of via het forum.
ik ga echter over een paar uur op vakantie en ben eind volgende week weer terug.
Dag, groet eus.
eus is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.