Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 juni 2014, 16:32   #1
Western
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2014
Berichten: 3
Geslacht:
Question Dun futloos haar

Sinds een aantal maanden heb ik last van enorm dun en totaal futloos haar. Nu merk ik ook dat mijn haar totdat een bepaalde lengte groeit en daarna houd het op. Aan de zijkanten en aan de achterkant groeit het super snel, zoals het altijd al was! (Het groeit dus door als ik er niets aan door.)

Mijn haar begint nu dus ontzettend ongelijk te groeien, daarnaast merk ik bovenop een super klein dun plekje op, waar de haren helemaal niet meer doorkomen! (Kleine haartjes nog.) Nu gebruik ik al geruime tijd minoxidil om het haar steviger te maken, maar echt beter groeien doet het er niet door.

Even wat feiten op een rij: Ik eet gezond, bloed is goed verder, het zit hem ook niet in de genen, vader en moeder hebben zelfs mooi strak haar! Het zou hooguit door stres kunnen komen wat ik nu ervaar! Maar door alleen de stres zou het toch gewoon weer eens door moeten groeien?

Is het verder eigenlijk wel goed om minoxidil te blijven gebruiken? Het is wel goed spul wat het haar meer volume geeft en dus dikker maakt! Maar is er niet iets wat goedkoper is voor dun blond haar? Gel is helemaal geen doen meer, want dan word het een doorzichtig potje! (Wax helpt enigszins.)

Wat kan ik nu het beste doen, door blijven gaan met minoxidil of is er meer aan de hand?
Western is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2014, 11:16   #2
Western
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2014
Berichten: 3
Geslacht:
Waarschijnlijk ben ik erachter wat het kan zijn. Aangezien ik de laatste tijd ook veel last heb van talg en acne, zijn het waarschijnlijk een overschot aan mannelijke hormonen.

Nu is de vraag natuurlijk gaat dit ooit nog minder worden? Of kan ik hier zo snel mogelijk iets aan doen? Ik heb dus teveel last van talg door een overvloed aan mannelijke hormonen.
Western is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.