Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 oktober 2004, 09:35   #46
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Bolleke

En waar in de beschrijving staat je rode vlagje/lintje aan je antenne?
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 10:05   #47
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Haha, dat was oranje en toén waren we in Nederland, remember??
Maar goed, ben ondertussen nog eens langs het station geweest (elke zaterdag naar de les in Brussel) en aan de kant van de taxi's lijkt me een beetje moeilijk (dan zit ik er tussen en kan er nog moeilijk uit) maar aan de overkant, waar de politiecombi's staan lijkt me beter (die staan dwars geparkeerd, kan ik zo weer uit rijden... als het te 'warm' wordt!
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 19:38   #48
zazje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 32
bijeenkomst

vraagje.. ik ben dit hier op een afstand aant volgen.. mag ik ook komen is mijn vraag?nu ik kom tot aan centraal station.. maar dan weet ik ook niet.. waar ik naartoe moet ofzo.. en ik wil deze stap zetten..
zazje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 20:26   #49
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
Hey Zazje,

Verder geraak ik tot nu toe ook nog nie zonder hulp ze. Gaan we anders samen zoeken??

xXx Karentje xXx
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 21:55   #50
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Zazje EN ALLE ANDEREN!

Natuurlijk ben je welkom! We moeten elkaar echt helpen, steunen en blijven moed geven. Het is zo belangrijk dat iemand anders in je blijft geloven, op het moment dat je het zelf eventjes niet meer ziet... oké?!
Dus, tot de 31!
We spreken af om 13.30u aan het Centraal Station van Antwerpen (uitgang Pelikaanstraat).
Ik zou alleen graag weten wie er allemaal meerijdt met de wagen. Maar dat hoor ik wel tegen dan.
Slaapzacht...
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2004, 16:43   #51
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hallo allemaal

iedereen maar dan ook iedereen is welkom! genoeg stoelen in huis!
jullie mogen mij altijd contacteren voor de weg ofzo, mijn tel:adres:email staan hier ergens een paar treads terug.

voor de koffiedrinkers is er een klein probleem, wij drinken thuis geen koffie dus moeten jullie ofwel mee lekker thee of fris drinken of een eigen thermosje meenemen, haha, sorry hoor maar moest ik koffie in huis halen vrees ik dan ook dat hij niet te drinken zal zijn omdat ik nog nooit koffie gezet heb!

dikke kussen
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2004, 21:07   #52
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
Mijn moeder heeft overlaatst een mooi gedichtje gevonden om me op te beuren in deze moeilijke periode. Ik vind het heel toepasselijk dus:


Ontmoeten
is de stap durven zetten,
je waar gezicht durveb tonen,
je vreesen je onzekerheid opzij schuiven
en je vertrouwen aan iemand schenken,
weten dat je gebogen bent.
Ontmoeten
is niet veel vragen stellen,
aandringen of uitpluizen,
beslag leggen of veroordelen.
Ontmoeten
is nooit "moeten".
Het is aanvoelen, luisteren, stil worden.
Ontmoeten
geeft nieuwe horizonten aan je leven.
Je moet voortaan je kleinheid,
je onmacht niet meer verbergen,
je moet ze niet langer alleen dragen,
er is ienmand bij wie je altijd terecht kunt.
Erik Stijnen


Dit gedichtje heeft me bij het nieuwe schooljaar en bij het ontdekken van jullie allemaal, mij veel moed ingesproken.
Ik hoop dat het voor jullie ook veel betekenen mag.

xXx Karentje xXx
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2004, 18:01   #53
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
verdriet

hallo allemaal

gisteren het nieuws gehoord dat de zaak van mijn ouders failliet is, je kan je dus al voorstellen hoe ik me voelde... tranen met tuiten heb ik gehuild.
nu is het afwachten of ze een extra lening krijgen en dan kunnen ze misschien terug voort, spannend allemaal dus en iedereen hier weet wat spannend voor een ttm'er betekent... en dan vond ik het nog een wijze beslissing om wat te studeren (hoe naïef he), er zijn dus weer wat haren gesneuveld!
gelukkig heb ik het heft snel in handen genomen, ik ben onder de douche gegaan en heb dan in bed (in het midden van de dag, foei foei foei) bolleke haar boek maar weer eens gelezen, ik wou zo graag op de computer om dit te vertellen maar alles is in beslag genomen, dus was mijn enige hulp het boek, ik heb het in 1 trek uitgelezen en die avond geen haar meer aangeraakt... helaas is vandaag een andere dag en ik heb het heeeel moeilijk; maar nu is mijn vriendje terug en kan ik bij hem mailen en dus even aan jullie mijn gezeur laten horen, soms heb ik het idee dat jullie de enigen zijn die mij echt steunen en echt begrijpen, raar he, ik heb echt wel een hoop goede vrienden;

ik zie echt naar de bijeenkomst uit, ik heb er nu meer nood aan dan ooit;
veel liefs allemaal en bedankt om te luisteren
(phoe, hier zit ik alweer te huilen...)
x 10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2004, 18:36   #54
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hallo Tinneke,

Ten eerste zeur je niet!!!

Als je je rot voelt moet je dat kunnen uiten bij mensen waar jij je vertrouwd voelt en waar je begrepen word. Idereen op deze site met ttm weet hoe moeilijk het is om in tijden van nood je verhaal kwijt te kunnen. Daarvoor zijn we hier om mekaar te kunnen steunen in goede en slechte periodes.

Wat ongeloofelijk balen,vervelend en verdrietig is dat zeg. Ik vind het echt heel naar voor je ( en je ouders). Ik hoop dat gaat lukken met die extra lening.

Ondanks dat je je verdrietig voelt en er weer een aantal haren heb getrokken, Heb je wel een aantal maatregelen getroffen om dat binnen te perken te houden. Vind ik al heel knap hoor als je zo rot voelt dat je die kracht wel heb. Vind ik echt heel goed.
Soms heb je slechte dagen. Je weet denk ik wel dat je ook weer goede dagen zult hebben. Vertrouw daar op!!

Ik vind het prettig om te lezen dat je je hier zo op je gemak voelt. Ik kijk ook erg uit naar de ontmoeting.

Ik wens je heel veel sterkte toe.

Hartelijke Groetjes

Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2004, 14:00   #55
tessa 1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2004
Berichten: 34
Hai Tinneke!Dank je wel voor je reactie op mijn oproepje...het lijkt mij erg interresant om de gezichten achter deze site en mailtjes te leren kennen,wat zal dat een gevoel van herkenning geven!Kan alleen niets vinden over het hoe,wat en waar...is daar al iets over bekend?En is het inderdaad de bedoeling dat er alleen ttm ers komen of ook partners en vriendjes?Hoor graag van je,xxx Tessa
tessa 1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2004, 14:08   #56
tessa 1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2004
Berichten: 34
Sorry!!!Had niet goed genoeg gekeken...zie nu alle informatie hier staan...behalve dan die vraag over partners/vriendjes...lees net wat er allemaal in je leven gebeurd op dit moment Tinneke,denk dat er veel mensen zijn hier die met je mee leven...voor jou komt deze bijeenkomst dus wel op een heel goed moment,ga echt proberen te komen zondag...wil jullie allemaal leren kennen!Groetjes tessa
tessa 1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 16:41   #57
Blauwtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2004
Berichten: 88
Hey allemaal,

Jeetje wat ben ik lang weggeweest zeg. Ik baal er nu zo van dat ik geen internet meer heb thuis, Heb ook moeite om het te laten werken. Maar ik wil ook heeeel graag komen. Ik kom er wel nu pas achter dat het al aankomende zondag is. Maar ik wil wel proberen om te komen. Maar eh...ik kom uit Amsterdam en zou het beter vinden om met iemand naar Antwerpen te gaan. Is er iemand??? En als ik daar eenmaal ben met wie kan ik meerijden? Hoe lang is het trouwens van A'dam naar Antwerpen??? Oh ja, ik ben ook niet zo oud, hoor, ben 19 jaar.

Ok, ik hoop heeeel snel van jullie te horen

Groetjes, Hayat
Blauwtje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 21:07   #58
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hallo Hayat,

Ik kom ook uit Amsterdam en ga met de trein naat Antwerpen. Misschien ga ik eerst vanuit amersfoort, omdat ik de dag daarvoor naar Ermelo moet, omdat mijn moeder jarig is, maar dan stap ik wel uit op het CS. no problem.
Ik geloof ergens gelezen te hebben dat er misschien nog iemand vanuit Gelderland kwam weet ik niet zeker. Misschien hoor ik dat nog wel.
Kan daar evt. op Amersfoort mee afspreken en dan in A'dam de trein uitspringen en gaan we met ons drietjes verder. Het is maar een idee. Vanuit A'dam naar Antwerpen is het 2 uur met de trein.
Het lijkt me leuk om samen te reizen. Ik hoor het wel.

Hartelijke groetjes,

Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 22:23   #59
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Oké, nog eens voor alle duidelijkheid:
ik ben nu zondag om 13.30u aan de uitgang van het Centraal Station in Antwerpen. Wanneer je uit de trein stapt, ga je naar voor. Daar neem je de roltrap naar beneden (1 verdieping lager). Daar zoek je de wegwijzer 'Uitgang Pelikaanstraat'. Bij die uitgang, aan de overzijde van de straat staan (normaal gezien) politiecombi's. Ik probeer daar ergens (onopvallend) tussen of naast te staan. Dit mag niet maar er is geen andere mogelijkheid om dicht bij het station te parkeren.
Blauwe Peugeot Partner, nummerplaat PRJ 167.
Belangrijke vraag: wie rijdt er mee? Op hoeveel personen moet ik wachten?
Tweede vraag speciaal voor Tinne: hoe geraak ik van het station naar jou thuis? Ik neem aan via de Noorderlaan, en dan???
Tot zondag!
Daniëla (Bolleke)

PS: wie zich nog niet heeft aangemeld kan dat nog steeds doen!
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2004, 14:29   #60
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
meerijden

Hoi Daniela,

Hartelijk bedankt voor je aanbod.
Ik wil heel graag met je meerijden. Volgens ons ov.infonummer komt de trein 1 over half twee aan mits die geen vertraging heeft.
Blijf je dan wachten of moet ik een trein eerder nemen, die een over half een aan komt dan sta ik mits die geen vertraging heeft 59 minuten te wachten.

Laat me het even weten als je wilt. hoe dan ook rijd ik graag met je mee.
tot zondag. Schiet alweer op. Ik heb er heel veel zin in.

Hartelijke groetjes,

Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zijn er hier jongens of meisjes van België tinny AA bij kinderen 14 16 mei 2005 22:43
Propecia in België Joe1982 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 13 januari 2004 21:54
Haaruitval in België jaap AGA - Algemeen 0 16 maart 2003 23:22
Artikel (België): Vandenbroucke verhoogt terugbetaling pruiken Chris Haarwerken 14 29 oktober 2002 21:22
Eerste berichtje ... uit België karin_68 TTM - Algemeen 19 6 maart 2002 23:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.