Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 oktober 2004, 12:42   #76
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
voor oilily

hey meid

lukt het je om te komen morgen met alles wat gebeurt bij je thuis, ik zou je heel graag willen ontmoeten!
en geraak je er?

veel liefs
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2004, 16:02   #77
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
hey,

Ik ben morgen ook van de party hé en had gevraagd of ik nog mee kon rijden met bolleke? Ik kom dan wel naar het station.

Dikke kus
Nerakje
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2004, 20:54   #78
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
zo iedereen, nog een nachtje slapen en het is zover! hopelijk geraakt iedereen er!

ik ga nu nog even een stapje in de wereld zetten en is goed alle stress van me af dansen! dus het zit erin dat ik met kleine oogjes de deur opendoe voor jullie hartelijk te verwelkomen!

ik kan waarschijnlijk na vanavond niet meer op het net dus wie vragen heeft, bellen aub

dikke x
tot morgen
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2004, 21:19   #79
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
dag lieve meisjes!

ik wou jullie even melden hoe fijn ik het vond om iedereen te ontmoeten, één voor één heel bijzondere, lieve, mooie, moedige mensen.

nadat jullie weg waren en mijn vriendje voor de deur stond heb ik wel even een emotionele crisis gehad, maar het was eerder opluchting en een gevoel van 'alles is eruit' en nu voel ik me rustig en terug vol kracht om tegen de ttm aan te gaan!

ik zie er echt naar uit om jullie nog eens te ontmoeten en ben blij dat ik de stap heb gezet om voor een bijeenkomst te vragen.

is iedereen veilig thuis geraakt?

janika, hartelijk bedankt voor het kleine geschenkje, ik heb besloten er mijn 'positieve ttm' boekje van te maken, alleen maar mooie, goede gedachten want het boekje is veel te mooi om er lelijke woorden in te schrijven, dat doe ik wel op het net, haha.

de mensen die ervoor openstaan mogen me altijd een berichtje laten op mijn gsm (+32,474,662,340) zodat ik hun nummer heb, om eens gezellig af te spreken of te bellen als we er behoefte aan hebben...

ik ga nog wat voor de tv hangen (en niet trekken)

veel liefs allemaal, hopelijk deed het jullie evenveel deugd als mij
xxx
10

bolleke, we hebben het eigenlijk niet verder meer gehad over een zelfhulpgroep, ik denk dat in dit stadium voor veel meisjes (ook voor mij) het nu nog erg belangrijk is om te vertellen over hun ervaringen, gevoelens en misschien als we met een regelmatig groepje bijeenkomende mensen na enkele meetings allemaal een beetje ons verhaal hebben kunnen doen, we dan iets gestructureerder te werken kunnen gaan, ach ik weet het eigenlijk niet. het was maar een bedenking, het lijkt me moeilijk voor jou, die al zover staat in de strijd tegen de ttm (ik bewonder je echt zo hard) om met mensen te praten die misschien nog niet zover staan, weet dat ik er ongelooflijk veel aan heb gehad om naar jou te luisteren, mijn petje af voor zo'n sterke vrouw... hopelijk is de bijeenkomst ook voor jou goed geweest. hopelijk gaan we snel samen een koffietje drinken
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2004, 23:21   #80
tessa 1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2004
Berichten: 34
Ook van mij een dank jullie wel berichtje...het heeft mij ook echt ontzettend goed gedaan,vandaag ga ik ook echt niet meer trekken...zie uit naar mijn massage beloning!!!Een goeie vriendin belde gelijk om te vragen hoe het was geweest...ook die interesse heeft me nog even heel goed gedaan!Vind jullie allemaal ontzettende powerfull women(weet even niet het juiste Nederlandse woord ervoor)...hoop dat we nog vaak van dit soort dagen zullen houden,om onszelf de moed en de kracht te geven om er weer voor te gaan...voor mij werkt het in elk geval!Voel even niet eens de behoefte om te trekken...kan alleen maar hopen dat jullie het hetzelfde ervaren...enne...special thanx voor Tinneke,de 1e keer,dan ook nog in je eigen huis,je hebt ons geweldig verzorgt!Allemaal een dikke knuffel!!!xxx Tessa
tessa 1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2004, 23:51   #81
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
ook ik vond het een hele positieve ervaring. M'n moeder belde net en was helemaal blij voor me dat het zo positief was.

Echt heel leuk om jullie gezien en gesproken te hebben. Ik moet eerlijk zeggen ik ben er een beetje stil van en dat is in mijn geval bijzonder en verder kan ik denk ik aan bovenstaande berichtjes niet veel meer toevoegen.

Tinneke, enorm bedankt voor je gastvrijheid en de goede zorgen. Echt geweldig.

En ja tessa, ik ben dus goed thuisgekomen, zoals je ziet enne geniet nog maar even van Tiesto tijdens je massage.

Hele hartelijke groetjes

Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2004, 10:41   #82
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hallo allemaal!

Ook ik vond het een deugddoende bijeenkomst. Ik had nog langer willen blijven en nog meer vertellen... want praten over je frustraties, je emoties en gevoelens doet zo'n deugd. Ben een beetje bang dat ik nu al te veel aan het woord ben geweest, sorry, jullie moeten me echt maar de mond snoeren hoor als ik weer eens honderduit begin te vertellen. Maar ja, misschien is dat nog steeds de weerslag van dertig jaar zwijgen en opkroppen!
Bedankt allemaal om te luisteren, bedankt ook Tinneke voor je gastvrijheid en je openheid. We gaan zéker nog samen iets drinken, beloofd!
Ik hoop dat jullie een beetje de kracht hebben gevonden om er weer voor te gaan. Vandaag is het één november. Probeer vandaag sterk te zijn en te weerstaan aan de drang. Als het vandaag lukt, dan kan het morgen ook...
Zeg: 'NEEN, dit hoef ik mezelf niet aan te doen, het helpt me niets vooruit, integendeel!' Ik geloof in ieder van jullie. Geloof nu vooral in jezelf, oké?!!!

Dikke knuffel, Bolleke (Daniëla)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2004, 13:37   #83
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
Dag lieve schatten!

Ik vond de bijeenkomst gisteren zalig. Voor het eerst in heel mijn leven kon ik voluit mezelf zijn en vertellen over wat ik voel zonder me er voor te schamen. Thuis kan ik nog staads niet laten zien hoe ik me echt voel en ik denk dat dat ook de reden is waarom ik op andere manieren aandacht ga zoeken. Gisteren daarentegen was het net of ik jullie al jaren kende. Ik voelde me eens écht begrepen. Een meedeleven dat ik thuis niet krijg. Toch niet van mijn vader. Gelukkig kan ik me wel wat optrekken aan mijn moeder en vooral aan mijn vriend.
Ik sta ook open voor telefoontjes of emails hoor. Mijn nummer is +32494350989 en mijn emailadres globes89@hotmail.com. Ik ben altijd paraat om te helpen.
Tine, bedank om je huis zo beschikbaar te stellen en voor al die gastvrijheid. Bolleke, bedank voor de lift. En iedereen, bedank voor dat begrip, dat luisterend oor en de goede raad. Ik heb er veel aan.
Ik zie jullie allemaal de volgende keer.

Dikke kus
xXx Nerakje xXx
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2004, 20:28   #84
Blauwtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2004
Berichten: 88
Ik heb eindelijk internet!!!!

Hoi allemaal,

Oh, wat ben ik blij jullie te hebben ontmoet, zeg! Ik voelde me voor het eerst begrepen en ergens voelde ik me helemaal thuis bij jullie...Zoals Tinneke ook al zei, ik voel een band met jullie... zo snel al.

Zoals ik jullie gister vertelde, heb ik het over mijn ttm er met niemand over behalve met jullie, en gister had ik eindelijk die moed om het aan mijn broer te vertellen. Mijn moeder echter heeft het me erg moeilijk gemaakt. Zij was erg afstandelijk en sarcastisch toen ik thuis kwam dat ik het niet kon. Ik barstte toen in tranen uit, en mijn broer die dat opmerkte heb ik het toen verteld. Hij was er erg blij om, om een verklaring te horen, en liet me weten er meer vanaf te willen weten. Hij gaat er over lezen. Ik voelde me toen heel erg goed. Helaas heb ik geen behoefte meer om het mijn moeder te vertellen, want het bewijst maar na hoe ze gister reageerde. Mij continue bellen terwijl ik met jullie aan het praten was...

In ieder geval kan ik gister alleen maar als `een bijzondere dag´ beschrijven. Dank jullie wel!!!!!

Veel liefs, Hayat

P.S: Ook ik ben ALTIJD bereikbaar voor jullie.
mijn telefoonnummer is: +31646114837 en mijn e-mailadres is: hayat85@hotmail.com en...ik heb ook msn!
Blauwtje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2004, 09:41   #85
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hallo iedereen

Ik vond het ook wel fijn gisteren. Weer allemaal nieuwe gezichten laat je toch elke keer weer weten dat je niet alleen bent. Ik ben blij te lezen dat het voor de nieuwkomers ook een speciale ervaring was. Bij mij is het al 'routine' geworden maar ik vergeet nooit mijn zenuwen die ik had tijdens mijn allereerste bijeenkomst en de opluchting daarna.

Ik ga er vandaag terug volle bak voor want dit weekend waren er enkele dingetjes gebeurd die mijn humeur beneden peil hebben laten zakken en heb ik me een beetje laten gaan. Nu ga ik terug voor mezelf zorgen/beetje sporten/ al mijn frustraties afschrijven/vooral geen contact meer hebben met mijn klote-ex/gezonder eten. Veel goede voornemens dus!

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2004, 10:46   #86
vleervlinder
HaarWeb lid
 
vleervlinder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juli 2003
Locatie: Menen
Berichten: 118
Blub! (hehehe )

Ik vond de bijeenkomst van zondag ook heel waardevol. Niet dat ik veel heb gezegd, maar dat vond ik uiteindelijk ook niet nodig... jullie verhalen horen en herkennen was al genoeg. Soms zat ik daar dan te luisteren en opeens dacht ik dan "ahja wij hebben ttm, daarom dat wij hier samen zitten he" - zo ontspannen ging het er aan toe. Verhalen over tandartsen enzo. Zo zie je maar dat wij ook normale mensen zijn he!

Ik had vorige week mijn ouders ook verteld dat ik naar de bijeenkomst zou gaan, en zaterdag begonnen ze er dan over aan tafel... waar mijn broer en zus bij zaten... ikke "aaaaaaaaah shit what are you doing?!" want ik had helemaal niet aan hen verteld dat ik ttm had, maar blijkbaar wisten ze het al (ik vond het al raar dat mijn zus zich geen vragen stelde bij dat woord). Blijkt dat mijn ouders het hen hebben verteld, wellicht toen ik ergens in de Ardennen in een grot zat.
Achja, 't is niet dat ze het niet mogen weten, 't zal uiteindelijk ook wel beter zijn zo - ik was alleen effe geshokkeerd omdat ze mij 'verraden' hadden.

Misschien word het eens tijd voor een grote openbaring (hier toerkes doen met een vliegtuigje met een 'ik heb ttm'-spandoek achter ).

Roodoranje groetjes,

Vleervlinder (of Bieke, whatever )


P.S.: Bolleke, bedankt voor de lift he! Nu hopen dat de flikken u niet hebben opgeschreven...
En Tinneke, bedankt voor de gastvrijheid, ik vond het heel gezellig.

Laatst gewijzigd door vleervlinder; 3 november 2004 om 19:59
vleervlinder is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2004, 09:41   #87
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Ook ik ben blij en enthousiast over onze ontmoeting!
Zou nog veel meer willen zeggen maar moet dringend aan het werk!
Liefs
J
Jente is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zijn er hier jongens of meisjes van België tinny AA bij kinderen 14 16 mei 2005 22:43
Propecia in België Joe1982 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 13 januari 2004 21:54
Haaruitval in België jaap AGA - Algemeen 0 16 maart 2003 23:22
Artikel (België): Vandenbroucke verhoogt terugbetaling pruiken Chris Haarwerken 14 29 oktober 2002 21:22
Eerste berichtje ... uit België karin_68 TTM - Algemeen 19 6 maart 2002 23:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.