Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 november 2004, 21:45   #1
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Ontmoeting in Amsterdam

Hoi Liesbeth en anderen.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te maken heb ik degene die naar de ontmoeting komen hieronder even op een rijtje gezet. Liesbeth, ik weet niet of jij zelf ook een overzichtje hebt. Als dat niet hetzelfde is als dat van mij hoor ik het graag in een pb.

Lieve groetjes allemaal!!!!!
Dian.
__________________________________
Ontmoeting lotgenoten in Amsterdam
Waar: Bij Liesbeth thuis
Tijd: 13.00

__________________________________
01. Edith1
02. Grietje
03. Heidio
04. Karinnetje
05. Lanika
06. Lies
07. Marly
08. Miriam
09. N Tas
10. Serpil
11. Tai
12. Tessa 1981

Laatst gewijzigd door dian; 4 januari 2005 om 21:49 Reden: Aangepast om het wat overzichtelijker te maken.
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2004, 00:26   #2
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
hey.liesbeth,

goed idee! de ontmoeting in drente heb ik gemist,doordat ik griep had. het zou voor mij de eerste x zijn,dat ik lotgenoten ontmoet en ik heb daar zeker behoefte aan! dus....ik wil er graag bij zijn. hopelijk komen er meer reacties.
liefs,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2004, 00:53   #3
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hallo Marly,

Leuk dat je interesse heb. Ja, ik hoop dat er ook meer reacties zullen komen. We zien wel.
Amsterdam is in elk geval dichterbij dan Antwerpen of Drenthe.

In elk geval ga ik een tukkie doen. ben echt erg moe.

Groetjes Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2004, 21:17   #4
Blauwtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2004
Berichten: 88
Hey Lies,

Ik zou ook graag komen, hoor. Weet alleen niet of ik op die dagen kan...komt allemaal eigelijk niet zo goed uit. Maar misschien kan ik wat verzetten. Eerst wil ik iedereens voorkeur weten.

Sorry dat ik je niet heb gebelt maandag...was het helemaal vergeten. Ik weet niet wanneer jij kan maar ik zou anders in het weekend kunnen of volgende week, deze week komt slecht uit helaas...

Ok, nou we spreken elkaar snel!

Kus,
Hayat
Blauwtje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2004, 23:01   #5
grietje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Locatie: holland
Berichten: 56
lijkt me heel erg fijn een bijeenkomst in amsterdam.
ook omdat ik "nieuw" ben hier en volgens mij heb ik nog noooit een lotgenoot gezien.

Dus, ik zal van de partij zijn.

xxx grietje
__________________
xxx en knufff...
grietje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2004, 00:27   #6
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hayat en grietje/Marly

Dag dames,

Laat maar weten wanneer jullie kunnen.

Hayat, ik zal toch wel leuk vinden asl je erbij bent.Laat anders even weten wanneer je wel kan.

Grietje, leuk dat je ook komt. enne alsnog welkom. ( ik ga morgen je email beantwoorden; ben nu erg moe en ga zo slapen)

Marly, heb jij nog een voorkeur voor een bepaalde datum? In elk geval leuk dat je ook wilt komen.

Ik hoor( lees) het wel wanneer jullie kunnen.

Hayat, dat geeft niets. en ik kan volgende week wel. Ga morgen naar Ermelo voor een paar daagjes en ben dinsdag of woensdag weer terug. Dan hoor ik het nog wel.
Hoop dat alles goed is met je verder.

Liefs Lies( beth)
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2004, 16:11   #7
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hallo,

Zijn er nog andere mensen die willen komen?

Groetjes Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2004, 22:26   #8
miriam26@wanado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 68
Ontmoeting in Amsterdam

Hoi Lies,

Lijkt me een goed plan. Bij mij gaat de TTM momenteel ook slecht. Alleen de data komen me niet zo goed uit. De 12e zou eventueel nog kunnen als het echt niet anders kan (had ik eigenlijk wandelplannen, en een tweeweekse dagwandeling is mijn enige beweging). Januari heb ik (nu) nog leeg staan.
Amsterdam is voor mij lekker dichtbij (Utrecht), tenminste, ten opzichte van het noorden van het land of België is het peanuts.

Groetjes,

Miriam
miriam26@wanado is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2004, 22:40   #9
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hallo miriam,

Leuk dat je wil komen.

In januari kan ik niet eerder dan in het weekeinde van 15 en 16 januari. Het eerste en tweede weekeinde ben ik in Ermelo.

Wat wel misschien zal kunnen Grietje en Hayat wonen in Amsterdam en Utrecht en Den haag is ook niet zo ver weg dat we het een keer op een namiddag en avond plannen. Dan kunnen jullie blijven eten. Lijkt mij ook leuk.
Ik kan eetbaar koken. Dat is ook een optie.

Laat maar weten wat jullie van dat idee vinden.

Hartelijke Groetjes,
Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2004, 20:56   #10
grietje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Locatie: holland
Berichten: 56
half januari kan ik evt. ook wel, maar op een avond is ook prima. Mij maakt het niet zoveel uit, plan maar iets.
Misschien is half januari wel handig ivm alle feestdagen, die zijn dan i.i.g. achter de rug.
__________________
xxx en knufff...
grietje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2004, 22:54   #11
N_tas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 29
hallo mensen,
Ook ik heb net als marly de laatste ontmoeting gemist, omdat ik moest werken die dag. Heel graag zou ik bij een volgende ontmoeting wel van de partij zijn, ondanks dat bij mij de ttm wel in een rustig vaarwater is gekomen. Het lijkt mij zo'n verademing om mijn ervaringen, ideeen en gedachtes over ons eigenlijk wel maffe gedrag is te kunnen delen met mensen die zeggen he ja...... dat herken ik. Er zijn best wel begripvolle mensen in mijn omgeving maar ik denk dat ik bij jullie veel meer herkenning en steun zal vinden. Ik gaat nu ffies direct kijken wanneer mij het beste uitkomt. Ffies mijn agenda erbij pakken. Tjeetje lastige bedoeling....... 11e gaat niet lukken moet van 11.30 tot 20.30 werken. Zondag de 12e moet ik werken tot 17.00 uur, dus zou in de avond moeten moet zo ongeveer anderhalf uur reizen vanuit utrecht naar amsterdam. De 19e heb ik open staan dus zou voor mij wel lukken. Januari heb ik nog geen volledige planning van, dus dat ligt aan mijn werkrooster. Ik zou zeggen plannen maar een datum en anders probeer ik wel of ik een dienst kan ruilen. Wel erg spannend hoor zo'n bijeenkomst. Ik hoor snel van jullie en s6 allemaal met de ttm!!
groetjes nancy
N_tas is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2004, 18:41   #12
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
hallo allemaal,

als ik eerlijk ben komt januari voor mij beter uit. december is een drukke maand,ik heb een aantal verjaardagen en qua werk is het ook moeilijk in te passen. en dan de feestdagen nog erbij.... nou ja...ik lees het hier wel he,maar ik zou er wel graag bij willen zijn!
liefs,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2004, 21:42   #13
miriam26@wanado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 68
Ontmoeting in Amsterdam

Hoi allemaal,

Half januari komt mij voorlopig ook het beste uit. Het weekend van de 15e en 16e heb ik nog helemaal leeg staan, het is niet te geloven en over twee weken maak ik pas weer nieuwe afspraken met vriendinnen, dus als we snel zijn...
Ik hoop wel dat de TTM weer snel iets rustiger wordt, mijn hoofd dreigt weer een pluizebol te worden. Gek genoeg gaat het verder goed met me (nu ja, dat is niet echt gek, maar wel dat de ttm weer steeds erger wordt, hoewel ik dat vaker heb ervaren).

Groetjes,

Miriam
miriam26@wanado is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2004, 00:23   #14
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hallo Allemaal,

Ik ben een paar dage nweg dus even kort. Dan spreke nwe toc haf in het week-einde van 15 en 16 januari.

en voor mensen die wel behoefte hebben om eerder af te spreken dan kan dat ook Doen we beide. maakt mij ook niet uit.

Maar een afspraak in het weekeinde van 15/16 januari is dan nu een feit. Maakt het dan nog uit of dat zaterdag of zondag word?

Groetjes Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2004, 19:29   #15
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
hallo,

15 0f 16 januari is prima ! mij maakt het niet uit of het zaterdag of zondag word,ze staan beiden nog open. leuk!!
liefs,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontmoeting Janne AA - Algemeen 4 29 februari 2004 17:49
ontmoeting? Inky TTM - Algemeen 18 23 mei 2003 17:17
ontmoeting Inky TTM - Algemeen 2 28 maart 2003 02:31
TTM- ontmoeting Ellis TTM - Algemeen 48 23 maart 2003 21:26
de ontmoeting! Diable TTM - Algemeen 24 27 november 2002 21:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.