Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 mei 2006, 16:42   #61
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hi bollie wollie!!

vrijdag is goed!zelfde als vorige keer?? dan kom ik gewoon na 'den travail' naar jou... en dan zien we weer wat we doen (zal ik nog is zo'n lekker lekker aardbeientaartje meenemen, jammie jammie). Tegen half 5 dan?

dooeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii (tis weer goei weer zene, ben weeral zo zot als een achterdeur!!! jippie!! dus da belooft voor vrijdag sweetie )

Ciaokes!
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2006, 17:13   #62
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Oké dan! Ik zie je vrijdag ZONDER taartje, moet gedverdikke 10 kilo afvallen ...
Kom maar naar hier, weet een leuk plekje om te genieten en bij te praten...in de zon!
Tot vrijdag! enne... geen haartjes meer tot dan, beloofd?
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2006, 17:19   #63
erna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 147
zelfde gedachte!

hallo allemaal,

toevallig had ik vanochtend precies dezelfde gedacht: waarom toch? gister had ik een heel goede dag wat ttm betreft en verder ook. En toch moest ik 's avonds voor het slapen gaan nog ff flink haren trekken ! vanochtend werd ik wakker en dacht als eerste waarom moest dat gister nou? ik weet het niet... alsof der aan het einde van de dag nog wat uit moet ofzo?
toevallig gaat het vandaag ereg goed met ttm, nog maar 3! en ik heb ook helemaal geen trekdrang! heerlijk! en wat bespaart het toch een energie als je niet trekt en er niet tegen hoeft te vechten! kon het altijd maar zo he ? het rare is dat je na een goede periode vaak een inzinking hebt, maar nadat het heel slecht is gegaan, kan het ook zomaar omslaan.
hopelijk blijft mijn ttm op de stand staan zoals die nu staat!

Succes allemaal! Ik straal jullie alle nodige energie toe! grtx erna
erna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2006, 17:28   #64
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
34 is de stand nu, en ik heb mij de hele dag zitten vervelen op bureau, zitten wensen dat ik naar buiten kon gaan, en ik had het eigenlijk gewoon moeten doen want ik heb toch helemaal niets gedaan. Awoe!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2006, 17:55   #65
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Is hier ook niet echt denderend gegaan... ben heel boos op mezelf, heb net pleisters gekleefd en vraag me nu af waarom waarom waarom...
Ik heb de afgelopen weken hard geblokt, goei examens gehad, zelfs trekvrij kunnen studeren, geen vuiltje aan de lucht... de afgelopen nachten, vier nachten op rij gewerkt, geen trekdrang, vrij en vrolijk, olé!!! Goei gesprekken met de psy, beterschap in de relatie met moeder... innerlijke kracht die onverwoestbaar leek...
En vandaag, mijn eerste vrije dag, het had zo ontspannend kunnen zijn...... en dat wàs het ook, alleen niet op de juiste manier alsof alles wat zo mooi gespaard is, er opeens in één keertje uit moet. Snap er de ballen van...
Heb nu echt wel een beetje steun nodig, snif snif... jij ook zeker Jente, nou, mijn steun heb je al, maar 't is gene vette zeker hé... ben echt niet het goede voorbeeld vandaag...
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2006, 18:30   #66
dfasd
HaarWeb lid
 
dfasd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2006
Berichten: 209
hey, ik ben slechts een simpele AGA man, maar kan me voorstellen dat jullie het er heel moeilijk mee hebben.

Sterkte ermee ! En het feit dat jullie er zo open over te durven discussieren vind ik heel dapper !
dfasd is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2006, 09:15   #67
erna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 147
en hoe is het gisteravond nog gegaan meiden? hebben jullie de knop nog om kunnen draaien? ik hoop het van harte! Zo raar he, dat het een hele tijd goed kan gaan en dan opeens boem moet alles er in 1x uit! Voor een deel begrijp ik waar ttm vandaan komt, maar toch blijft het voor een groot deel iets ongrijpsbaar!
Gister heb ik juist een heel goede dag gehad (sorry...). Overdag heb ik der 3 uitgehaald en 's avonds heb ik continu aan mijn haar gezeten, maar heb der zero uitgehaald ! Zo dat voelde enorm goed! Vandaag gaan we der weer voor, met z'n allen! Meiden koop weer het treinticket de goede kant op he (richting het strand )!

Succes allemaal, grtx erna
erna is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2006, 09:39   #68
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Bolleke, helaas kan ik ook niet veel positiefs melden... Gisteren was ik met 34 naar huis vertrokken. Intensieve dansles, heerlijke douche, lekker voor tv, alles in orde. Begon ik potdorie te trekken toen ik in bed lag!!! En het fenomeen dat Kim eerder beschreef voltrok zich: ik dacht, ach, een paar haartjes, alles onder controle. En natuurlijk was het niét onder controle.
Zucht, telkens als ik hier kom verkondigen dat het goed gaat, moet ik een paar dagen later het tegenovergestelde zeggen.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2006, 09:42   #69
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Ja, ook voor mij nog steeds onbegrijpelijk. Vandaag is er geen vleugje trekdrang meer te bespeuren. Ik kan de dag van gisteren achter me laten, vind het wel zonde en voel me ontgoocheld maar blijkbaar had ik het weer eens nodig, punt. Ik heb alweer een les geleerd, nl. dat ik na m'n nachtdienst direct in bed moet kruipen, denken van 'de zon schijnt' ik kan er wel tegen, no way... Oh wat is het toch zo moeilijk om constant rekening te houden met jezelf. Vorige week een goeie uitspraak gehoord: we moeten leren op een 'gezonde manier egoïstisch ' te zijn...
Vooruit dan maar!
Erna, zeg alsjeblieft niet 'sorry' omdat jij een goeie dag hebt, wees blij en omarm die dagen met open armen, ik wens je meer goeie dagen!!
dfasd... bedankt voor je steunende woorden. Het is zo moeilijk voor een niet-ttmer om ons te begrijpen, vandaar dat ik het telkens zo ontroerend vind als iemand er in slaagt om met respect te reageren. Van vrienden kan je dat verwachten, maar van outsiders...? Thnks.
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2006, 09:59   #70
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Bij mij was het idd gisteren ook een kwestie van te laat gaan slapen en het goed genoeg weten, maar toch voor de tv blijven hangen. In bed liggen en zo moe zijn dat slapen niet wil lukken. Trekken, stressen etc.

De zon schijnt! Ik wil energie!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2006, 11:01   #71
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hi sweeties

ok bolleke, geen taartje... je ziet me wel verschijnen tegen half 5, 5u ofzo (moet nog wat inkopen doen eerst).
En ik heb nog geen haartje getrokken vandaag! gisteren was zoals gewoonlijk: enkele haartjes.

tot morgen!
veel succes allemaal
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2006, 11:40   #72
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Volhouden T!!! Ik duim voor je, en het kikkertje duimt mee!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2006, 16:25   #73
erna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 147
pff helaas was het vandaag weer iets minder, was een beetje gefrustreerd en dan gaat het fout he...

fijn weekend allemaal en succes dermee!
erna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2006, 18:10   #74
erna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 147
hallo allemaal!

hoe gaat het ermee? ik zie dat er niemand meer is die reageert?

hier gaat het met ups en downs. vrijdag had een slechte dag, zaterdag en zondag had ik 0 (sinds hele lange tijd weer 2 trekvrije dagen, heerlijk)!!!!!!!!!!!!!!!! maandag ging het ook goed. zelfs toen ik op de wc zat, kon ik tegen mezelf zeggen "stop dit wil je niet, ga nu slapen!" en dat heb ik gedaan! vandaag gaat het alleen weer mis... ik heb een hele dag achter mijn computer moeten zitten en als ik dan eenmaal begin met trekken, kan ik gewoon niet meer stoppen, super frusterend! gelukkig zit het er voor vandaag weer op en hoop ik dat het trekken ook stopt!

ik hoop van jullie te horen, succes allemaal, grtx erna
erna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2006, 22:29   #75
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi Erna,
Het is idd een beetje stil op het forum, mag wel hé... We hebben de laatste weken ook wat meer zon gezien en dat werd hoog tijd, misschien dat de meesten nu regelmatiger genieten van het mooie weer!
Hou de moed er in Erna, je hebt al bewezen dat het lukt. Leg de lat niet te hoog, probeer gelukkig te zijn met jezelf...
Met mij gaat het op dit moment bijzonder goed. De trekdrang is er nog steeds, af en toe op afstand, soms heel dichtbij. Maar ik weet dat ik het trekken niet nodig heb, en het lukt... heerlijk!
Ik wens jou en de anderen ook natuurlijk heel veel kracht en inzicht!
Liefs
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De Nieuwe Doktors. sjef Overige behandelingen 32 23 mei 2005 22:35
Nieuwe pruik Anjo Haarproblemen bij vrouwen 5 5 november 2004 11:30
Hoe activeer ik de nieuwe WYSIWYG editor? Webmaster Hoe gebruik ik het Forum? 0 22 maart 2004 12:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.