Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juli 2006, 10:37   #271
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
De Aalmoezenier is het enige dat ik nog ken van vroeger, maar dat was soms wel nogal gothic/new wave, en ik weet niet of die meisjes dat wel tof gaan vinden - beter wat commerciëlers zoeken denk ik. En dat Petrol-gedoe waar T en jij het soms over hebben, is dat niet zaterdagavond? Oh ja en Strantwerpen, of is dat al gedaan?
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 09:41   #272
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
T en K: over de date die geen date was. Toffe kerel, fijne gesprekken, maar na 2 uur gezellig kletsen werd duidelijk dat hij het niet als een date opgevat had - en ik stiekem toch wel een beetje... Enfin, hij vermeldde effe tussendoor "blablabla want mijn vriendin blabla" - en ik viel totaal uit de lucht, omdat niets erop wees dat hij een vriendin had. Maar wel dus. Ik heb er verder niets over gevraagd en hij heeft er ook niets meer over gezegd. Toen besefte ik: oké we spraken dus echt wel gewoon af vanwege gemeenschappelijke interesses. En die zijn er, en we gaan nog es afspreken, dus laat ons zeggen dat ik er nu gewoon een kameraadje bij heb.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 10:16   #273
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Strantwerpen is er nog altijd maar Petrol niet want die is even gesloten... Op strantwerpen kan je ni dansen dus daarmee dat ik dat er niet had bijgezet. Tis natuurlijk wel een leuke locatie om even te flaneren...

Over je date: jammer, jammer en nog eens jammer.... Maar ja, iemand waar je goed mee kan praten, vult ook je avond hé.

xx
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2006, 11:07   #274
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
dag sweeties,

sorry dat ik even verdwenen was... met al dat goed weer heb ik niet echt veel achter de computer gezeten...
Tis hier echt super op de stad, heel leuke sfeer en hoewel het nu nog veel zoeken is, lijkt de job mij super tof!nog ni opt wc gezeten

ik ga morgen dus na t werk naar strantwerpen, als jullie zin hebben...
er zijn héél veel dingen in antwerpen, je kan best eens kijken in de Zone 03,
café capital, café d'anvers, nanno sur l'eau (is wel commercieel)...

jammer van de 'date', maar ja, een maatje bij is toch ook leuk hé..; en wie weet heeft hij wel leuke, single vrienden...

dikke x allemaal
tinneke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opnieuw de kracht vinden na een zware terugval soezie TTM - Algemeen 4 24 april 2006 11:52
Weet ff niet waar te beginnen... wopper AGA - Algemeen 22 1 april 2006 16:58
beginnen met proscar joeser Medicijnen/haargroeimiddelen 2 6 augustus 2004 20:46
te vroeg beginnen? jemig Medicijnen/haargroeimiddelen 10 1 april 2004 13:01
advies; waarmee beginnen... bas739 Medicijnen/haargroeimiddelen 8 6 januari 2004 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.