Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 mei 2006, 17:22   #16
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Bleit, op woensdagen (dus ook de 14de) heb ik dansles tot 20u. Als het afspraak is op een terrasje in stad kan ik daar tegen 20u30 wel nog zijn, maar als het chez Oilily is dan gaat het al helemaal niet.
zucht, waarom is afspreken zo moeilijk!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 08:33   #17
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Don't panic, girlies, wat denken jullie van maandag 19 juni? Een prachtige dag om in de mijn tuin aan een fris drankje te nippen en zelfgemaakte guacomole te smullen... gna gna
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 09:32   #18
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Dat klinkt super
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 13:02   #19
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
Perfect!!! en ik maak de guacemole zeker
zalig! Tot dan! om hoe laat?? stuur even een pm met alle info over hoe ik er moet geraken enzo... en wat je adres is;.


Jippie!!!!
xxx
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 13:45   #20
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
ja voor mij ook graag meer info, maar het is nog lang dus dat hoeft niet meteen. als ik bus 33 neem kom ik dan in de buurt?
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 14:57   #21
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Kijk in jullie privébox!
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 10:25   #22
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Tien hoe gaat het intussen??? Met stress en werk en studie???
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 11:07   #23
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
He j,

pfff: nog steeds een beetje hetzelfde... de stad is verschoven naar volgende week, dan weet ik dus pas iets... echt rottig... ben aan het denken om toch half juni hier weg te gaan en dan wat interim te doen... ik vertrek half juli toch voor een maand naar Vietnam... en ga misschien helpen bij een vriend van mijn ouders in zuidfrankrijk de eerst week van juli, in zijn hotelletje...

voor de rest: tja, thesis komt dichterbij, heb hem de eerste keer laten zien en het was al wel vrij ok: wat meer conclusies enzo trekken, maar het meeste werk heb ik al wel gedaan gelukkig...

maar nu nieuwe stress: heb iemand leren kennen waar ik me ongelofelijk goed mee amuseer... hoewel ik zeker weet dat ik pieter graag zie en niets met die andere wil, zit ik er toch vaak mee in mijn hoofd... ik weet wel dat het gewoon ligt aan het feit dat pieter weinig tijd heeft, niet zo'n feestbeest en niet zo los is;.. en dan nu iemand die dat wel is... maar ja, het zit in m'n hoofd hé...
gelukkig weet ik al wel zeker dat ik er niets mee wil, maar ja, het is zo verleidelijk om er mee af te spreken, gewoon omdat ik dan zo'n super fijne avond heb...

je ziet... still going stressy, haha
Hoe is het met jou??? op het werk enzo???
k ben blij dat we elkaar binnen twee weken gaan zien! kunnen we goed bijpraten...

dikke x, hopelijk alles goed met je
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 11:27   #24
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ik duim op een goede afloop want wil echt wel met jou teambuilden, barbecuen enz (dat doen we ook allemaal!).

Mag ik ni mee in een hotelletje in Zuid-Frankrijk gaan werken? Wat een droom!!! Zou ik echt wel zien zitten.

Wauw, nog iemand leren kennen met wie het supergoed klikt. Ja, ik begrijp dat dat ni zo tof is omdat je moet 'kiezen'. Dat zijn de zomerkriebels, Tin! Kan daar geen raad in geven want ik ben zelf ni goe bezig...

Ik ben weer met Jan en alleman aan het kussen en bol het dan af omdat het toch ni is wat ik zoek. Foute boel dus maar ja, ik kan het precies ni laten ofzo. Hopelijk kom ik in deze zoektocht de 'echte ware' wel eens tegen maar voorlopig blijft het op het afgaan van mijn lijstje van vroegere-jongens-waar-ik-al-mee-gekust-heb...

Ik kijk al uit naar onze afspraak!
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 11:40   #25
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Bleit, mannen!
Oilily, soms wou ik dat ik ook wat losser was zoals jij, want ik leer nooit eens iemand kennen en ik kus ook nooit eens iemand, ben altijd veel te verlegen of te ernstig of zie gewoon niemand waartoe ik me aangetrokken voel. Nu is een knappe goeie vriend van mij vrijgezel, een paar jaar geleden toen hij nog een vriendin had had ik gevoelens voor hem, en nu hij eindelijk "beschikbaar" is ben ik niet meer verliefd. Typisch ik!
Tien, volg je hart... Als je weet dat je Pieter niet kwijt wilt, zoek dan niet teveel de Temptation op zou ik zeggen... Enfin ik denk dat iedereen wel één of meerdere keren verliefd wordt op een ander tijdens een relatie. Daar moet je doorheen, dat is moeilijk, het doet je enerzijds beseffen wat je mist maar anderzijds ook waarderen wat je hebt. Hoop ik toch...

Haargewijs ben ik een beetje mijn motivatie kwijt, het is nu drie dagen achter elkaar mis aan het gaan, ik heb ook weinig zin om nog te tellen, ik plak wel pleisters maar ik wacht daarmee tot nà de schade, hmpf.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 11:59   #26
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ik ken dat gevoel, Jente. Ik ben 10! jaar verliefd geweest op ne goeie vriend, met periodes van opflakkering en mindere periodes. Nu heeft die een liefdesverklaring afgelegd vorige week en wat voelde ik? Niks meer! Om van dood te vallen. Ik heb hem dan maar gezegd wat mij allemaal irriteerde aan hem en vond dat hij die liefdesverklaring eens nuchter aan mij moest vertellen...

Je moet dat kussen ook niet te romantisch zien hoor... De laatste twee keer dat ik heb gezoend (in de laatste twee weken) was ik aan het denken over hoe ver het nog was om naar huis te rijden en de volgende keer (gisterenavond) was ik aan het denken dat ik mijn achterdeur nog moest dichtdoen en hoe ik vond dat hij superslecht kon kussen. Het irriteerde me meer dan dat het mij opwond... *grin* Kussen om te kussen is inderdaad maar niks, dat vond ik vroeger gewééldig maar tegenwoordig kan ik maar beter mijn lippen wat op afstand houden want het is gewoon belachelijk... We bedenken volgende afspraak een plan: om jou tot kussen aan te zetten en om mij af te remmen..
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 12:13   #27
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Ha, ha inderdaad, jij wat meer sérieux en ik wat losbandiger
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 12:28   #28
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hahahaha, amai.. nu wil ik echt al wel dat het de 19e is... we gaan echt wel veel te vertellen hebben!

oi: ik wil ook zooooo graag de job, en ik word gek van dat wachten...
je kan gerust mee naar frankrijk hoor, van 1 tot 5 juli! een andere vriendin van mij gaat ook al mee, woeha!

jaja, boys... tis nogal iets hé... jente je hebt gelijk, ik kan 'de temptation' hihi, maar beter niet gaan opzoeken;.. maar het is zooo verleidelijk
echt, ik zit al de hele dag te denken: sms sturen ja/nee.... aaaaaahhhhhh
en tegelijkertijd zit ik aan die lieve Pieter te denken.. sommige vrienden zeggen: ach je doet toch niks verkeerd, gewoon wat plezier maken.... t zijn echt de zomerkriebels denk ik (alhoewel het echt een heel lekker dier is... amai amai, als ik eraan denk)
wat een toestanden weeral... oilily iedereen hier op t forum gaat denken dat wij sletten zijn, hahahahahahaa

ja, zoveel kussen: ik snap dat wel hoor... maar ja, als het nergens naar leidt... maar kussen is ook zoooo plezant (allé, als je ni aan de achterdeur zit te denken )... t is nogal iets allemaal...

yep, de 19e gaan we een actieplan voor ons allemaal opstellen... meer kussen, minder kussen, proberen ni te kussen.... yihaa, wordt dol!

dikke zoen
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 12:40   #29
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Yeah, ik kijk er ook al naar uit! Naar dat afspraakje bedoel ik... Enfin, ook naar het kussen... al weet ik nog niet met wie - hm, ik heb wel nog altijd M. op het oog (van het mislukte afspraakje, remember)
Een lekker dier, haha, zal niet meevallen om aan te weerstaan... Stel hem anders eens aan mij voor, dan tover ik mijn verborgen charmes te voorschijn en begin ik er iets mee, en dan moet jij van hem afblijven
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 12:46   #30
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
je neemt me de woorden uit de mond... wel ja, ik zal hem op het einde van onze date bellen dat hij moet afkomen... hahahaha...
en oilily en ik zullen jouw een snelcursus 'Losbol worden' geven, zo'n meisjes vindt hij blijkbaar wel leuk , k was beter ook wat braver geweest, dan was hij enkel een lekker dier zonder interesse voor mij.
pfff, k ga int klooster gaan denk ik, en wa daten met jezus...
daarnet (tja, dat krijg je als je over iemand zit te schrijven) wou ik hem echt een berichtje sturen, maar eenmaal ik aan het typen was, had ik eigenlijk niet echt iets te zeggen... dus ja , maar niks gestuurd, fjoew....

Ciaokes chicas!!
10 (met hare kop ergens in de wolken)
tinneke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opnieuw de kracht vinden na een zware terugval soezie TTM - Algemeen 4 24 april 2006 11:52
Weet ff niet waar te beginnen... wopper AGA - Algemeen 22 1 april 2006 16:58
beginnen met proscar joeser Medicijnen/haargroeimiddelen 2 6 augustus 2004 20:46
te vroeg beginnen? jemig Medicijnen/haargroeimiddelen 10 1 april 2004 13:01
advies; waarmee beginnen... bas739 Medicijnen/haargroeimiddelen 8 6 januari 2004 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.