Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 mei 2006, 16:10   #61
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
ik drink ook bijna nooit... alleen als ik nerveus ben!
dan gaan we eens goed dansen: is nen date!! kijk eens wat je graag wil doen en wanneer...
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 16:24   #62
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
temidden van al dit spannende gedoe en het niet-werken (vandaag én gisteren NIETS gedaan) zit ik dus jammer genoeg wel te trekken... (om even de pret te bederven)
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 16:25   #63
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
ikke ook wel een beetje... ik ben echt helemaal opgedraaid...
conclusie: we zullen maar wat rustiger worden...
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 16:29   #64
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
ik ben vooral gefrustreerd omdat ik dus niet kan werken, en omdat ik zit te trekken, vicieuze cirkel... ik denk dat ik maar es offline ga!
ben benieuwd hoe je historie verder verloopt, T...
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 16:31   #65
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
k ga ook offline...
ik houd jullie wel op de hoogte!!
veel succes, en herpak je even: je kan het!
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 16:40   #66
vleervlinder
HaarWeb lid
 
vleervlinder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juli 2003
Locatie: Menen
Berichten: 118
How jom, deze voormiddag heb ik hier nog zitten lezen en nu staan er ineens 3 pagina's nieuwe berichten in deze topic, crazy slettebakken.
vleervlinder is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 17:02   #67
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
erg hé... we gingen hier even uit ons dak... k kan maar beter aan de webmaster vragen om deze thread te verwijderen wegens totaal zinloze inhoud! maar we hebben wel goed gelachen! een beetje teveel zelfs..
ach ja, t moet ni altijd serieus zijn hé
grtz
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 18:12   #68
vleervlinder
HaarWeb lid
 
vleervlinder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juli 2003
Locatie: Menen
Berichten: 118
Neenee ni verwijderen, als we dan depri zijn omda we ttm hebben kunnen we dat hier allemaal nog is lezen en dan voelen we ons weer veel beter.
vleervlinder is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2006, 10:15   #69
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
ja het was wel tof gisteren, jullie straffe verhalen...
wel verrekte stom dat ik zoveel heb getrokken de hele namiddag, waardoor ik vandaag weer als speldenkussen naar het werk ben gekomen
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2006, 10:36   #70
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Pfff de speldenkussen-look maakte me onzeker, thuis zat het allemaal goed vast met lak, maar op de fiets met die wind is het wat beginnen "zakken"... Heb dus nu een mutsje opgezet. Mijn collega's zullen er wel wat van zeggen. Eentje zei gisteren nog "I still have to get used to seeing you without a scarf". Wel, ze kan zich nu verheugen op een fijne winterse muts.
Het is toch echt wel debiel dat ik zo bang ben om mijn dunne/kale plekken te laten zien.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2006, 11:06   #71
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ha wat een vele berichtjes nog nadat ik was afgelogd.
Jente, jammer van het trekken, weet je... Het moet een tijdje goed gaan en dan moet je echt trots worden op hoe je eruit ziet en als het ware van je haar en nieuwe look gaan houden. Zo heeft het bij mij gewerkt... Ni dat ik ni meer trek zenne maar zoals vanmorgen, in mijn bed, half zes wakker, niet meer kunnen slapen en trek, één haartje, nog een haartje, dan heb ik mezelf verplicht van op te staan en de dingen waar ik aan het denken was van te gaan doen (was insteken, bed verschonen enz) heb ik dan ook effectief gedaan... Gisterenavond een hele avond voor de tv gezeten zonder amper te trekken, great! Alhoewel, dat pakske chips en die Leo-wafel en die druiven waren een welkome afleiding om met mijn handen bezig te zijn, bleit vanmorgen een halve kg erbij.

Tinneke! Gij vuile bimbo, heb ge al iets teruggestuurd naar uwen blonde god? Kweetni of dat ik hem nog wil zenne, hij is nu al tweedehands

Uitgaan zegt me wel wat...Ik heb juist in mijn agenda genoteerd: woensdag 21 juni, pre soiree @ skianna, d'offis beach... Zegt jullie dat iets of is dat weer zo'n onmogelijke datum? Ik wil er naartoe om vrijgezel(lige) mannen te ontmoeten. Er lopen er toch enkel van dat soort rond
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2006, 11:16   #72
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
ha jij hebt die mail ook gehad. ik ben dus nog nooit naar PreSoiree kunnen gaan, dus misschien moeten we dat dan maar doen. shit das wel weer een woensdag, hopelijk heb ik dan geen dansles.

tja, ik was juist op een punt dat ik mijn look aanvaard had. ik ben het zo beu dat er na een 'up' ook altijd een 'down' komt. na mijn reisje heb ik echt weer zo'n crisis: wat doe ik hier, ik vind mijn werk niet leuk, etc etc. bovendien ongesteld dus dan voel ik me sowieso altijd slechter. ben nu ook weer begonnen met ijzersupplement, als ik dat neem voel ik me doorgaans ietsje fitter.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2006, 11:23   #73
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Niet aan denken dat het 'altijd zo is'... Na een up hoeft niet altijd perse een down te komen. Het is niet omdat het er altijd is geweest, dat het zo blijft. Knop omdraaien en gewoon blijven zeggen tegen jezelf dat het goed mag blijven gaan...
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2006, 11:29   #74
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
ja, vaak is het net alsof ik mezelf gewoonweg niet toesta om 100 % gelukkig te zijn. zo van, dit kan niet blijven duren. absurd, toch!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2006, 15:04   #75
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
he ladies!!!

21 juni is een super idee!!! ik ben zeker van de partij... super leuk!
dan kunnen we die maandag ineens afspreken.

he jente: je moet in jezelf blijven geloven, je mag je niet laten doen door je haar... uiteindelijk ben JIJ belangrijk, niet je haar...

blonde godsgewijs: heb berichtje gestuurd (aaaah ik ben zooo zwak, maar was mij zo aan het vervelen in de les) en gezegd dat ik twee vriendinnen heb die zo zot zijn als mij maar wel vrijgezel!!! reactie: met zo'n uitstraling als jij? blabla... ma bon, maandag zie ik hem dus weer...ben eens benieuwd, vandaag heb ik het heel druk gehad dus bijna niet aan hem gedacht... maar nu terug rustig.. aiai ben eens benieuwd. ach, ik zal er nooit iets mee uitsteken, maar nu brengt het wel wat spanning in de uren die ik achter mijn bureau zit of op school... beter sms'en dan trekken zeker (oh god, als ik dat al als excuus gebruik )

Joehoe, heb al zin in onze party!!
Jente: keep going hé, je kan het!

dikke x vrijgezelle vriendjes van mij
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opnieuw de kracht vinden na een zware terugval soezie TTM - Algemeen 4 24 april 2006 11:52
Weet ff niet waar te beginnen... wopper AGA - Algemeen 22 1 april 2006 16:58
beginnen met proscar joeser Medicijnen/haargroeimiddelen 2 6 augustus 2004 20:46
te vroeg beginnen? jemig Medicijnen/haargroeimiddelen 10 1 april 2004 13:01
advies; waarmee beginnen... bas739 Medicijnen/haargroeimiddelen 8 6 januari 2004 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.