Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 februari 2019, 23:42   #1
Hassan-B
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Dr. Cinik haartransplantatie

Beste haargekken,

Vanaf mijn 18e begon ik kaal te worden waar ik erg onzeker over was. Een Jaar lang heb ik research gedaan over haartransplantatie maar heb nooit de stap durven te zetten. 2 maanden geleden kwam ik de kliniek van dr cinik tegen op internet en zag hele goede recensies voorbij komen. Daarna besloot ik maar een berichtje te sturen voor meer info. Vervolgens kreeg ik een geweldige assistente Arzu toegewezen die mij het gehele proces geweldig heeft begeleid. Arzu is een geweldige vertrouwenspersoon waardoor ik besloot om de stap te zetten. Ik was super zenuwachtig want Turkije was voor mij toch een vreemd land. Er gingen allerlei dingen door mijn hoofd heen. Wordt ik wel optijd opgehaald? Zal ik wel goed begleid worden? En hoe zit het met taal barriere? Toen ik in turkije aankwam was ik super verbaasd hoe alles geregeld was. De taxi stond voor me klaar om naar het hotel gebracht te worden. Eerste dag ben ik de stad in gegaan om de stad te bewonderen en vervolgens met Arzu drankje gedaan. De volgende dag was het mijn operatie dag dus besloot ‘s nacht van te voren voor te bereiden wat ik allemaal tegen dr cinik zou zeggen hoe ik alles wilde hebben en dat heb ik de volgende dag ook gedaan. Dr cinik keek naar mijn hoofd en wist gelijk hoe die het moest aanpakken. Dat laat al zien hoe deskundig Dr Cinik is.

Operatie:
Voordat de grafts van je donor area worden gehaald wordt het verdoofd. Je kan ervoor kiezen om met naalden te laten doen of met een nieuw techniek zonder naalden. Wel is het zo dat men voor de nieuwe techniek wat extra betaalt. Aangezien ik niet echt zo een angst heb voor naalden besloot ik de eerste optie te nemen en zo bespaar je ook nog eens geld maar je weet wat ze zeggen he; no pain no gain!! Zodra alles verdoofd is worden de kanalen waar de nieuwe haar komt open gemaakt. Daarna worden de grafts van de donor area gehaald en vervolgens geplaats op de plekken waar de patient haar wilt. Zo’n operatie kan wel 7-8 uur duren maar ik was zo excited dat ik niet eens wat merkte van tijd vervolgens wordt je keurig terug gebracht naar je hotel waar je lekker weer tot rust kan komen.

Als ik terug kijk naar het gehele proces en hoe alles geregeld was ben ik super blij dat ik de stap genomen heb. Nu is het afwachten op de gewenste resultaten!!!
Hassan-B is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.