Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 september 2013, 17:07   #16
skydirk
skydirk
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Locatie: leuven
Berichten: 90
Absorbinezuur is een vit C poeder dat je gemakkelijk online kan kopen. Ik moet er wel bij zeggen dat dit niet de vit C is dat ik oraal neem.
skydirk is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2013, 00:58   #17
Lange70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2013
Berichten: 15
Helpt citroenzuur?

Ik wil graag weten of citroenzuur heeft geholpen. En ik geloof wel dat het een soort parasiet is wat er op je hoofdhuid zit. Want het breidt zich uit als je niet de juist middelen gebruikt. Ik denk dat ik wat gevonden heb , ben het aan het uitproberen als het na een maand helpt dan zal ik het met jullie delen.
Lange70 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2013, 12:21   #18
skydirk
skydirk
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Locatie: leuven
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lange70 Bekijk bericht
Ik wil graag weten of citroenzuur heeft geholpen. En ik geloof wel dat het een soort parasiet is wat er op je hoofdhuid zit. Want het breidt zich uit als je niet de juist middelen gebruikt. Ik denk dat ik wat gevonden heb , ben het aan het uitproberen als het na een maand helpt dan zal ik het met jullie delen.
Bij mij niet. Ik heb het ook maar een maand geprobeerd. Die drie kleine plekjes zijn nu stilletjesaan aan het verdwijnen. Ik smeer er nu 's avonds olijfolie met cayennepeper op om de bloedvaten open te zetten. Ik spoel dat twee uren later er weer af. Tijdens de dag smeer ik een produkt op basis van keratine en andere growht factors op dat ik in Matongé (Afrikaanse wijk) heb gekocht op mijn hoofd. Kost ook geen drol. Tussen 4 en 5 euro. Bovenaan en op de zijkant had ik geen kale plekken meer maar sinds ik dat keratineprodukt op mijn hoofd smeer, zijn er grijze haren die terug hun kleur hebben gekregen en is het nog dichter volgroeid. Ik had daar geen kale plekken meer maar wel plaatsen waar minder haar was teruggekomen dan voor ik alopecia had. Die haren waren ook grijs. Uiteraard neem ik ook elke dag minstens 2000 iu vit D. Dat blijf ik gewoon nemen.
skydirk is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2013, 15:42   #19
Lange70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2013
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skydirk Bekijk bericht
Bij mij niet. Ik heb het ook maar een maand geprobeerd. Die drie kleine plekjes zijn nu stilletjesaan aan het verdwijnen. Ik smeer er nu 's avonds olijfolie met cayennepeper op om de bloedvaten open te zetten. Ik spoel dat twee uren later er weer af. Tijdens de dag smeer ik een produkt op basis van keratine en andere growht factors op dat ik in Matongé (Afrikaanse wijk) heb gekocht op mijn hoofd. Kost ook geen drol. Tussen 4 en 5 euro. Bovenaan en op de zijkant had ik geen kale plekken meer maar sinds ik dat keratineprodukt op mijn hoofd smeer, zijn er grijze haren die terug hun kleur hebben gekregen en is het nog dichter volgroeid. Ik had daar geen kale plekken meer maar wel plaatsen waar minder haar was teruggekomen dan voor ik alopecia had. Die haren waren ook grijs. Uiteraard neem ik ook elke dag minstens 2000 iu vit D. Dat blijf ik gewoon nemen.
Hoe heet het middel die je gebruikt? Of mag je geen naam noemen.
Lange70 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2013, 16:37   #20
skydirk
skydirk
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Locatie: leuven
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lange70 Bekijk bericht
Hoe heet het middel die je gebruikt? Of mag je geen naam noemen.
Jawel, ik moet thuis is kijken wat er op de fles staat. Ik ben nu op mijn werk. t'Is iets wat je enkel in Afrikaanse winkels vindt.
skydirk is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2013, 19:05   #21
skydirk
skydirk
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Locatie: leuven
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lange70 Bekijk bericht
Hoe heet het middel die je gebruikt? Of mag je geen naam noemen.
vitale 4 in 1 growth serum with olive oil: ingeven in www.google.be afbeeldingen en je krijgt de foto's van het product.

Ik kan maar enkel zeggen dat dit bij mij wel effect heeft maar zie het niet als een wondermiddel. Kan gewoon toevallig zijn. Maar ja, proberen kan geen kwaad. Zo'n flesje betaal je in Matongue nog geen 5 €.
skydirk is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2013, 00:38   #22
Zancanella
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2013
Berichten: 13
even een update voor de geinteresseerden :-).
Mijn hoofdhaar is bijna volledig terug. Ik heb nog aan de achterzijde van mijn hoofd een strook dat kaal of dunbehaard is. Sinds een week geen pruik meer op maar uiteraard wel een hoofd bedekkend petje. Achter aan de onderzijde, bij mijn haargrens, heb ik al wel sinds ongeveer een maand mijn haar terug. Mijn haarkleuren zijn wit en donker bruin in vlekken. Donkerder dan mijn haar oorspronkelijk was. Het witte haar veranderd langzaam in gekleurd haar alsof de kleur als een olievlek (per week zichtbaar) uitwaaierd. Mijn haar is dik en stevig.
Vier en een halve maand bezig en ik ben super blij.
Met de kerst dit jaar heb ik weer een hoofd vol haar.

en dan te bedenken dat de dermatoloog zei dat ik het maar moest accepteren dat kaal werd omdat het bij het tweede bezoek er nog slechter uitzag en dat er geen behandeling voor was en als ik daar moeite mee had hij me wel naar een psycholoog kon verwijzen.

groetjes
Zancanella is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2013, 17:22   #23
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ik zie je bericht nu pas maaarree Wow! Wat goed zeg. Het kan best zijn dat dit ook geldt voor meer mensen. Ik zal het eens opzoeken. Baat het niet dan schaadt het neem ik aan ook niet.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2013, 21:15   #24
Zancanella
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2013
Berichten: 13
hai helmgirlie, benieuwd wat jij vindt en of je er aan durft je moet wel een lange adem hebben. elke avond voor ee x aantal maanden citroen smeren en vitamines slikken, daar ben ik wel eens flink moe van geworden. het beheerst toch n beetje je dag, maar elke keer dat ik in de spiegel kijk dan wist en weet ik wel waarom ik ff doormoet zetten. hoe is jou haaruitval? t zou toch wel grappig zijn wanneer meer mensen mijn resultaat bereiken en dan gewoon met huis tuin en keuken spullen. Citroen schaadt iig niet zoek maar eens op J beunk arts en het artikel over vitamine C. groetjes.
Zancanella is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2013, 23:18   #25
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Citroenen zijn gemakkelijk aan te komen en ik slik een multivitamine en bloem totaal haar balans. Mijn haar ia na twintig jaar wel weer wat gaan groeien maar ik heb bij de haargrens en bovenop mijn hoofd dunne plekken en een plek op mijn hoofd blijft kaal al groeien er wel wat dunne witte haartjes. Mijn eigen haar is donkerbruin. Mijn nagels groeien ook bijna niet al lijkt het misschien door de bloem iets te verbeteren.

Ik ga het eens proberen en volhouden.

Bedankt!
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2013, 12:39   #26
skydirk
skydirk
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Locatie: leuven
Berichten: 90
Inderdaad niet bij de pakken blijven zitten en experimenteren. Doe ik ook en soms vind je wel iets dat bij jou helpt. En soms zjn dit natuurlijke middelen zoals citroen, olijfolie met cayennepeper. Zaken die geen kwaad kunnen als het niet werkt.
skydirk is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2013, 02:11   #27
Zancanella
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2013
Berichten: 13
Succes Helmgirlie! benieuwd naar wat het bij jou doet.

en idd skydirk over cayennepeper heb ik ook gelezen. Het zou n boost geven om de boel weer te activeren.
Zancanella is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2016, 12:00   #28
Lexuss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Wink Mijten

Hoii misschien een beetje n late reactie. Maar neemolie schijnt te werken. Hierdoor kunnen mijten niet meer voortplanten en zullen ze uiteindelijk verdwijnen. Ff googlen😊
Lexuss is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2018, 14:29   #29
suzanverbruggen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Meelmijt

Zelf heb ik ook last van Meelmijt gehad. Via https://debestrijdingsbrigade.nl/meelmijt heb ik veel informatie gevonden waardoor ik gelukkig van de meelmijt af ben!

Laatst gewijzigd door suzanverbruggen; 15 januari 2018 om 14:35
suzanverbruggen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.