Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 augustus 2015, 20:09   #31
Molinari
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2014
Berichten: 48
Geslacht:
micropoint

Hoi Miniemouse,

Ik weet inmiddels hoe laat de micropoint live bij mij geplaatst zal worden. Om 12 uur. Misschien tot dan?

Groetjes!
Molinari is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2015, 21:16   #32
MinnieMouse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2013
Locatie: Noorden des lands
Berichten: 110
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Molinari Bekijk bericht
Hoi Miniemouse,

Ik weet inmiddels hoe laat de micropoint live bij mij geplaatst zal worden. Om 12 uur. Misschien tot dan?

Groetjes!
Dank je wel! Ik weet nog niet of ik dat red, ik werk op zaterdagmorgen. Maar misschien kan ik iets regelen, ik kijk nog even!
MinnieMouse is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 11:56   #33
Jamintje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2015
Berichten: 9
Geslacht:
Beste Molinare,

Zag dat u een crownextension? van MoveHs heeft.
Ik ben echt nog een leek...maar is dat hetzelfde van een haarwerk?
Bent u tevreden over MoveHs?

De dermatoloog adviseerde mij de Yasmin pil en finasteride maar weet niet of ik dat wil...
Hopelijk kunnen jullie me adviseren.
Jamintje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 14:58   #34
Molinari
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2014
Berichten: 48
Geslacht:
reactie

Hoi hoi,

Ik ben zeer tevreden over Movehs. De micropoint is inderdaad een haarwerk, maar dan bevestigd zodat je er 4 tot 6 weken alles mee kunt doen. Hierna ga je weer terug naar Movehs en plaatsen ze de micropoint, omdat je eigen haar natuurlijk ook groeit, weer een stukje omhoog.

Ik kan wel zeggen dat mijn haarwerk de vuurdoop heeft gehad door meteen ermee op vakantie te gaan. Het heeft de hitte, zwembadwater en alles wat je op vakantie tegen komt meer dan goed doorstaan.

Ik zou je adviseren eens een kennismakingsgesprek aan te gaan bij Movehs. Dit is gratis en ze hebben drie locaties in Nederland. Een in Groningen, Enschede en een in Almere. Dan kun je met eigen ogen zien wat voor mooie haaroplossingen ze daar voor je hebben!

Wat betreft de medicatie tegen haaruitval, ik heb een vriendin die ook alopecia heeft en werkelijk alles heeft geprobeerd voordat ze aan een haarwerk begon. Niets heeft geholpen, het heeft haar een hoop geld en verdriet gekost en hierdoor heb ik besloten deze weg niet af te leggen maar voor een haarwerk te gaan. Dat is het enige wat ik daarover kan zeggen. Misschien zijn er hier mensen die wel goede ervaringen hebben met medicijnen bij deze ziekte, maar naar mijn weten is er nog niets op de markt dat echt werkt bij deze haarziekte.

Heel veel succes en ik raad het je echt aan een afspraak te gaan maken bij Movehs. De eigenaresse heeft zelf alopecia en weet als geen ander wat je nu meemaakt. Ze is superlief en betrokken. Dit is de derde haarwerker die ik heb bezocht maar weet nu al dat ik nooit meer een andere wil!

Ik ben zo gelukkig met mijn mooie haarwerk! Heb je de foto's die ik heb geplaatst ok gezien?

Lieve groeten, Molinari
Molinari is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 15:34   #35
Jamintje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2015
Berichten: 9
Geslacht:
Bedankt voor je snelle reactie!!
Je foto's zien er geweldig uit en ik heb meteen gebeld voor een afspraak .Volgende week mag ik er heen, afspraak is met een man?

Weet niet of ik er zelf al aan toe ben...Zo bang dat het er niet natuurlijk uitziet, dat mensen me nakijken .
Wil ook een afspraak met tophaar maken.
Jamintje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 16:33   #36
Molinari
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2014
Berichten: 48
Geslacht:
reactie

Hoi hoi,

De afspraak die je hebt is waarschijnlijk met Dave, de man van Viola. Geweldige man! Hij heeft bij mij het haarwerk gezet. Ik kan je één ding beloven, met een haarwerk van Movehs zal niemand weten dat je een haarwerk draagt. Ik draag mijn haarwerk nu bijna vier weken, en echt niemand heeft het door! Ik ben zo gelukkig ermee! Viola draagt zelf ook een haarwerk (eigenaresse van Movehs) die kun je googlen, wedden dat je niet ziet dat zij een haarwerk draagt.

Ik begrijp je onzekerheid helemaal. Ik had het ook zo erg. Na het intakegesprek met Viola was ik nog steeds niet overtuigd dat niemand zou zien dat ik wat draag. Maar toen het resultaat er eenmaal was, ik wist niet wat ik zag. Vandaag nog kom ik een oude bekende tegen in de supermarkt, die zegt wat zie je er goed uit heb je je haar geverfd haha. Ik kan dan alleen maar lachen!

Als ik je een advies mag geven, ga a.u.b. voor Europees haar (als je dit kunt opbrengen). Het is duurder dan de andere haarsoorten maar geeft het natuurlijkste effect. Ik heb hiervoor ander haar gehad en het paste niet bij mijn Europese uiterlijk. Veel te dik haar.

Ik ben heel benieuwd naar je afspraak bij Movehs! Ik hoor graag van je hoe je het vond! Heel veel succes en laat het over je heen komen. Ze zijn echt super aardig en lief!

Groetjes Molinari
Molinari is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 18:45   #37
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ik draag al ruim twee jaar synthetische haarwerken.
Nog nooit heeft iemand iets raars opgemerkt. Zo kan het ook, hè
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 19:01   #38
Molinari
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2014
Berichten: 48
Geslacht:
reactie

Hoi Astrid,

Wat fijn voor je dat je zulke goede ervaringen met je haarwerken hebt! Je hebt helemaal gelijk, dat kan ook met synthetische haarwerken. Ik heb bij Movehs ook prachtige synthetische haarwerken gezien die niet van echt te onderscheiden zijn. Ik heb gekozen voor een haarwerk van echt haar, omdat ik daar alles mee kan, sporten zwemmen etc. zonder dat het dan zichtbaar wordt dat ik een haarwerk draag. Ieder voor zich wat hij/zij het meest prettig vind. Daarbij is het kostenplaatje ook een factor natuurlijk. Niet iedereen kan het opbrengen om echt haar te kopen en dan is synthetisch haar een fijne oplossing.

Groetjes Molinari
Molinari is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 19:40   #39
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ik heb geen idee wat jouw haarwerk kost en wat het kostenplaatje is, want daar doe je zeer geheimzinnig over
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 19:49   #40
Jamintje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2015
Berichten: 9
Geslacht:
Bedankt dames voor jullie reacties...maakt me toch iets rustiger!
Heb zelf ook geen idee wat ik moet verwachten qua prijs?

Waar heb jij je haarwerk vandaan Astrid? Heb je dan een vast haarwerk?
Jamintje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 19:50   #41
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Ja zeker jammer dat je geheimzinnig doet over de prijs,ook ik was nieuwschierig wat het ongeveer kost jou haarwerk en bevestiging.
Het is je goed recht natuurlijk,maar naar mijn idee juist fijn als we als lotgenoten vooral eerlijk en open alles kunnen delen,ook de kosten,
zonder geheimzinnig te doen,daar heeft niemand wat aan.
groetjes Millie
__________________
Sinds september 2013 gestopt met androcure 10
Sinds Maart 2015 gestopt met de diane35
Sinds november 2013 een gedeeltelijk haarwerk van Europees haar,waar ik erg blij mee ben!

Laatst gewijzigd door millie; 1 september 2015 om 20:00
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 19:57   #42
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Ik heb een haarwerk van onbehandeld Russisch haar, van 10" lengte. Dat is kinlengte. Daar betaalde ik in de sale 1666 euro voor. Met dat haarwerk doe ik ongeveer twee jaar.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 20:13   #43
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamintje Bekijk bericht

Waar heb jij je haarwerk vandaan Astrid? Heb je dan een vast haarwerk?
Ik draag 'losse' synthetische haarwerken. Deze zet je zo op je hoofd (als een muts) en als de maat goed is zit ie perfect. Bij storm plak ik hem met een klein stukje tape aan de voorrand vast.

Mijn haarwerken zonder mono kost +/- € 200 en met mono bovenop kost ie +\- € 400 per stuk. Ik doe er ongeveer 1 jaar mee

Ik koop bij Haartendens, Tophaar of Boelies Choices. Bij alledrie ben ik een zeer tevreden klant.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 20:15   #44
Jamintje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2015
Berichten: 9
Geslacht:
Wat is het verschil tussen Europees haar en onbehandelt Russisch haar?
Jamintje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2015, 20:24   #45
Molinari
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2014
Berichten: 48
Geslacht:
reactie

Hallo Dames,

Jammer dat er zo negatief wordt gereageerd! Ik heb een reden om de prijs niet te noemen die voor mij heel legitiem is. En dat is inderdaad mijn goed recht. Misschien dat hier mensen zijn die geen moeite hebben met het delen van deze informatie, maar dat heb ik wel. Ik vind het jammer dat mijn mening daarin veroordeeld wordt. Verder hoop ik hier op een fijne manier met elkaar te kunnen communiceren zonder vooroordelen of verwijten.

Groetjes Molinari
Molinari is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.