Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 september 2016, 01:22   #31
Kikimamanyny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Hoi Kevin,

Ik ben al een tijd niet op deze site geweest, maar las net jou verloop van cbd en nu hairreset! Het klinkt goed en ik. En wel nieuwsgierig geworden! Ik ben inmiddels 2 jaar kaal! Sinds een paar maanden heb ik wat arm en been haar, gezichtshaar en een paar onzichtbare wimpers en wenkbrauwen! Mijn nagels zijn ook weer intact! Mijn constitutioneel eczeem is helaas wel weer erger!

Mijn vraag is of het hsirreset vergoed kan worden of anders hoeveel het meten van je bloed kostte? Ook ben ik benieuwd maar de kosten van de supplementen!

Momenteel is er goed mee te leven en vind het soms zelfs stoer staan! Toch mis ik mijn oude haar wel als ik foto's van mezelf terug kijk!

Tja het blijft een proces! Met of zonder haar ik houd mijn hoofd omhoog! ;-)

Gr kikimamanyny
Kikimamanyny is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2016, 12:12   #32
Lexuss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Misschien helpt neemolie?😁
Lexuss is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2016, 18:14   #33
Erdal1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Alopecia areate

Goedendag een allen,

Halverwege 2014 tijdens een bezoek bij de kapper werd ik door de kapper geattendeerd op een kleine kale plek op mijn achterhoofd. Deze plek was ongeveer zo groot als een euro muntje. Hier schrok ik heel enorm van, deze plek werd groter en groter. Ook kwamen deze kale plekken op verschillende plekken op mijn hoofd, eeest kon ik het verbergen door m'n haren laten te groeien en dit in andere kapsel te dragen. Op een gegeven moment kon dat niet meer en steeds meer mensen spraken mij hierop aan, dir gaf mij een heleboel stress en onzeekrheid, vooral als je het dan googled en op afbeeldingen kijkt hoe erg dit kan gaan worden. Ik ben ermee naar de huisarts gegaan, deze heeft een bloedonderzoek gedaan en deze was clean. Vervolgens heb ik er een zalfje voor gekregen en deze moest ik smeren. Dit heeft helemaal niets geholpen, ik zag ook dat ik kale plekken kreeg in mn baardgroei, dit vondt ik eigenlijks niet erg, aangezien ik mijzelf altijd netjes scheer. Mijn moeder die wekelijks met mijn zus telefonisch contact heeft in Turkije is ook hierover ingelicht. Mijn zus heeft daar voor mij geinformeerd, ik kreeg daar op verzoek van een kapper een soort zelfgemaakte middel van de apptheek en een haarlotion. In dezelf gemaakte middel zat een hoeveelheid alcohol en nog een paar middelen, dit moest ik elke dag sochtends en savonds insmeren tot dat er een soort schaafwond moest ontstaan, dit heb ik ongeveer een maand gedaan, vervolgens de haarlotion erop gesmeerd, na enkele dagen kreeg ik witte haartjes uit de schaafwondjes. Ik was super blij, ik heb dit ruim 2 maanden gedaan en mn haren zijn terug gekomen, ik ben vervolgens met dit middel gestopt. Ik heb een hele poos veel stress gehad en onzekerheid, vooral omdat ik nog jong ben ik er niet op sta te wachten om kaal te worden. Voor de menser die meer informatie willen, kunnen mij mailen op erdal87@live. Ik help jullie graag,aangezien ik weet in wat voor stress jullie leven. Ik ben er gelukkig van af en ik hoop dat dit ook zo blijft.

Met vriendelijke groeten,

Erdal Aliustaoglu
Erdal1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2018, 11:02   #34
Peter1962
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vahlinear Bekijk bericht
Goedemiddag,

Het helpt als het goed is bij therapieresistente alopecia areata. Dus ook als je volledig kaal bent. Echter is de olie wel redelijk prijzig, 5% cbd olie is rond de 30 euro en komt in een klein flesje van 10ml. Hoe hoger het cbd gehalte des te duurder het wordt. Als je dit over je hele hoofd moet smeren zal het aardig snel op gaan. Op zamnesia.com hebben ze echter sets te koop waarmee je het zelf kan maken en uitleg hoe dit te doen. Ik raad je daarom aan om het eerst uit te proberen en daarna eventueel over te stappen op het zelf maken ivm de kosten. Eventueel kun je ook capsules kopen, over het algemeen is het cbd gehalte hierin hoger dan in de olie, maar deze moet je innemen en kun je dus niet smeren. Succes! En laat weten wat het doet voor je.

Groeten,

Kevin
Ik sta op het punt de volgende capsules met CBD te kopen, https://www.biovoorjou.nl/medihemp-cbd-capsules-5.html maar ik durf toch niet goed. Is heir iemand die ervaring heeft met de capsules? En is het in ieder geval zeker dat de CBD geen kwaad kan? Ik weet wel dat er geen HTC in zit maar ik ben bang dat ik er toh wat suf van kan worden en voor mijn werk kan dat absoluut niet.
Peter1962 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.