Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 6 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 12 mei 2005, 09:56   #16
Miss Piggy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 15
Hey allemaal,

Ik ben nog niet blij met het gebruik van kalo in mijn gezicht. ZIe nog geen resultaat. Over mijn benen ben ik wel positief. De huid is zachter en naast mijn oorspronkelijke haar zie ik ook stukjes dunne haren terug komen.

De komende maand ben ik op vakantie en zal epileren een probleem zijn. Ik geef meelf een half jaartje om resultaat te boeken met dit middel.

Blijf natuurlijk erg benieuwd naar jullie ervaringen. Op Amerikaanse sites heb ik heel positieve ervaringen (het werkt echt!) gevonden, maar ook heel negatieve (wat een *@%$# spul, maken niet waar wat ze beweren)

Succes ermee!
Miss Piggy is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2005, 13:28   #17
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Hallo,

Ik , Marte, ga over een maand beginnen, en weet jullie dan te zeggen of het werkt. (Ik begin wel eerst op mijn benen voor ik een ander lichaamsdeel durf proberen, maar als dat werkt, ga ik mijn hele lichaam('s vacht)aanpakken. )

groeten marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 17:04   #18
knorretje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2005
Berichten: 9
Ik heb het een week geleden besteld en al betaald maar nog steeds is het niet binnen hoe lang duurde dat bij jullie?
knorretje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 21:21   #19
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Dag Knorretje; troost je, ik ben ook al anderhalve week aan het wachten. Laat me weten of het bij jou helpt???

Ik ben wel curieus, maar durf niet al te hopen.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2005, 21:59   #20
Miss Piggy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 15
Hey allemaal,

Het is nog steeds hetzelfde: over benen ben ik positief, over gezicht heb ik twijfels. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Hoop dat het bij jullie werkt. Ik heb wel heel wisselende reacties gelezen, dus ik weet niet waar het 'm nu in zit dat het bij de een wel en de ander niet werkt.
Ik heb zelf besloten dat ik ermee doorga totdat de tube leeg is. Misschien is het handig om foto's te maken van je huid voordat je begint en een aantal weken erna. Ik denk bijv. dat bepaalde haren dunner zijn in mijn gezicht, maar of dat ook echt zo is?? (had ik maar een foto gemaakt!)

Miss piggy

ps. Ik kreeg het pakketje erg snel binnen.
Miss Piggy is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2005, 22:23   #21
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Hey miss piggy,

een vraag; welke vorm van overbeharing heb jij? Hirsutisme(mannelijk patroon) of overbeharing (over gehele lichaam, haarvaatjes gevoelig vr androgenen)?

En welke kleur van overbeharing?
Sorry dat ik dit vraag, maar ik denk dat de vorm en kleur van overbeharing er ook wat mee te maken heeft, mss?
En daar ikzelf nog moet beginnen( wacht op het pakketje), met blonde overbeharing, ..... (kwestie van te weten bij welk haartype en soort, en welke soort overbeharing hij wel en niet werkt. )

xx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2005, 15:07   #22
Miss Piggy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 15
[QUOTE=Miss Piggy]Hey!

Ik heb bruin tot donkerbruine haren. Ik weet niet of ik onder overbeharing of hirsutisme val. Ik heb bijna overal haar variërend van lang, dun (armen) en wat stugger haar op de benen. Ik heb een mannelijke baardgroei (dus geen dons!).
Ik denk dat je huidtype misschien ook een rol speelt. Ik heb een bleke huid, maar ik word snel bruin. Bruin zijn verdoezelt ook heel wat haar, stoppels ed.!

Succes ermee!
Miss Piggy is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2005, 20:36   #23
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Zo te lezen(-horen) heb je hirsutisme (althans meer dan overbeharing denk k.)
Enfin, bedankt. Laat de resultaten maar weten (op rest van lichaam) als je zover bent. Moet t zelf nog eens uitproberen op benen (nog geentijd gehad. )

xxx
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2005, 00:16   #24
,,__**Danielle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 6
ik vraag me toch wel af of dat werkt. Als zo'n middel als Kalo zo goed werkt, waarom zijn er dan nog van die dure laserbehandelingen? Dan kiest iedereen toch gewoon voor Kalo. Sorry, maar ik heb wel m'n bedenkingen erbij.

xx danielle
,,__**Danielle is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2005, 22:39   #25
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ,,__**Danielle
ik vraag me toch wel af of dat werkt. Als zo'n middel als Kalo zo goed werkt, waarom zijn er dan nog van die dure laserbehandelingen? Dan kiest iedereen toch gewoon voor Kalo. Sorry, maar ik heb wel m'n bedenkingen erbij.

xx danielle
ik ook danielle, maar ik vindt wel dat ik het geprobeerd moet hebben, om dan met recht te kunnen zeggen, "nee, het werkt inderdaad niet". Kwestie van werkelijk alles geprobeerd te hebben...
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2005, 14:35   #26
Shaida
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2005
Berichten: 5
Hoe is het afgelopen?

Hallo iedereen,

Ik ben hier sinds vandaag nieuw en ik lees de topics om te zien what's new is. ik zag dat de meeste reacties op deze topic uit 2004 kwamen. Heeft het produkt uiteindelijk wel of niet gewerkt?

Groetjes een lotgenoot van overbeharing
Shaida is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2005, 15:02   #27
Nijneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2004
Berichten: 9
Ja, ik wil het ook wel weten hoor. Heb last van hirsutisme en wil dat weg... Maar permanent ontharen is zoooo duur...
Nijneke is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2005, 14:32   #28
sara_24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2005
Berichten: 4
hoi iedereen,
ik ben ook gisteren voor de eerste keer Kalo gebruikt en ik zal jullie op de hoogte houden van het verloop.
groetjes
sara
sara_24 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2005, 18:06   #29
Nijneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2004
Berichten: 9
bedankt!
Nijneke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2005, 10:01   #30
Blue-D
Not so blue :)
 
Blue-D's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 134
Ik gebruikt het al 3 maanden, maar merk nog niet veel verandering, maar dat komt omdat ik vaak scheer en tot nu toe maar twee keer heb onthaart met was of epilator. Het werkt veel beter wanneer je de haren verwijdert helemaal en niet alleen kort scheert staat op de verpakking. Dus ik kan nog niet veel zeggen.
__________________
Intern:
lekker gezond en gevarieerd eten (vegetarisch)
water drinken (1,5 liter per dag)
Lijnzaadolie toegevoegd aan mijn dieet (1 eetl/dag) (aug 06)

Extern:
Rozemarijn shampoo (maart 06) gestopt
Rooscure (april 05) overgestapt op:
2% ketconazol hoofdgel (sep 06)
30 minuten sporten per dag.

Situatie:
Op dit moment tevreden!
Blue-D is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.