Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 november 2014, 14:34   #1
Voormijnliefste
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2014
Berichten: 4
Geslacht:
Question Kent iemand methode ontharen met laser SHR?

Goedemiddag!

Ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn lief; ze heeft ernstige overbeharing, waar ze erg veel last van heeft. 8 jaar geleden heeft ze middels IPL haar onderbenen laten ontharen, maar dit heeft heel lang geduurd (ruim 2 jaar) en was behoorlijk pijnlijk.

Nu las ik over een nieuwe behandeling; SHR (Super Hair Removal), wat sneller zou werken en niet pijnlijk is.
KENT IEMAND DEZE METHODE EN KAN ME ER IETS MEER OVER VERTELLEN?

Op internet vind ik alleen informatie van behandelaars:
"De allernieuwste methode om definitief haar te verwijderen bij vrijwel ieder haar en huidtype heet SHR in Motion. Ontharen met het revolutionaire SHR systeem werkt zeer snel en zeer effectief. SHR is zo precies, dat alle energie werkelijk in het haarzakje terecht komt.
Deze methode van ontharen richt zich op het eiwit in de stamcellen. Daardoor zijn we niet meer afhankelijk van haar en huidskleur en kunnen nu dus ook donkere huidtypes en pigmentarme, fijne haartjes, blond, grijs, rood- succesvol worden behandeld. Daarnaast is de groei periode van de haar niet meer belangrijk en kunnen we regelmatiger behandelen. U heeft in de meeste gevallen minder behandelingen nodig om het gewenste resultaat te behalen. Over het algemeen zijn per zone 3 a 6 behandelingen nodig tot al het haar definitief is verdwenen. Dit heeft met de groeicyclus van het haar en met hormonen, dikte van het haar, etc".

Hoor heel graag van jullie, zou het zo fijn vinden als ik een oplossing voor haar kan vinden!!!

Dankjewel
Voormijnliefste is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2014, 05:26   #2
romeomeo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2007
Berichten: 23
Hoi,

Heb dit enkele jaren geleden gedaan... een proefbehandeling op mijn onderarmen.

Antwoord op jou vragen:
1) Snelheid
Deze techniek van behandelen is super snel. Een rug of borst buik kan binnen 25 min al behandeld worden. De behandelaar beweegt snel heen en weer over je lichaam en zo wordt het gebied geleidelijk opgewarmd.

2) Gevoeligheid
Dit hangt af van je huidskleur en de dichtheid van de beharing. Hoe donkerder des te gevoeliger het zal zijn. Over het algemeen doet het veel minder pijn dan ipl. Ik voelde niks op mijn armen. Alleen als ze 1 plek lang behandelen kan het wel een beetje warm/heet worden.

3) effectiviteit
Het haar viel wel uit. Heb maar 1 keer gedaan omdat ik het vrij duur vond... 3 behandelingen lijkt mij onwaarschijnlijk of je moet geluk hebben. 100% WEG.... daar geloof ik zelf niet in... maar wel in een reductie van min 75%. Je lichaam kan op een bepaald moment toch weer haar aanmaken.

Zelf vind ik de lightsheer erg goed. Wel een beetje pijnlijk maar werkt 100% bij mij. Ik doe het bij Briez in den haag. Je kan daar een proefbehandeling doen en ze adviseert je erg goed. Zo kun je zien of het aanslaat of niet en of het je daar zal bevallen.

succes
romeomeo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
laserbehandeling, ontharen, shr, super hair removal

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.