Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 september 2012, 22:38   #1
vettig10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2012
Berichten: 1
kaal voorhoofd door witte dingen?

Ik ben een jongen van 17 jaar en heb al ruim 2 jaar last van roos? Ik weet niet zeker of het roos is omdat het echt tegen mijn hoofdhuid is aangeplakt. Het zijn net zandkorrels en mijn haar is heel vet. Binnen 24 uur nadat ik voor het laatst mijn haar heb gewassen is mijn haar al heel erg vet. Verder jeukt het en krijgt ik allemaal kale plekjes, vooral op de voorkant van mijn bovenhoofd, dus waar het haar zich bevind. Als ik mijn handen door mijn haar zet zie je dit heel goed, maar anders niet. Ik ben al naar de dokter geweest en die zei gewoon dat het roos is, terwijl hij amper keek. Heb ook wat voorgeschreven gekregen ( locoid scald lotion ). De haren die uitvallen hebben 9 van de 10 keer een wit puntje. Dat witte puntje is dat van mijn roos, dus het trekt haren mee... Dat is ook mijn reden van mijn haaruitval. Ik zou graag weten wat ik er tegen kan doen, want ik zit er best wel mee en het jeukt ook nog eens enorm.
vettig10 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.