Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 augustus 2012, 20:37   #1
diegodevries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2012
Berichten: 3
Geirriteerde hoofdhuid

Beste haarwebbers,

Sinds ongeveer 1,5 week heb ik last van een geirriteerde hoofdhuid. Hierbij heb ik last van jeuk en een rode en soms brandend/prikkelend gevoel als ik met mijn hand door mijn haar ga. Verder is mijn haar best droog, maar hier heb ik sowieso vaak last van aangezien mijn haar best dik is. Verder heb ik er op gelet of mijn haar uitvalt, maar dat is volgens mij niet het geval. De irritatie is voornamelijk aan de linker en rechterkant van mijn achterhoofd en boven op mijn hoofd. Op mijn kruin en inhammen zelf heb ik eigenlijk geen jeuk. Verder kam ik mijn haar 2/3x op een dag en gebruik ik sinds 4 weken ofzo een nieuwe kam. Ook ben ik sinds 2.5 week terug van backpacken in het warme china. Hier droeg ik eigenlijk altijd een hoed tegen de zon. Zou deze klimaatverandering ook mee kunnen spelen. Ook heb ik al enige tijd last van stress ivm persoonlijke omstandigheden.

Nu ben ik erg gesteld op mijn haar en vroeg ik mij daarom af of zo een geirriteerde hoofdhuid met jeuk en prikkelend gevoel altijd samen gaat met aga? Of hoeft dat niet?

Ook vraag ik me af of jullie misschien weten hoe ik er vanaf kan komen en wat ik er het beste tegen kan doen, welke shampoo goed is etc.

Ik hoor graag van jullie 'haarweb-vrienden'

Groetjes,

Mikel

Laatst gewijzigd door diegodevries; 31 augustus 2012 om 20:44
diegodevries is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 12:03   #2
Bema Bio Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2012
Berichten: 1
Hoi Mikel,

Ik weet niet of je nog steeds last hebt van een geirriteerde hoofdhuid. Je klacht klinkt wel bekend en ik vroeg me af of het ook gepaard gaat of ging met schilfers op de hoofdhuid. Indien je er inmiddels vanaf bent, hoor ik ook graag wat je gebruikt hebt.

Gr. Frank
Bema Bio Hair is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.