Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 november 2023, 01:07   #31
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door broekieman Bekijk bericht
@Fvds - Volgens mij ben jij een perfectionist, wat ik herken in mezelf. Wat mij opviel aan je foto's was dat het heel strak/netjes gestyled was. Ik ben nu op vakantie in Curaçao en kam soms niet eens mijn haar nu ik het wat langer heb, een keer met een handstreek erdoor heen vind ik al voldoende. Ik stel voor dat je een keer met je kapper overlegt over een totaal ander/langer kapsel. Wellicht bevalt het je en brengt het rust en anders kun je zo weer terug. Je behandeling beschouw ik sowieso als geslaagd. Ik wens je sterkte en hoop op een persoonlijke overwinning!
Thanks voor je reactie kerel. Misschien heb je wel helemaal gelijk Juist omdat ik het zo netjes stijl irriteert het mij misschien wel meer wanneer het niet in model zit.
Bedankt voor je advies en geniet nog lekker van je vakantie
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2023, 16:14   #32
Ketsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2023
Berichten: 73
Geslacht:
Nouja, je weet dat je met haartransplantatie's nooit de orginele dichtheid kan creëren
Natuurlijk, als je van jezelf nog een grote bos haar hebt, zoveel te beter he!

Maar je mag ook niet te kortzichtig denken, maar oo lange termijn..

Als je 50-60 jaar bent, is een strakke haarlijn hebben als een 20'er pas echt onnatuurlijk.. laat staan hoe de rest van je hoofd er dan uitziet
Beter wat uitgedunt in de inhammen en een heel natuurlijke bos haar als je 50-60 bent denk ik dan

Ik ben zelf een norwood 6/7..
ik heb mijn 1ste van de 3 HT's ondergaan en ik weet heel goed vooraf dat ik nooit diezelfde bos haar ga hebben als toen ik 15 was.. dat is inderdaad jammer maar kijk..
Alles is dan weet beter dan helemaal geen haar
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2023, 20:45   #33
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Als je naar een psycholoog gaat vergroot je meestal het probleem alleen maar.

En dan hebben we het nog niets eens over de medicatie die ze zomaar voorschrijven. Voordat je het weet zit je aan allerlei medicatie en gedragstherapieën en is alles alleen maar nog erger geworden.

Met alle respect voor goede psychologen die netjes hun werk doen maar die zijn helaas niet makkelijk te vinden en veel denken aan de eigen portemonnee en willen het liefst zo veel mogelijk gesprekken met u voeren en zoveel mogelijk medicatie voorschrijven, en dit alles maakt het probleem onbewust eigenlijk alleen maar erger, ook het gevoel dat je voor dit bij een psycholoog zit is al genoeg om het erger te maken dan dat het is en maak je het alleen op deze manier al onbewust erger in je hoofd.


De medicatie die psychologen vaak veels te snel en onnodig voorschrijven is vooral een groot probleem, en dan moeten mensen niet boos op mij worden, nogmaals respect voor alle psychologen die netjes hun werk doen maar je moet maar net de goede treffen.

Je moet sommige dingen zelf niet vergroten in je hoofd, dan kom je er het snelst van af.

Niet te perfectionistisch zijn, vergeet niet hoe kaal je vroeger was (als ik de reacties van anderen lees), en mocht je niet 100% tevreden zijn over je haar dan is dat maar zo! Ik raad een psycholoog nooit aan (het zal in sommige gevallen wel nodig kunnen zijn) maar als ik zie hoe het eraan toegaat in mijn omgeving kun je dit het beste zelf oplossen en vooral het probleem niet vergroten.

Let daarnaast inderdaad ook op met medicatie zoals finasteride, deze zijn niet zo onschuldig als ze lijken en kunnen ook dit soort klachten aanwakkeren en of depressies veroorzaken.
Ik ben zelf toevallig psycholoog. Allereerst kan ik geen medicatie voorschrijven, dat kan alleen een psychiater, die heeft namelijk geneeskunde gestudeerd.

Je zegt niet te perfectionistisch zijn, dat is iets waar je met een psycholoog prima aan kan werken. Ik kan uit eigen ervaring en voor m'n collega's spreken dat er zoveel intervisie en supervisie en bijscholing is om cliënten maximaal te helpen. De meeste psychologen krijgen ook echt niet meer betaald door zoveel mogelijk gesprekken te hebben. Zo werkt het systeem helemaal niet. Alleen GZ-psychologen en KP-ers met een eigen praktijk hebben baat bij zoveel mogelijk makkelijke cliënten, dat is een select groepje, en die kiezen juist casussen die makkelijk te helpen zijn zodat ze door kunnen naar de volgende, in plaats van te rekken.

Allemaal onzin dus.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2023, 23:48   #34
broekieman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2021
Berichten: 88
Geslacht:
Mevrouw Damla zou op een professioneel forum al meerdere keren zijn berispt om haar domme uitspraken die ze hier predikt. Henk doe er aub iets aan want zij gaat veel te ver in haar niet onderbouwde uitspraken.
broekieman is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2023, 08:32   #35
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Nou sorry dat ik het woord psycholoog en psychiater door elkaar heb gehaald.

Je hoeft er niet gelijk “allemaal onzin” van te maken wat zeer respectloos overkomt vooral voor een psycholoog die dit zou moeten zeggen, ik wil hier deze meneer waarschuwen met mijn eigen ervaringen.

Uw systeem kan wel op deze manier werken, maar vaak werkt het ook op een andere manier. Het is een feit dat depressie medicijnen veels te vaak en te snel worden voorgeschreven, en ben hier FEL op tegen, heb er zeer slechte ervaringen mee en dit zijn niet een of twee gevallen, en wil met mijn ervaring deze meneer hiervoor waarschuwen.

Doe maar niet alsof je mij niet begrijpt en hier niet van op de hoogte bent want dit is wel algemeen bekend hoe de medicijnenindustrie werkt en zou jij als psycholoog wel beter moeten weten.

Maar daarnaast hoef je je ook niet aangesproken te voelen. Zoals ik ook bij mijn eerste bericht aangaf heb ik respect voor psychologen die goed hun werk doen, want die zijn er ook zeer zeker.

Dus een beetje respect en begrip zou fijn zijn meneer de psycholoog.

En broekieman jij hoeft ook niet in een keer weer te springen, mijn doel is hier deze meneer helpen en waarschuwen. Dit kun je domme uitspraken vinden maar ik zou het toch serieus nemen en in je achterhoofd houden als ik jou was. En zoals ik zei heb ik respect voor psychologen die netjes hun werk doen. Een beetje respect voor elkaar hebben zou beter zijn voor iedereen en de forum.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 28 november 2023 om 10:42
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2023, 08:39   #36
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
En je zegt dat je hem wel kan helpen, dat snap ik, dat is je werk.

Maar ook, zoals ik al in mijn eerste bericht aangaf, raad ik deze meneer aan om eerst zelf te proberen het onder controle te krijgen en het probleem niet te vergroten.

Als je het in je hoofd vergroot, wordt het alleen maar erger. Naar een psycholoog gaan en alleen al daar zitten (het gevoel dat je bij een psycholoog bent voor je probleem) , vergroot mogelijk het probleem. Ik denk niet dat dit een goede start is voor het oplossen van dit probleem, misschien in een latere fase.

En broekieman, ik help deze persoon, niet voor eigen belang, maar vanuit mijn hart en ervaringen. Henk kan beter overwegen om mensen met kinderachtig gedrag zoals jij hier te blokkeren.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 28 november 2023 om 09:47
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2023, 19:59   #37
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
En je zegt dat je hem wel kan helpen, dat snap ik, dat is je werk.

Maar ook, zoals ik al in mijn eerste bericht aangaf, raad ik deze meneer aan om eerst zelf te proberen het onder controle te krijgen en het probleem niet te vergroten.

Als je het in je hoofd vergroot, wordt het alleen maar erger. Naar een psycholoog gaan en alleen al daar zitten (het gevoel dat je bij een psycholoog bent voor je probleem) , vergroot mogelijk het probleem. Ik denk niet dat dit een goede start is voor het oplossen van dit probleem, misschien in een latere fase.

En broekieman, ik help deze persoon, niet voor eigen belang, maar vanuit mijn hart en ervaringen. Henk kan beter overwegen om mensen met kinderachtig gedrag zoals jij hier te blokkeren.
"Als je het in je hoofd vergroot, wordt het alleen maar erger. Naar een psycholoog gaan en alleen al daar zitten (het gevoel dat je bij een psycholoog bent voor je probleem) , vergroot mogelijk het probleem. Ik denk niet dat dit een goede start is voor het oplossen van dit probleem, misschien in een latere fase."

Komt zelden voor dat ik zoveel onzin in 3 zinnen heb gelezen.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2023, 21:53   #38
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
"Als je het in je hoofd vergroot, wordt het alleen maar erger. Naar een psycholoog gaan en alleen al daar zitten (het gevoel dat je bij een psycholoog bent voor je probleem) , vergroot mogelijk het probleem. Ik denk niet dat dit een goede start is voor het oplossen van dit probleem, misschien in een latere fase."

Komt zelden voor dat ik zoveel onzin in 3 zinnen heb gelezen.
Dit is eigenlijk bijna crimineel wat zij hier zegt, echt te walgelijk voor woorden.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2023, 21:59   #39
Ketsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2023
Berichten: 73
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Dit is eigenlijk bijna crimineel wat zij hier zegt, echt te walgelijk voor woorden.
Ja, wauw..
Ze trekt een beroep in twijfel waar iemand jaren voor moet studeren 🤨

Dit is een zware uithaal naar de mensen van het beroep in kwestie en onrechtstreeks inscinueert ze dat mensen die naar een psycholoog gaan, "gek" zijn.

Degautant vind ik die opmerking.
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2023, 06:43   #40
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Aan het management van Mercure,

Om duidelijk te zijn, ik ben fan van uw kliniek!

U heeft een geweldig hypermodern huurcontract voor wat kamers in een kliniek die aan tientallen onderverhuurt en u bent zelf een zeer ervaren arts (was het nou 29 of 30 jaar?) waarvan de resultaten beter bewaard zijn dan de belastingaangifte van ZM De Koning.

Onder het mom van: “who needs enemies with these kind of friends” will ik graag Damla voordragen voor een award. Dankzij haar is er leven in de brouwerij van Haarweb, want “het maakt niet uit wat ze zeggen, als ze maar over je praten”.

Enige nuance is wel dat de enige klinieken die profijt hebben juist niet uzelf bent. Want wie haalt het nog in zijn (kale) hoofd om uw paleisje aan te doen? Misschien om uw hofnar in levende lijve te ontmoeten, dat zou wel een aanlokkelijk idee zijn, maar zeker niet voor uw expertise. Want als dit uw visitekaartje is dan hoef ik persoonlijk alles daarachter niet te ervaren.

Het is mij gelukt om haar lang te negeren, maar de laatste opmerkingen maken dat onmogelijk. Dank voor de mate van vermaak, maar het wordt nu wel tijd om haar op cursus sensitiviteit te sturen. Of misschien kan ze zelf wel arts worden, ze weet het toch beter dan 99% van eenieder?

Een fan
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2023, 09:41   #41
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ketsie Bekijk bericht
Ja, wauw..
Ze trekt een beroep in twijfel waar iemand jaren voor moet studeren ��

Dit is een zware uithaal naar de mensen van het beroep in kwestie en onrechtstreeks inscinueert ze dat mensen die naar een psycholoog gaan, "gek" zijn.

Degautant vind ik die opmerking.

Oooo daar hebben we de groepje van 4 die altijd negatief is tegen mij. Nu met zn allen samengespannen.

Niet de verhaal om draaien en doen alsof ik degene ben die respectloos is he heren, terwijl jullie elke keer respectloos en kinderachtig doen en ik degene ben die hier netjes mijn ervaring deel en de meneer wil waarschuwen en helpen.

Zoals ik bij elk bericht en ook hier heb aangegeven heb ik respect voor psychologen die netjes hun werk doen, dus ook niet dingen verdraaien en erger maken he heren.

Als gek verklaren, haha, verdraai het maak het nog erger! Ik verklaar niemand als gek. integendeel zelfs, ik ben degene die de moeite doet om deze meneer te helpen met mijn ervaringen, en neem dit serieus. Daar kunnen jullie een voorbeeld aan nemen ipv mij een respectvol bericht te sturen, daar zal de forum en de meneer in ieder geval wat aan hebben.

Crimineel, nou nou nou. Respect hebben voor psychologen die netjes hun werk doen is dat crimineel en respectloos? Nee dat zijn jullie 4, altijd de zelfde groepje hier op de forum.

Ik wens jullie 4 een hele fijne dag toe.

Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, als meneer die de post heeft geopend dit heeft gelezen, en het toch in zijn achterhoofd houd, ben ik meer dan tevreden.

Wat een slecht persoon ben ik zeg! En jullie zijn super respectvol en behulpzaam.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 30 november 2023 om 10:12
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2023, 17:33   #42
Robbie100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2023
Berichten: 39
Geslacht:
Talking

Ik ga hier toch ook even scheidsrechteren, want wordt nu wel kinderachtig naar elkaar toe. Jammer dat dit forum niet enigszins wordt gemodereerd want ik heb er veel van geleerd en hoop ook anderen te helpen met mijn ervaring.

Als iemand respectvol en transparant dingen roept, een commercieel belang erbij heeft maar wel iets inhoudelijk bijdraagt aan de discussie dan is daar niets mis mee lijkt me toch? Dat af en toe eea onhandig wordt gebracht, tja dat zie ik ook. Graag spelen op de bal (inhoud) en niet op de persoon.

Ik snap de aanbeveling om professionele hulp te gaan zoeken. Ik denk alleen dat heel veel mensen hier op dit forum onzeker zijn en op zoek zijn naar antwoorden. Allemaal zijn we in zekere zin rijp voor professionele hulp . Ik snap ook de waarschuwing om hulp te zoeken bij een psycholoog. Het is echt waar: je moet het maar treffen met een pyscholoog (bij een psychiater kom je ook niet zomaar, die zijn nog duurder) als je geen duidelijke hulpvraag hebt (ik ken helaas ook genoeg gevallen waarin psychologen graag praten met een leuk uurtarief!). Ik heb ook Damla's bemoedigende woorden gelezen om het wat breder te zien.

Toen ik de eerste TS-post las dacht ik ook: deze dappere vent heeft veel meer aan lotgenoten die met hem levelen dan professionele hulp! Het is allemaal niet zwartwit, dus laten we beide kanten respectvol belichten.

Laat de TopicStarter zelf bepalen of hij/zij er wat aan heeft en laten we elkaar op de inhoud (de bal!) blijven bediscussieren. Ik ben ervan overtuigd dat TS zelf slim genoeg is (en de ervaring van een HT al heeft) en GEEN goed goedbedoelde waarschuwingen nodig heeft over randzaken, als diegeen indirect adviseert "ga naar mijn kliniek".
We weten allemaal dat er maar 3 dingen werken: accepteren (tondeuze!), haartransplantatie... of camoufleren met fiber/MHP. Tussenwegen zijn allemaal schimmig (lotions, dermarollen, PRP etc) en in sommige gevallen succesvol in heel veel gevallen niet. Toch doen we het met in het achterhoofd: je weet maar nooit...

Hopelijk is dit het laatste postje hierover en kunnen we weer verder met elkaar helpen ipv modder gooien?

Laatst gewijzigd door Robbie100; 1 december 2023 om 04:46
Robbie100 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2023, 18:28   #43
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Robbie dank dat je voor me op komt.

Ik wil nog even een laatste berichtje plaatsen en kwijt wat ik kwijt wil, hierna ben ik hier niet meer en krijg een andere functie binnen Mercure.


Maar deze 4 heren voelen zich een beetje de baas op dit forum, en voelen zich een beetje overvallen dat ik de laatste tijd ook aanwezig ben. Dat is de hoofdprobleem van deze heren.

Plus het feit (sorry ben absoluut niet zo een persoon maar dit haal ik toch uit de berichten van deze heren) is dat deze heren nog nooit in Istanbul zijn geweest en alleen maar de Turkse mensen kennen in Nederland en de slechte kant van hun wil zien.

Ze beseffen niet dat Istanbul een zeer moderne stad is met zeer moderne mensen van wel hoger niveau Turkse mensen wat hun zich kunnen voorstellen.

Ook heeft Istanbul zeer goede artsen ultra moderne ziekenhuizen en klinieken die ver op voorlopen dan vele andere landen.

Maar voor deze heren is het nooit goed, de een roept altijd dat een moderne locatie niet belangrijk is (want hoe moet je ons anders pesten natuurlijk, als een kliniek gevestigd is op een zeer moderne locatie en werkt met beroemde top artsen met 30 jaar ervaring, dan kun je niet anders dan zeggen dat locatie niet belangrijk is of dat de ervaring van de arts niet belangrijk is. He ik snap de heren ook wel. He of de ander roept dat nazorg niet belangrijk zou zijn omdat Mercure werkt met meerdere big geregistreerde artsen op locatie in Amersfoort, is nazorg opeens ook niet belangrijk he heren.

Dan roept de ander roept dat het huur zou zijn. Nou inderdaad huren wij een verdieping en hebben wij het niet gekocht, dit is ook bijna nooit het geval maar goed, maar dit is niet even zo makkelijk te huren zoals meneer het over wil brengen, we zitten gevestigd in een ultra moderne haartransplantatie ziekenhuis waar je zeker niet een twee drie binnen komt lopen om een verdieping te huren. Het is geen studentenkamer wat je huurt he meneer Erik, maar een van Turkije’s en s’werelds top ziekenhuizen met zeer hoge eisen. He meneer Erik, probeer jij maar is even een verdieping te huren hier, dat wil ik je wel is zien doen. Denk dat als je alle eisen ziet al flauw valt. Maar ik raap je wel van de grond, zo ben ik ook wel weer maak je geen zorgen.


Nou excuus voor de mensen die het lezen, ik wil gewoon even kwijt wat in mijn hoofd zit excuus als ik van de hak op de tak spring, ben er ook klaar mee en heb geen zin om alles terug te lezen en te verbeteren.

Maar goed, dit zijn dus de hoofdproblemen van deze heren.

En over respect gesproken kunnen deze 4/5 heren eerst naar zichzelf kijken. Ik ben altijd respectvol voor iedereen, je hoort mij nooit slecht praten over iemand en ook niet over een andere kliniek.

En ipv weer mij te “pesten” kunnen jullie deze meneer even een berichtje sturen !!! He jullie zijn toch zo respectvol en behulpzaam??

En ik ben vaak actief geweest op deze forum, ik heb zoveel berichten gedeeld waar heel veel mensen heel wat aan zullen hebben, ik heb nooit een bedanktje gezien of gehoord van deze heren. He net zoals meneer die zich Hairexpert noemt maar het verschil van saffier en metalen fue niet eens kent en wilt bijna beweren dat metalen fue beter zou zijn.

Nou van al mijn 300 berichten hier zijn er veel met veel informatie, als ze zo respectvol zijn waar is mijn bedankje dan ? Nee die is er niet natuurlijk want deze heren zijn heel respectvol en behulpzaam. Ze sturen ook mij een negatief berichtje ipv mee te denken aan de topicstarter.

——————-


Daarnaast dank voor je begrip en goed dat je ook ervaren bent van hoe het soms eraan toe gaat. En was het maar alleen de hoge tarieven dat wordt berekend! Ik ken genoeg mensen waaraan de leven is verpest!! En zulke emotionele schade herstelt ook nooit meer voor 100%. Daarnaast ken ik ook genoeg personen ook in mijn directe omgeving die zelfs al lichamelijke problemen hebben gekregen van al deze medicatie wat ook nooit meer voor 100% zal herstellen.

En omdat ik hier ervaren mee ben, en het niet kan laten om hier stil over te zijn wil ik deze meneer gewoon waarschuwen. Hier is niets mis mee, dit is noujuist heel respectvol en begripvol.

Ik had ook een bedankje verwacht van de topicstarter die iedereen bedankt behalve mij. Maar goed.

Ik zou me slecht voelen als ik deze meneer niet had gewaarschuwd, of hij er iets mee doet of niet moet hij zelf maar kijken en doen. Het is van mij zo voldoende.

———-


Jullie hoeven allemaal niet meer te reageren ook, ik ga het toch niet meer lezen en ben klaar met jullie. Dit is ook mijn laatste bericht hier. Voortaan ben ik er niet meer.

Goed nieuws zou je zeggen voor deze heren, maar nee, mijn collega gaat het overnemen.

Een fijne avond allemaal.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 30 november 2023 om 18:34
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2023, 18:39   #44
420
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2023
Berichten: 10
Geslacht:
Damla, werk je nog aan lidwoorden en zinsopbouw? Maar ff serieus, ik vind je uiterst irritant en schande voor de kliniek waar je voor werkt. Ik had je allang ontslagen als ik voor het zeggen had.En nee het ligt niet aan Istanbul of Turkse klinieken. Maar puur hoe je jezelf presenteert.
420 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2023, 18:44   #45
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Zie het als een laatste kladblokje, zoals ik ook zeg als je het hebt gelezen

“Sorry voor de mensen die het lezen, heb even snel snel getypt wat in mijn hoofd zit en heb geen zin om het te verbeteren”

En je houd van me of niet, ik ben gewoon mijzelf en ben er trots op, was iedereen maar zoals mij. Voor sommigen kan ik soms mss direct overkomen maar dan is dat maar zo, ik zeg wat ik denk en ben een open persoon, was iedereen maar zo. Ik en onze baas, zijn trots op mij. Er zijn genoeg mensen die mij begrijpen en kennen en hebben er absoluut geen problemen mee, integendeel zelfs.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 30 november 2023 om 20:47
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.