Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 maart 2016, 01:19   #16
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Waarom ging je niet voor helemaal kaal? Ik dacht dat, dat zorgt voor een beter resultaat
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2016, 12:15   #17
Jef92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2016
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maaa17 Bekijk bericht
Waarom ging je niet voor helemaal kaal? Ik dacht dat, dat zorgt voor een beter resultaat
Dat was eerst ook de bedoeling.. Maar de dokter zei dat het niet persee moest omdat ze er goed bij konden. En aangezien ik liever niet kaal wou ben ik er erg blij mee Hahaa.
Jef92 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2016, 13:34   #18
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jef92 Bekijk bericht
Dat was eerst ook de bedoeling.. Maar de dokter zei dat het niet persee moest omdat ze er goed bij konden. En aangezien ik liever niet kaal wou ben ik er erg blij mee Hahaa.
Ik heb daar mijn twijfels bij als ik anderen berichten lees op het forum. Maar nu heb je dan toch ook een raar kapsel of valt dat wel mee?
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2016, 16:05   #19
gatso24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 103
Ga je ook starten met finasteride en Minoxidil ? Anders wordt het een raar kapsel over een paar jaar
__________________
Finasteride 2001
Dutasteride 2005
Finasteride 2015
Minoxidil 2015
HT MC Hairplus 2015
Q10 100mg 2015
Areds2 formule 2014 Vitaminenoprecept.nl
Vitamine D3 25 mcg 2014
Saw Palmetto Pros Totalis Vitaminenoprecept.nl
gatso24 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2016, 18:54   #20
piey75
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gatso24 Bekijk bericht
Ga je ook starten met finasteride en Minoxidil ? Anders wordt het een raar kapsel over een paar jaar
Gebruik jij wel finasteride dus ik begrijp dat je eigenlijk finasteride levenslang moet slikken
piey75 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2016, 21:05   #21
Jef92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2016
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maaa17 Bekijk bericht
Ik heb daar mijn twijfels bij als ik anderen berichten lees op het forum. Maar nu heb je dan toch ook een raar kapsel of valt dat wel mee?
Valt zeker mee! Niemand heeft wat opgemerkt dit weekend!
Jef92 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2016, 21:09   #22
Jef92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2016
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gatso24 Bekijk bericht
Ga je ook starten met finasteride en Minoxidil ? Anders wordt het een raar kapsel over een paar jaar
De grafts zijn ook verder ingezet, niet alleen vooraan. Dit is gedaan om eventuele verdere kaalheid te voorkomen. Dus een raar kapsel zou het nooit gaan worden.

Verder weet ik niet of ik finasteride of Minoxidil ga gebruiken. Vind het allemaal maar eng spul hahaa
Jef92 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2016, 21:13   #23
piey75
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jef92 Bekijk bericht
De grafts zijn ook verder ingezet, niet alleen vooraan. Dit is gedaan om eventuele verdere kaalheid te voorkomen. Dus een raar kapsel zou het nooit gaan worden.

Verder weet ik niet of ik finasteride of Minoxidil ga gebruiken. Vind het allemaal maar eng spul hahaa
Hoe kan dat dat ze het verder Zetten als je nog haren hebt kunnen ze toch niet tussen gezonde haren implanteren
piey75 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2016, 22:16   #24
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piey75 Bekijk bericht
Hoe kan dat dat ze het verder Zetten als je nog haren hebt kunnen ze toch niet tussen gezonde haren implanteren
Euhm, dat is nou net de bedoeling van een verdichting om tussen de bestaande haren nieuwe haren in te planten. Bij mij is dit ook zo gedaan, de gehele scalp ingeplant niet tegenstaande ik enkel vooraan kaal was. Ook ik slik geen fina,wel gebruik ik curegen. Mijn haaruitval is gestopt en zie dus niet in waarom ik fina zou moeten gebruiken. Zet mijn haaruitval plots toch verder dan zal het wat dunner worden maar geen rare toestanden want de nieuwe haren gaan overeind blijven over de gehele scalp.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2016, 22:44   #25
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Euhm, dat is nou net de bedoeling van een verdichting om tussen de bestaande haren nieuwe haren in te planten. Bij mij is dit ook zo gedaan, de gehele scalp ingeplant niet tegenstaande ik enkel vooraan kaal was. Ook ik slik geen fina,wel gebruik ik curegen. Mijn haaruitval is gestopt en zie dus niet in waarom ik fina zou moeten gebruiken. Zet mijn haaruitval plots toch verder dan zal het wat dunner worden maar geen rare toestanden want de nieuwe haren gaan overeind blijven over de gehele scalp.
@M.Hayden dus ze hebben over jou gehele hoofd verdicht, dus tussen bestaande haren geplant. Hoeveel grafts zijn ervoor gebruikt? En moest je hiervoor compleet gemilimeterd worden?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2016, 01:25   #26
piey75
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Euhm, dat is nou net de bedoeling van een verdichting om tussen de bestaande haren nieuwe haren in te planten. Bij mij is dit ook zo gedaan, de gehele scalp ingeplant niet tegenstaande ik enkel vooraan kaal was. Ook ik slik geen fina,wel gebruik ik curegen. Mijn haaruitval is gestopt en zie dus niet in waarom ik fina zou moeten gebruiken. Zet mijn haaruitval plots toch verder dan zal het wat dunner worden maar geen rare toestanden want de nieuwe haren gaan overeind blijven over de gehele scalp.
Hoor ik boor het eerst.Dus ze kunnen over je hele hoofd haren plaatsen tussen gezonde haren? Mijn vraag is dan gelijk is dat niet slecht voor bestaande haren?
piey75 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2016, 17:52   #27
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Mijn haar werd volledig afgeschoren.
De haarlijn werd dichter ingeplant en naar de kruin toe minder dicht.
Bestaande haren ondervinden hier geen last van, ik had wat tijdelijke shock-loss maar uiteindelijk kwam alles terug uit. Enkel vooraan was ik kaal maar het middenstuk was/is nog een goede dichtheid. Toch werd het middenstuk ook ingeplant voor het geval ik verder kaal zou worden, anders zou ik met een eilandje vooraan overblijven. Het spreekt voor zich als ik de rest van mijn haren zou verliezen de 2820 grafts niet voldoende dekking gaan geven en ik in dat geval nog een verdichting zal moeten ondergaan. Mijn haar blijft nu gelukkig stabiel maar wat de toekomst brengt weet niemand. Als je een volle kop haar hebt en geen last van haaruitval maar wel inhammen hebt dan kan je wel plaatselijk inplanten maar de kans is dan ook klein dat je kaal wordt. Ieder geval moet afzonderlijk bekeken worden maar als het relatief grote stukken zijn zoals in mijn geval lijkt het mij toch verstandiger om de gehele scalp aan te pakken.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2016, 20:26   #28
Jef92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2016
Berichten: 28
Geslacht:
Dag 11.. Haartjes beginnen uit te vallen. Donorgebied is hersteld!! Vandaag wezen werken en niemand die wat gezien heeft of opgemerkt dus dat geeft een goed gevoel!

Verder denk ik dat ik toch ook ga starten met Curegen spray en miss ook de shampoo voor de zekerheid. Heb er goede verhalen over gelezen en denk dat dit het beste is voor mij aangezien en geen bijwerkingen aan zitten.
Jef92 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2016, 23:44   #29
Jef92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2016
Berichten: 28
Geslacht:
Zit nu op dik een maand en 3 dagen ma mijn ht.. Ben sinds donderdag begonnen met de curegen spray en shampoo, er valt nog niet veel over te zeggen.

Verder merk ik dat er nog aardig veel haartjes zit op het ontvangstgebied en het ook gewoon groeit.. Zelfs wat lichte puistjes her en der wat ik vreemd vind want dat is wel erg vroeg. Donderdag zit ik op 5 weken en zet dan wel wat foto's erop als daar vraag na is.

Gr. Jef
Jef92 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2016, 02:45   #30
DylanSch
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2015
Berichten: 10
Geslacht:
Hey Jef,

Ik zal je threat volgen en denk dat er zeker vraag is naar foto's. Plaatsen dus!
DylanSch is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
23 jaar, haartransplantatie, transhair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.