Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 maart 2019, 11:10   #1
appeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 11
Cinik, estevien, sahinoglu

Beste lezers,

Ik reis naar istanbul af voor een HT, maar zie door het bomen het bos niet meer. Na veel lezen en consulten te hebben gehad ben ik eigenlijk meer banger dan ik was voor alles. Ik weet dat ik een HT ga laten doen want zo half kaal is geen optie voor mij. Alleen wie te kiezen. Ik overweeg cinik, sahinoglu en estevien. Ik lees zowel goeie als slechte dingen. En weet nu niet wat echt is en nep.. ik hoor graag jullie ervaringen en adviezen. Ook als jullie andere aanraden hoor ik dat graag!

Mijn dank is groot!
appeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2019, 12:49   #2
CKenny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appeltje Bekijk bericht
Beste lezers,

Ik reis naar istanbul af voor een HT, maar zie door het bomen het bos niet meer. Na veel lezen en consulten te hebben gehad ben ik eigenlijk meer banger dan ik was voor alles. Ik weet dat ik een HT ga laten doen want zo half kaal is geen optie voor mij. Alleen wie te kiezen. Ik overweeg cinik, sahinoglu en estevien. Ik lees zowel goeie als slechte dingen. En weet nu niet wat echt is en nep.. ik hoor graag jullie ervaringen en adviezen. Ook als jullie andere aanraden hoor ik dat graag!

Mijn dank is groot!
Hallo, ik ben op 27/02 gewwest naar istanbul voor een HT en ik ben geweest bij dokter cinik, ik moet zeggen zowel de tranfser naar het hotel, ziekenhuis en luchthaven waren altijd op tijd, en ook de begeleiding (nederlands) was goed, met dat ik in een land was dat ik de taal niet machtig was voelde ik me er thuis omdat alles goed geregeld was en ook het hotel was in orde. De HT zelf was de begeleiding er ook en de artsen waren heel vriendelijk ook. Thuis was ik nogal onzeker hoe de haar was moest gebeuren en zo maar dan kun je ook nog altijd terecht met de begeleiding die je in istanbul had via whatsapp ik ben nog vaak in contact met hun, ook volgens ze de vooruitgang op via foto's.
CKenny is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2019, 16:48   #3
appeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 11
Dank voor je reactie! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.. heb je fotos van voor en na de ingreep?
appeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2019, 22:43   #4
Almir
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Gisteren heb ik het gehad en mijn haarlijn is precies zoals ik het me had voorgesteld. Alles wat eerder aan de telefoon aan je wordt beloofd, wordt ook waargemaakt ik raad het echt iedereen aan. Dr.Cinik en zijn team weten heel goed wat ze doen, goed in hun werk en gedreven, je voelt je serieus genomenen ze staan je overal bij.
Almir is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2019, 16:36   #5
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Hoe gezellig, allemaal samen een beetje te neppen hier...
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2019, 22:25   #6
appeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 11
Ik heb uiteindelijk gekozen voor estevien. Mijn opinie is dat het allemaal massaproductie klinieken zijn en er volgens mij niet echt verschil zit in de bovenstaande klinieken. Maar goed.
Estevien is voor mij persoonlijk een matige kliniek. Ik had helaas al betaald en het lukte me niet om terug te krabbelen. De assistentes hadden mij al kaalgeschoren en verdoofd en wilden de grafts eruit halen. Ik besefte me dat het gekkenwerk was en ik niet eens de beloofde arts gezien had. Ook mn haarlijn was nog een raadsel. Na hoop stennis schoppen kwam de arts en die stelde me enigszin gerust. Ik stemde in om verder te gaan.
Er zijn de eerstr dag haren genomen van mijn hoofd en tweede dag van mij baard. Wat een rotttt ingrepen.
Ben blij dat het achter de rug is. Zou ik het opnieuw gedaan hebben? Nee. Vind ik het resultaat tot dusver goed? Ja maar nog te vroeg om echt uitspraak te doen. Zou ik estevien aanraden? Ja en nee, ik denk dat ze allemaal het zelfde zijn in deze prijscategorie. Maar ben toch best ondersteboven van de hele gebeurtenis. Ik heb ook best wat last nog. Mn achterhoofd waar de grafts zijn verwijderd jeukt enorm en is gevoelig.
Hoe is dat bij jullie?? Ik ben bang dat dit normaal is maar hoop dat het erbij hoort. Iemand hier ook ervaring mee? Gaat dit over?
appeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2019, 00:20   #7
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Lees ik het nou goed en heb jij haar van je baard naar je hoofd laten transplanteren? Zo ja, hoe groot is de kans dat dit haar aanslaat/groeit. En is lichaamshaar laten verplaatsen veel duurder dan een gewone haartransplantatie?

Wat betreft jou verhaal. Dit herken ik wel. Bij mij werd het infuus aangelegd, tergelijkertijd mijn haarlijn afgetekend. Of ik vervolgens even het restant van het bedrag wilde betalen, met een infuus in mn arm, haha. (Lach wel, maar is gewoon bizar). En moest in een badkamertje op een stoel zitten, hier werd mijn haar geschoren.
Viel bij mij ook allemaal tegen, maar uiteindelijk gaat het om het resultaat en dat ziet er tot dusver aardig uit, al ben ik nog niet ver genoeg hier iets zinnigs over te zeggen. ( 5 weken pas)

Wat betreft de jeuk en bulten/puistjes. Heb ik ook, maar vooral de achterkant van mijn hoofd/donorgebied en bovenop een beetje. Aan de zijkanten haast niet en is de roodheid ook bijna weg.
Ik denk dat de achterkant langer duurt omdat we hier meer op liggen.

Verder hetzelfde als jij, heb me laten leiden door de prijs, vond mijn kaalheid de prijzen in Nederland en België niet waard. Maar achteraf wel geschrokken van de behandelwijze van onze Turkse vrienden.
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2019, 12:33   #8
appeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 11
Klopt baardhaar is op mn kruin gegaan en verder is ook mijn achterhoofd als donor gebruikt. Dat is dus idd het gevoeligst. Maar is het bij jou na 5 weken nog niet over?

Het heeft me in totaal 2200 euro gekost. Het kon goedkoper als ik geen baardhaar nodig had gehad om dichtheid te krijgen. Mijn achterhoofd had niet voldoende donor mogelijkheid. En ja lichaamshaar kan zeker slagen.

Ja ik kan er wel om lachen maar dan aks een boer met kiespijn. Denk dat we elkaar wel snappen. Heb me laten leiden door het geld maar ook doordat ik totaal geen idee had dat het zou gaan. Ik was al kaal voor ik het door had en de dokter was nergens te bekennen. Ik werd behoorlijk lissog want ik wilde de arts zien. Die kwam maar goed daar us ook alles mee gezegd want ze was ook snel weer weg. Ik dacht dat een ISHRS arts beter ziu zijn maar uhm niet dus.

Maar goed als ik uitwindelijk goed resultaat heb ben ik een gelukkig mens maar dat is afwachten.
appeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2019, 13:04   #9
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
[QUOTE=appeltje;430492]Klopt baardhaar is op mn kruin gegaan en verder is ook mijn achterhoofd als donor gebruikt. Dat is dus idd het gevoeligst. Maar is het bij jou na 5 weken nog niet over?

Het heeft me in totaal 2200 euro gekost. Het kon goedkoper als ik geen baardhaar nodig had gehad om dichtheid te krijgen. Mijn achterhoofd had niet voldoende donor mogelijkheid. En ja lichaamshaar kan zeker slagen.

Nou ik heb er niet echt last meer van, maar heb op mijn achterhoofd nog wel wat bultjes en jeuk ja. Al lees ik hier wel meer dat dit soms maanden kan duren. Ik maak me hier dan ook niet zo druk over.

Waarom ik zo geïnteresseerd ben in dat lichaamshaar is dat ze nu bij mij 3600 grafts hebben overgeplaatst, maar dit dekt niet mijn hele gebied. Achter op mijn hoofd, iets groter dan alleen mijn kruin hebben ze open gelaten omdat de grafts op waren. En heb hier nog wel wat haar, dus kijken hoe dit straks mee groeit. Gebruik nu trouwens Hairforte, een haarmiddel uit Turkije. Werkt dit niet binnen drie maanden ga ik denk ik aan de minoxidil.
Ook wilde ze niet meer grafts plukken van mijn donorgebied.
Ben daarom bang dat een tweede ht er niet in zit, mits ik lichaams of baard haar laat verplaatsen.

Maar ja, zie dit over een jaar wel. Maar wel leuk te lezen dat mensen dit doen.
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2019, 18:33   #10
Niko-BE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2018
Berichten: 77
Geslacht:
De meeste klinieks in Turkije werken wel zo. De "bekende" artsen voeren het gesprek en tekenen de haarlijn.
Moet wel zeggen, bij mij hebben ze de haarlijn getekend, met de arts overlegd en nadat we overeen gekomen zijn, zijn ze pas bloed beginnen te trekken. Na de resultaten van de labo moest ik pas betalen en werd men haar eraf geschoren en al. Ik was ook bijna bij estevien beland omdat de arts een isshrs lid is maar dat wil dus niet veel zeggen. En had zelf een heel scherpe prijs gekregen. Iets van 1200 euro.
Niko-BE is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2019, 12:18   #11
Almir
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appeltje Bekijk bericht
Ik heb uiteindelijk gekozen voor estevien. Mijn opinie is dat het allemaal massaproductie klinieken zijn en er volgens mij niet echt verschil zit in de bovenstaande klinieken. Maar goed.
Estevien is voor mij persoonlijk een matige kliniek. Ik had helaas al betaald en het lukte me niet om terug te krabbelen. De assistentes hadden mij al kaalgeschoren en verdoofd en wilden de grafts eruit halen. Ik besefte me dat het gekkenwerk was en ik niet eens de beloofde arts gezien had. Ook mn haarlijn was nog een raadsel. Na hoop stennis schoppen kwam de arts en die stelde me enigszin gerust. Ik stemde in om verder te gaan.
Er zijn de eerstr dag haren genomen van mijn hoofd en tweede dag van mij baard. Wat een rotttt ingrepen.
Ben blij dat het achter de rug is. Zou ik het opnieuw gedaan hebben? Nee. Vind ik het resultaat tot dusver goed? Ja maar nog te vroeg om echt uitspraak te doen. Zou ik estevien aanraden? Ja en nee, ik denk dat ze allemaal het zelfde zijn in deze prijscategorie. Maar ben toch best ondersteboven van de hele gebeurtenis. Ik heb ook best wat last nog. Mn achterhoofd waar de grafts zijn verwijderd jeukt enorm en is gevoelig.
Hoe is dat bij jullie?? Ik ben bang dat dit normaal is maar hoop dat het erbij hoort. Iemand hier ook ervaring mee? Gaat dit over?
Schijnt normaal te zijn, nu hopen dat we beiden een goede resultaat krijgen!
Almir is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.