Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 oktober 2013, 03:47   #1
thinchildhood
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2013
Berichten: 3
Dun Haar Sinds Jongs Af Aan alstublieft help!

ik zit namelijk met het probleem, dat ik sinds jongs af aan al heel erg dun haar heb en eigenlijk nooit dik haar heb gehad. Maar ik erger me er toch heel erg aan dat ik zo dun haar heb sinds jongs af aan. Vooral aan de bovenkant zie je dat het erg dun is ik laat nu een foto zien toen ik 12 was. http://prntscr.com/20o0d2
Ik heb namelijk altijd zo dun haar gehad nu nog steeds hoor niet dat ik kaal word maar zo lijkt het wel omdat ik gewoon zo dun haar heb ik wil echt dikker/meer haar weet iemand hoe ik dat kan krijgen of wat ik hiertegen kan doen omdat ik altijd al zo dun haar heb gehad. En ik erger me hier gewoon erg aan .. dit was trouwens toen mijn haren een beetje nat waren niet helemaal nat maar je ziet mijn schedel gewoon dat kan niet..

HELP!
thinchildhood is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2013, 18:24   #2
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Welkom op het forum.
Ik zie wel dun haar bovenop, maar met gel erin / je haar nat is lijkt het altijd erger dan het is. Je kan overwegen naar huisarts & dermatoloog te gaan en evt. gebruik medicatie zoals minoxidil, duta of fina. Zoek eens op het forum op deze woorden, er staat zoveel info en lotgenoten die deze middelen gebruiken. Zoek ook eens op toppik, dat is een hulpmiddel om kale plekken te camoufleren. Succes man. Groetjes van Astrid
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2013, 22:42   #3
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Als je altijd al dun haar hebt gehad, maar je haar niet dunner aan het worden is, moet je het 'probleem' volledig anders aanpakken. Fina en duta zullen alvast niet helpen daar zij alleen het kaal worden kunnen tegengaan, maar dat is hier dus niet aan de orde. Geen idee of minoxidil je meer/dikker haar kan geven zelfs zonder dat je kaal wordt.. eigenlijk denk ik van niet.

Dus moet je cosmetisch het probleem aanpakken. Om te beginnen kan je het eens bespreken met je kapper, dat is eigenlijk de eerste stap. Dun haar kan met een goeie coupe héél goed meevallen en zelfs dik lijken. Ten tweede kan je kijken naar een combinatie van shampoo/conditioner die je haar dikker maakt, haarmousse en/of andere producten zoals dermmatch, toppik, fullmore, couvré, etc. Deze producten zorgen ervoor dat het haar dikker of voller lijkt. Het grote voordeel bij dun haar (dat niet dunner aan het worden is) is uiteraard dat je deze producten kan blijven gebruiken zonder de vrees dat je haar op den duur té dun wordt. Het gaat namelijk niet om een dynamisch proces bij jou.

Veel succes alvast.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2013, 10:52   #4
thinchildhood
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2013
Berichten: 3
Weet je toevallig wat voor shampoo en conditioner hier het beste voor is? ik kom net van de huisarts zegt dat ik een mooie bos haar heb en ik word niet kaal ofzo het is erfelijk
thinchildhood is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2013, 11:04   #5
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Wat shampoos betreft, heb je natuurlijk legio keuze:

http://www.goodhousekeeping.com/prod...hampoo#slide-1

http://www.allaboutyou.com/fashion-a...-thinning-hair

http://voices.yahoo.com/aveda-pure-a...01.html?cat=69

Over de Aveda Pura Abundance shampoo hoorde ik al vaker veel positiefs, misschien geen slechte optie.

Wat mousses betreft, heb ik al heel wat positiefs gehoord over Got 2 Be Fat-Tastic Instant Collagen Infused Thickening Plumping Mousse by Schwarzkopf.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2013, 02:06   #6
thinchildhood
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2013
Berichten: 3
waar koop ik Pura Abundance shampoo in nederland?
thinchildhood is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2013, 11:00   #7
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Geen idee, ik heb de shampoo zelf nooit gebruikt. Maar eBay of Amazon zijn meestal goede startplaatsen voor een zoektocht.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2018, 01:03   #8
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
De foto kan ik niet zien. Je kunt via internet eventueel wel een leuke pet, hoed of muts of zoiets zoeken.

Maar misschien valt het anderen niet op. En je hoeft niet perfect te zijn, om prettig te kunnen leven.
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.