Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 juli 2019, 13:21   #31
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ano2018 Bekijk bericht
Hey Hairgrowww, ik heb HASCI met een schadeclaim aangeklaagd en meerdere gesprekken met ze gevoerd. Uiteindelijk hebben ze mij doorverwezen naar hun verzekeraar VvAA. Met hun verzekeraar ben ik momenteel bezig, ook zij gaan maar NIET NIET NIET in op mijn klachten waaronder het uitgedunde, vol met kale plekken donorgebied. Ze draaien er omheen en hebben het iedere keer over andere zaken. Ik heb een laatste brief naar hun verzekeraar gestuurd. Mocht hier wederom niet serieus op ingegaan worden, dan zal HASCI van mij een allerlaatste keer een brief ontvangen. En indien daar wederom niet serieus op wordt gereageerd, dan zal ik mijn advocaat de startsein geven. Ook zal ik al mijn gegevens, foto's, onderzoeksrapport etc. kenbaar maken op social media en via de media (tv, bladen, radio).
Super sneu om dit te lezen. Ik wens je heel veel succes. Op internationale forums las ik dat een aantal Amerikanen ook al met aanklachten begonnen zijn, en die jongens zijn daar goed in. Met een beetje geluk is HASCI binnenkort keihard genoodzaakt om bakzeil te halen.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2019, 15:07   #32
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Super sneu om dit te lezen. Ik wens je heel veel succes. Op internationale forums las ik dat een aantal Amerikanen ook al met aanklachten begonnen zijn, en die jongens zijn daar goed in. Met een beetje geluk is HASCI binnenkort keihard genoodzaakt om bakzeil te halen.
Heb je misschien een link hiervan?
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2019, 00:54   #33
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Heb je misschien een link hiervan?
https://www.hairlosstalk.com/interac...y.96996/page-2

Ik zie nu dat dit al anderhalf jaar geleden was.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2019, 19:42   #34
albert-johan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2019
Locatie: zuid holland
Berichten: 15
Geslacht:
Hasci Hair science

Ik heb een aantal behandelingen ondergaan en was best tevreden. Mijn donorharen zijn dik en stug en laten zich prima verhuizen,
Echter vorige week kwam ik in gesprek met een zeer deskundig persoon op gebied van haar transplantatie's die me wist te vertellen dat het terug groeien van de weggehaalde haren een illusie is.
Je donor gebied word gewoon leeggeroofd en wat er uit is getrokken wordt gewoon een kaal plekje.
Je kan beter een FUE behandeling nemen dan betaal je een eerlijker prijs uiteindelijk is het dezelfde behandeling.
Fue stamcel haartransplantatie zou natuurlijk een veel betere behandeling zijn als het inderdaad zo zou zijn dat de weggetrokken haar weer terug zou komen. Ik voel me toch ook wel een beetje opgelicht, voor me gevoel zo'n 35% teveel betaald nu !
Wat me ook opviel is dat in de kliniek er vollop gesproken wordt over ; we maken van 1 haar 2 haren, en geen haarverlies in je donor gebied, maar op hun website is het daar opvallend stil over.
Wie stapt er als eerste naar een advocaat ? Op grond van misleiding ?
albert-johan is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2019, 19:47   #35
albert-johan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2019
Locatie: zuid holland
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Super sneu om dit te lezen. Ik wens je heel veel succes. Op internationale forums las ik dat een aantal Amerikanen ook al met aanklachten begonnen zijn, en die jongens zijn daar goed in. Met een beetje geluk is HASCI binnenkort keihard genoodzaakt om bakzeil te halen.
Je komt met een klacht en ze sturen je naar hun verzekering ???
Ik zou niet weten wat voor verzekering dat zou moeten zijn?
Ik denk gewoon afschuif techniek en tijd rekken, en hopen dat de klant moe wordt en afhaakt !
Normaal is dat je naar een geschillencommissie stapt
albert-johan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2019, 01:46   #36
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albert-johan Bekijk bericht
Ik heb een aantal behandelingen ondergaan en was best tevreden. Mijn donorharen zijn dik en stug en laten zich prima verhuizen,
Echter vorige week kwam ik in gesprek met een zeer deskundig persoon op gebied van haar transplantatie's die me wist te vertellen dat het terug groeien van de weggehaalde haren een illusie is.
Je donor gebied word gewoon leeggeroofd en wat er uit is getrokken wordt gewoon een kaal plekje.
Je kan beter een FUE behandeling nemen dan betaal je een eerlijker prijs uiteindelijk is het dezelfde behandeling.
Fue stamcel haartransplantatie zou natuurlijk een veel betere behandeling zijn als het inderdaad zo zou zijn dat de weggetrokken haar weer terug zou komen. Ik voel me toch ook wel een beetje opgelicht, voor me gevoel zo'n 35% teveel betaald nu !
Wat me ook opviel is dat in de kliniek er vollop gesproken wordt over ; we maken van 1 haar 2 haren, en geen haarverlies in je donor gebied, maar op hun website is het daar opvallend stil over.
Wie stapt er als eerste naar een advocaat ? Op grond van misleiding ?
Was het maar waar dat HASCI behandeling hetzelfde is als een FUE behandeling.
Een FUE behandeling is veel beter dan HASCI behandeling aangezien bij FUE hele grafts getransplanteerd worden en bij HASCI behandeling maar halve grafts en dat zijn ook allemaal single grafts die vaak minder dik zijn en dat verklaart ook de lage dichtheid altijd bij HASCI. Ik heb na de behandeling een second opinion gevraagd bij een andere Chirurg een hij heeft zowel mijn donorgebied als het ontvangstgebied gescand met een Trichoscan en zijn conclusie was dat er 0% groei was op het donorgebied een op het ontvangstgebied waren alleen maar single grafts getransplanteerd en dit verhaal heeft hij ook zwart op wit gezet in een medische verklaring. Een vriend van mij die ook door HASCI is behandeld(5 behandelingen) heeft ook deze scan gehad bij een andere Chirurg in België en er bleek dat hij ook alleen maar single grafts had met 0 groei op het donorgebied! Precies hetzelfde verhaal als bij mij. Jij had waarschijnlijk met een FUE behandeling een veel betere resultaat kunnen bereiken en de helft van de prijs hoeven betalen.

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 7 juli 2019 om 00:38
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2019, 14:18   #37
jorisvermeer
HaarWeb lid
 
jorisvermeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 58
Geslacht:
Is er al resultaat met radar?
jorisvermeer is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2019, 19:12   #38
albert-johan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2019
Locatie: zuid holland
Berichten: 15
Geslacht:
Hasci Hair science

iedere arts die verstand heeft van haar transplantatie zal zeggen dat je het onmogelijk is een haar te "verhuizen" en door de haarwortel in 2en te splitsen de weggehaalde haar weer terug groeit.
unaniem allemaal zeggen ze ONMOGELIJK !!
ongelooflijk dat ook IK onder andere middels hun aantrekkelijke website en mooie verhalen erin getrapt is om voor 1000 haren ca 5500 euro te betalen, terwijl dat ook had gekund voor 3000 euro elders
albert-johan is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2019, 22:04   #39
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albert-johan Bekijk bericht
iedere arts die verstand heeft van haar transplantatie zal zeggen dat je het onmogelijk is een haar te "verhuizen" en door de haarwortel in 2en te splitsen de weggehaalde haar weer terug groeit.
unaniem allemaal zeggen ze ONMOGELIJK !!
ongelooflijk dat ook IK onder andere middels hun aantrekkelijke website en mooie verhalen erin getrapt is om voor 1000 haren ca 5500 euro te betalen, terwijl dat ook had gekund voor 3000 euro elders
Ach ja, we betalen allemaal weleens ergens teveel. De een voor een auto, de ander voor een vakantie. Hoe is het resultaat als ik vragen mag?
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2019, 11:56   #40
Luca1993
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Ach ja, we betalen allemaal weleens ergens teveel. De een voor een auto, de ander voor een vakantie. Hoe is het resultaat als ik vragen mag?
Met respect wil ik reageren op je comment: want wat is dit een onzin wat je daarin zegt. Echt de kortzichtigste en lompe opmerking die ik de laatste tijd op het forum heb gelezen. Ook de manier waarop je begint met 'Ach ja' stuit me erg tegen de borst.

Vergelijk het dan met op vakantie gaan naar een villa in het buitenland en bij aankomst blijkt het een onbebouwd bouwkaveltje te zijn. Zou je dan ook zeggen 'ach ja we betalen altijd wel eens teveel.'

Of dat je een auto koopt, die vervolgens na 1 of 2 dagen stilvalt omdat blijkt dat ze de motor hebben gesaboteerd zodat je terug moet voor een dure reparatie bij hetzelfde bedrijf.

Want hoezo zou je dit verhaal zo bagatelliseren, het blijkt gewoon welwillende buitensporige geldklopperij te zijn terwijl de betreffende meneer zelf donders goed weet dat hij een eindresultaat belooft dat onmogelijk gehaald kan worden. ik heb zelf een HT gehad en de aanlooptijd/beslissingsperiode daarnaartoe is toch wel zenuwslopend en het wachten totdat de haren groeien is dat ook. in totaal een traject van misschien wel 2 jaar en dan blijkt dat het achteraf gewoon een grote oplichting geweest te zijn. Hoe kan je dit iemand bewust aandoen vraag ik me dan af.

Ik hoef me ook niet af te vragen wat je zou doen als dit bij jouw gebeurde, want dat zou voor iedereen hetzelfde zijn: Je gaat je beklag doen en eist een oplossing of compensatie of vergoeding, hoe je het ook wil noemen.

afgaande op alle verhalen die ik lees over deze kliniek ga ik er vanuit dat deze niet gelogen zijn en dat dit echte oplichterij is.
Daarnaast doet deze kliniek het blijkbaar al jaren en kan je zelf wel nagaan hoeveel geld ze al verdient hebben aan hun zwendeltje.

ik zou zeggen: niet te makkelijk over doen en/of het willen wegwuiven met een onzin verhaal. De man/praktijk moet gewoon gestopt worden.

Maar goed dat is mijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn.
Luca1993 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2019, 12:06   #41
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luca1993 Bekijk bericht
Met respect wil ik reageren op je comment: want wat is dit een onzin wat je daarin zegt. Echt de kortzichtigste en lompe opmerking die ik de laatste tijd op het forum heb gelezen. Ook de manier waarop je begint met 'Ach ja' stuit me erg tegen de borst.

Vergelijk het dan met op vakantie gaan naar een villa in het buitenland en bij aankomst blijkt het een onbebouwd bouwkaveltje te zijn. Zou je dan ook zeggen 'ach ja we betalen altijd wel eens teveel.'

Of dat je een auto koopt, die vervolgens na 1 of 2 dagen stilvalt omdat blijkt dat ze de motor hebben gesaboteerd zodat je terug moet voor een dure reparatie bij hetzelfde bedrijf.

Want hoezo zou je dit verhaal zo bagatelliseren, het blijkt gewoon welwillende buitensporige geldklopperij te zijn terwijl de betreffende meneer zelf donders goed weet dat hij een eindresultaat belooft dat onmogelijk gehaald kan worden. ik heb zelf een HT gehad en de aanlooptijd/beslissingsperiode daarnaartoe is toch wel zenuwslopend en het wachten totdat de haren groeien is dat ook. in totaal een traject van misschien wel 2 jaar en dan blijkt dat het achteraf gewoon een grote oplichting geweest te zijn. Hoe kan je dit iemand bewust aandoen vraag ik me dan af.

Ik hoef me ook niet af te vragen wat je zou doen als dit bij jouw gebeurde, want dat zou voor iedereen hetzelfde zijn: Je gaat je beklag doen en eist een oplossing of compensatie of vergoeding, hoe je het ook wil noemen.

afgaande op alle verhalen die ik lees over deze kliniek ga ik er vanuit dat deze niet gelogen zijn en dat dit echte oplichterij is.
Daarnaast doet deze kliniek het blijkbaar al jaren en kan je zelf wel nagaan hoeveel geld ze al verdient hebben aan hun zwendeltje.

ik zou zeggen: niet te makkelijk over doen en/of het willen wegwuiven met een onzin verhaal. De man/praktijk moet gewoon gestopt worden.

Maar goed dat is mijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn.
Gaat het goed? Ruziethuis of met het verkeerde been uit bed gestapt jochie?

Als je is even wat minder babbelt, babbelaar. En leest wat hij zegt in zijn comment, misschien snap je mijn opmerking dan. Lukt dat?
Hij zegt letterlijk dat hij nu een stuk meer heeft betaald dan dat hij betaald zou hebben voor een FUE behandeling met hetzelfde aantal grafts.
De man zegt NIETS in zijn comment over het resultaat, goed of slecht!!
Dus aan de hand daarvan concludeer ik dat het de man voornamelijk gaat over het teveel betaalde geld. Snap je het nog??? Dus inderdaad, ach ja, we betalen allemaal weleens teveel.
Ik vraag hem zelfs nog om het eindresultaat, laat hem hier maar even antwoordt op geven dan.

Dus doe maar rustig aan, haal diep adem en denk om je hart
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2019, 13:07   #42
Luca1993
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Gaat het goed? Ruziethuis of met het verkeerde been uit bed gestapt jochie?

Als je is even wat minder babbelt, babbelaar. En leest wat hij zegt in zijn comment, misschien snap je mijn opmerking dan. Lukt dat?
Hij zegt letterlijk dat hij nu een stuk meer heeft betaald dan dat hij betaald zou hebben voor een FUE behandeling met hetzelfde aantal grafts.
De man zegt NIETS in zijn comment over het resultaat, goed of slecht!!
Dus aan de hand daarvan concludeer ik dat het de man voornamelijk gaat over het teveel betaalde geld. Snap je het nog??? Dus inderdaad, ach ja, we betalen allemaal weleens teveel.
Ik vraag hem zelfs nog om het eindresultaat, laat hem hier maar even antwoordt op geven dan.

Dus doe maar rustig aan, haal diep adem en denk om je hart

thuis gaat alles goed, ik slaap prima, ook het opstaan gaat goed en mijn hart is nog jong en gezond, bedankt.

Verder was mijn opmerking niet direct per se een aanval op jou als persoon maar meer een uiteenzetting omdat ik je reactie gewoon bagatelliserend vond/vindt, maakt me niet zoveel uit waar je volgens jezelf dan ook op denkt te reageren...

Daarentegen Jochie? babbelaar? vindt ik redelijk op de persoon gespeeld, maar gelukkig heb ik daar minder moeite mee. toch denk ik wel dat ik liever had gehad dat je inhoudelijk zou reageren op mijn boodschap.

ach ja, hopelijk gaat alles bij jou ook verder goed en ik wens je alvast een prettig weekend.
Luca1993 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2019, 12:39   #43
gilles
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Vanochtend was er een programma van New Beauty Looks over haartransplantaties bij Hasci op RTL4. Zij blijven erbij dat grafts verdeeld kunnen worden.
gilles is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2019, 11:44   #44
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 174
Geslacht:
Het item over Hasci op RTL liet geen eindresultaat zien. Waarom niet? Ze beloven iets dat te mooi is om waar te zijn, laat dan op zijn minst één geslaagd voorbeeld zien van een volle kop met haar en een aangegroeide donor. In plaats daarvan wat gewauwel over esthetiek en filosofie.
Omdat veel diep teleurgestelde ervaringen op dit forum staan en de andere kant van het verhaal algemeen bekend zouden moeten zijn, heb ik me daarom nog meest gestoord aan de rol van Charles Groenhuijsen. Dat is dezelfde Charles Groenhuijsen die ook gastcolleges geeft over nepnieuws en de (kwalijke) rol van de media.


https://www.hsleiden.nl/actueel/nieu...enhuijsen.html
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2019, 14:16   #45
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert II Bekijk bericht
Het item over Hasci op RTL liet geen eindresultaat zien. Waarom niet? Ze beloven iets dat te mooi is om waar te zijn, laat dan op zijn minst één geslaagd voorbeeld zien van een volle kop met haar en een aangegroeide donor. In plaats daarvan wat gewauwel over esthetiek en filosofie.
Omdat veel diep teleurgestelde ervaringen op dit forum staan en de andere kant van het verhaal algemeen bekend zouden moeten zijn, heb ik me daarom nog meest gestoord aan de rol van Charles Groenhuijsen. Dat is dezelfde Charles Groenhuijsen die ook gastcolleges geeft over nepnieuws en de (kwalijke) rol van de media.

Ze kunnen niets tonen omdat ze niet veel goede resultaten behalen en hebben. En Charles is natuurlijk geen medicus. Verder kwestie van geld dan kletst die wel voor je.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dr gho, hair stem cell clinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.