Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 mei 2011, 20:59   #1
liefkleinschaap
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2011
Berichten: 4
Waar proscar finasteride kopen?

Hoi iedereen,

Ik ben nieuw hier en ik heb effe een vraagje. Bij mij is AGA ontdekt een maand geleden . Ik ben eerst naar een dermatoloog geweest, die heeft me doorverwezen naar Albert Schweitzerziekenhuis en daarna moest ik ook naar kliniek Intermedica. Echter daar willen ze 1 mg voorschrijven van finasteride, als ik 5 mg wilde hebben moest ik aankloppen bij de huisarts (ik wil deze namelijk door vieren delen). Echter de huisarts wilde me dit niet voorschrijven omdat ik te jong ben (25 jaar) en vanwege juridische gedoe mag het niet. Zij vond het de taak van Intermedica, deze doen het dus ook niet (wel de 1mg) omdat het de taak van de huisarts is!
Hoe komen jullie in godsnaam aan finasteride? Toevallig bij eurodrugstore.eu?
liefkleinschaap is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2011, 13:14   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Weet je dat je bij het slikken van finasteride absoluut niet zwanger mag raken? Je dient er dus een voorbehoedmiddel bij te gebruiken.
Slechts 1 mg finasteride helpt trouwens meestal niets bij vruchtbare vrouwen; die hebben 2,5 mg per dag nodig.
De AGA-mannen bestellen bijna allemaal finasteride via internet.
Welke vorm van AGA heb je? Diffuus haarverlies rondom het hele hoofd? Dan kun je beter starten met minoxidil-lotion.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2011, 13:24   #3
liefkleinschaap
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2011
Berichten: 4
bij de kruin en mijn scheiding begint al wat breder te worden. Ik weet dat ik niet zwanger mag worden. Minodoxil heb ik besteld via internet.Dus niemand slikt hier finasteride??
liefkleinschaap is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2011, 13:32   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Voor zover ik weet is Deetje nog de enige.
Er wordt in ieder geval niet meer over geschreven, zie:
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=13190
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2011, 22:54   #5
chantal32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 129
ik gebruik nog steeds de finasteride, sinds de stop met duta nu weer sinds januari 2010 weer aan de fina, maar dan wel 2.5 mg.

Ik koop het via iemand via internet die het heeft gebruikt voor zijn prostaat, aangezien hij weer klachten vrij is, besteld hij nog steeds zijn herhaal recepten omdat hij erachter gekomen is hier goed geld op te verdienen vermoed ik.
Aangezien de verpakking en de sticker van zijn apotheek lijkt het mij de originele fina.

Had het eerst via boersma maar 90 capsules van 1.25mg a 155 euro vond ik iets te gortig.
chantal32 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2011, 17:35   #6
neushoorn30
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2011
Berichten: 21
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liefkleinschaap Bekijk bericht
Hoi iedereen,

Ik ben nieuw hier en ik heb effe een vraagje. Bij mij is AGA ontdekt een maand geleden . Ik ben eerst naar een dermatoloog geweest, die heeft me doorverwezen naar Albert Schweitzerziekenhuis en daarna moest ik ook naar kliniek Intermedica. Echter daar willen ze 1 mg voorschrijven van finasteride, als ik 5 mg wilde hebben moest ik aankloppen bij de huisarts (ik wil deze namelijk door vieren delen). Echter de huisarts wilde me dit niet voorschrijven omdat ik te jong ben (25 jaar) en vanwege juridische gedoe mag het niet. Zij vond het de taak van Intermedica, deze doen het dus ook niet (wel de 1mg) omdat het de taak van de huisarts is!
Hoe komen jullie in godsnaam aan finasteride? Toevallig bij eurodrugstore.eu?
Ik vond finasteride op op de website waar ik reeds producten heb besteld. Het is precies wat je zoekt, maar denk aan de effecten die het kan hebben.

Laatst gewijzigd door Henk; 2 augustus 2011 om 17:43 Reden: Reclame
neushoorn30 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2011, 23:32   #7
guidow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 2
Heeft iemand een website die ook in NL leverd? PM als het kan
guidow is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2011, 04:34   #8
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Zie het topic Finasteride...Hoe kom ik er aan?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2011, 11:27   #9
Josie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Berichten: 384
Ik krijg het via Dr Munte (Erasmus ziekenhuis Rotterdam) op recept. Haal het dus bij de apotheek gewoon EN het wordt vergoed in tabletten van 5 mg door de verzekering! Die deel ik dus (of slik om de twee dagen eigenlijk).

Zo moet je dat dus doen. En gewoon niet van Proscar, maar van de farmaceut die de apotheek toevallig heeft.

Of het helpt? No idea.
Josie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2017, 00:29   #10
Haardil-emma
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2016
Berichten: 129
Geslacht:
Eindelijk weer wat leven in het fina-vrouwen gedeelte.
Mag ik vragen om wat ervaringen? Werk het? Bijwerkingen?
Iemand nog tips voor acceptatie?
Heb het even zo moeilijk:'(
Liefs
Haardil-emma is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2017, 09:53   #11
alextas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Ik heb vorige week op deze site www.medicineronline.net proscar (5mg fina) / 180stuks gekocht voor 155 dollar.. en het kwam gister netjes binnen zonder problemen ..
Site is beveiligd en je kan je pakket volgen via een trace als je wat meer betaald voor verzendkosten.. (betaald met mastercard)
alextas is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2017, 01:25   #12
Haardil-emma
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2016
Berichten: 129
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alextas Bekijk bericht
Ik heb vorige week op deze site www.medicineronline.net proscar (5mg fina) / 180stuks gekocht voor 155 dollar.. en het kwam gister netjes binnen zonder problemen ..
Site is beveiligd en je kan je pakket volgen via een trace als je wat meer betaald voor verzendkosten.. (betaald met mastercard)
Hoi,
Weet niet of je hier wat aan hebt, maar je kunt ook in gesprek met je huisarts om een recept finasteride te kunnen krijgen.
Of heb je dat al geprobeerd?
Dan kun je het bij de apotheek ophalen. Denk dat dit ook voordeliger is.
En je weet zeker dat je gecontroleerde medicijnen krijgt.
Ik hoop dat het werkt voor je. Je moet wel veel geduld hebben. En goed de bijwerkingen in de gaten houden.
Succes
Haardil-emma is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2017, 18:38   #13
Jolanda.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juli 2017
Berichten: 3
Geslacht:
Hoi,

Ik wil zelf ook graag finasteride gaan gebruiken. Paar jaar geleden langere tijd gebruikt via Intermedica, maar mocht dit toen niet meer voorgeschreven krijgen omdat ik vrouw ben. Ik lees hier op het forum dat er meerdere vrouwen zijn die dit bij de huisarts krijgen? Kun je het dan als vrouw toch wel voorgeschreven krijgen?
Jolanda. is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2017, 00:42   #14
Haardil-emma
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2016
Berichten: 129
Geslacht:
Hoi,

Je kan het ip via de huisarts verkrijgen.
Handig is dan om de 5 mg te vragen en deze te breken.
Tenzij je de kosten geen probleem vindt. 1 Mg is nl veel
duurder.
Let wel goed op de bijwerkingen. Niet iedereen krijgt ze dus wil je niet bang maken. Maar wel goed om in de gaten te houden.
Succes!

Emma
Haardil-emma is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2017, 22:02   #15
Missmojo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2017
Berichten: 4
Geslacht:
Wordt Finasteride alleen gebruikt bij AGA? Bij mij is niet de diagnose AGA gesteld en ik heb zelf ook niet de indruk dat dit het is. Maar ik verlies wel veel haar (al een jaar of 5); minimaal zo'n 100 per dag en na het wassen zeker het dubbele. Er is nergens ook maar het kleinste detail van nieuwe haargroei te ontdekken. En dat wil ik juist zo graag. Ik gebruik sinds vorige week Minodoxil en wil er graag Finasteride bij gaan gebruiken.
Zou dat zin hebben zonder AGA diagnose? En ik ben nogal van het zelf dokteren, maar is dat in dit geval wijs?
Ik kan gewoon niet accepteren dat ik geen nieuwe haren krijg. Het frustreert en maakt me verdrietig. Ik wil zo graag wat nieuwe haargroei zien....
Missmojo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.