Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 november 2017, 20:03   #1
sineas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Paspoort foto

Hallo allemaal,

Ik heb een account gemaakt op dit forum omdat ik al lange tijd informatie probeer te zoeken over de regels mbt tot de pasfoto in het paspoort/id kaart.

Tot op heden heb ik de pasfotos dragelijk kunnen maken door toppik te gebruiken. Helaas is de kaalheid in zo;n ver gevorderd stadium dat ik alles maar heb afgeschoren. Een pruik zie ik niet zitten, ik draag al 22 jaar petjes/buffs.

Maar ja ik wil niet iedere keer met een kaal hoofd geconfronteerd worden als ik mijn id kaart moet laten zien. Wanneer je een fles rum koopt willen ze soms je id bewijs zien, zelf bij de NS komt het nu voor dat je het bewijs moet laten zien bij een op naam uitgeprint vervoersbewijs.

Het enige wat ik op internet kan vinden is dat je uitgezonderd bent wanneer je een hoofddeksel moet dragen voor je geloof of om medische redenen. Precieze uitleg staat er verder niet bij. Omdat ik hier erg moeilijk tot niet over kan praten heb ik de gemeente dus nog niet gebeld en vraag ik hier of er andere vrouwen zijn met dit probleem en hoe ze het hebben opgelost.

Bij voorbaat dank
sineas is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2018, 03:31   #2
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Misschien kun je een goedkope pruik kopen, en daarmee de pasfoto laten maken. Is misschien te koop via een webshop met feestartikelen, of via een goedkope webshop. En neem dan die pruik mee als je door de douane moet. Of je kunt van iemand een pruik lenen, voor het maken van de pasfoto.

Je kunt zoeken via Google:

goedkope pruik

pasfoto pruik

pasfoto pruik douane

pasfoto pruik id

foto pruik paspoort

enzovoort.

Laatst gewijzigd door theo sluis; 11 januari 2018 om 04:08
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.