Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 november 2018, 12:00   #46
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Begint er al goed ui te zien. Moet je eens kijken hoe het ervoor was.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2018, 19:34   #47
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 222
Geslacht:
Heel fijn dat je een update bij blijft houden. Dank je.
Ik moet zeggen dat ik het er wel goed uit vind zien. Vooral zo kort. Maar wellicht is de drager nooit helemaal tevreden. Maar top hoor
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2019, 13:16   #48
inhammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2013
Berichten: 23
En hoe gaat het er nu mee? Heb je inminddels ook een MHP gedaan?

gr.
inhammen is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2023, 17:31   #49
casanostra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2018
Berichten: 58
Geslacht:
Update

Beste mensen, ik zal eerst even een update aan foto's geven. Inmiddels dus 5 jaar geleden deze HT en afgelopen maand terug geweest voor een tweede HT.

Daarvoor zal ik een nieuw Topic gaan openen, dus daar kun je mijn voortgang volgen. Hieronder nog een aantal foto's van de laatste jaren EN waarom ik MHP erbij heb gedaan.

Draag mijn haren altijd kort, dus de MHP heeft me een goed resultaat gegeven voor de opvulling van de lege plekken.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2779.jpg‎ (132,0 KB, 188x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3552.JPG‎ (106,8 KB, 193x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4384.JPG‎ (86,7 KB, 174x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_5113.JPG‎ (75,8 KB, 210x gelezen)
casanostra is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2023, 11:18   #50
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Ha wat leuk, deze situatie kende ik nog.
Wel een toffe casus zeg. Je zou anders helemaal kaal zijn.
Nu met de haartransplantatie uit een toch beperkt donor plus mhp kan je prima voor de dag komen.

ik zag dat je de tweede keer toch nog 2100 grafts kon doen, lijkt me heel netjes!

Laatst gewijzigd door DeJong; 27 oktober 2023 om 11:38
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2023, 05:16   #51
Robbie100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2023
Berichten: 39
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door casanostra Bekijk bericht
Beste mensen, ik zal eerst even een update aan foto's geven. Inmiddels dus 5 jaar geleden deze HT en afgelopen maand terug geweest voor een tweede HT.

Daarvoor zal ik een nieuw Topic gaan openen, dus daar kun je mijn voortgang volgen. Hieronder nog een aantal foto's van de laatste jaren EN waarom ik MHP erbij heb gedaan.

Draag mijn haren altijd kort, dus de MHP heeft me een goed resultaat gegeven voor de opvulling van de lege plekken.
Dat ziet er goed uit met MHP erbij! Ik overweeg ook mhp voor extra dichtheid…
Maar ook een 2e HT op termijn (zit nu op 10mnd). 2 vraagjes:

1. Is transplantatie na MHP niet ingewikkelder of maakt het niets uit?
2. Heb je een foto waarbij het iets langer draagt? Ik ben benieuwd naar de tussenvariant waar je eigen haar zo’n 4-6mm of iets langer is en dus afsteekt tov de MHP. Die dien je om die reden toch kort te houden? 2mm
Robbie100 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2023, 16:57   #52
casanostra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2018
Berichten: 58
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbie100 Bekijk bericht
Dat ziet er goed uit met MHP erbij! Ik overweeg ook mhp voor extra dichtheid…
Maar ook een 2e HT op termijn (zit nu op 10mnd). 2 vraagjes:

1. Is transplantatie na MHP niet ingewikkelder of maakt het niets uit?
2. Heb je een foto waarbij het iets langer draagt? Ik ben benieuwd naar de tussenvariant waar je eigen haar zo’n 4-6mm of iets langer is en dus afsteekt tov de MHP. Die dien je om die reden toch kort te houden? 2mm
Nee, zeker niet. Daar was ik ook bezorgd over. De chirurg verzekerde me dat hij zeer eenvoudig onderscheid ziet tussen pigmentatie en een echt haartje. Dus dat gaat prima samen.

Hierbij nog 2 foto's als ik mijn haar iets langer heb. Deze zijn van voor mijn 2e haar transplantatie. Deze lengte kan nog net. Heel kort vind ik gewoon echt niet mooi, zoals ze eigenlijk adviseren met MHP (0,2 tot 0,5 mm).

Als ik hem nog langer laat groeien, dan gan je achter 'plukjes' zien van haren die langer zijn dan de rest, dat ziet er niet uit. Voor kan dat nog redelijk, maar achter was de dichtheid daar niet goed genoeg voor.

Mijn hoop is dat ik mijn haar straks, door de 2e HT, een stuk langer kan laten groeien.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4825 2.JPG‎ (86,4 KB, 161x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_5344.JPG‎ (129,8 KB, 147x gelezen)
casanostra is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2023, 08:15   #53
Robbie100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2023
Berichten: 39
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door casanostra Bekijk bericht
Nee, zeker niet. Daar was ik ook bezorgd over. De chirurg verzekerde me dat hij zeer eenvoudig onderscheid ziet tussen pigmentatie en een echt haartje. Dus dat gaat prima samen.

Hierbij nog 2 foto's als ik mijn haar iets langer heb. Deze zijn van voor mijn 2e haar transplantatie. Deze lengte kan nog net. Heel kort vind ik gewoon echt niet mooi, zoals ze eigenlijk adviseren met MHP (0,2 tot 0,5 mm).

Als ik hem nog langer laat groeien, dan gan je achter 'plukjes' zien van haren die langer zijn dan de rest, dat ziet er niet uit. Voor kan dat nog redelijk, maar achter was de dichtheid daar niet goed genoeg voor.

Mijn hoop is dat ik mijn haar straks, door de 2e HT, een stuk langer kan laten groeien.
Volg met grote interesse jouw traject.
Ik heb nog 2000 donorgrafts en wil kijken wanneer ik die inzet en voor welk resultaat. Nu tevreden maar je ziet met (zon)licht de hoofdhuid, de dichtheid mag dus wel wat beter of ik camoufleer het met MHP.
Kijk dus uit naar je fotos de komende maanden in je andere topic
Robbie100 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2023, 17:19   #54
casanostra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2018
Berichten: 58
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbie100 Bekijk bericht
Volg met grote interesse jouw traject.
Ik heb nog 2000 donorgrafts en wil kijken wanneer ik die inzet en voor welk resultaat. Nu tevreden maar je ziet met (zon)licht de hoofdhuid, de dichtheid mag dus wel wat beter of ik camoufleer het met MHP.
Kijk dus uit naar je fotos de komende maanden in je andere topic
Dat is dan inderdaad heel vergelijkbaar met mijn situatie, gezien ik voor mijn 2e HT dus ook 2100 grafts heb laten zetten. Heb er nog misschien 1000 zei de chirurg, maar daar wil ik niet aan beginnen.

Ik stoorde me ook aan de open plekken. Ik vind ze vooral zichtbaar op een bewolkte dag, als ik dan in de spiegel kijk buiten, dan zie je het contrast nog meer. Dit probleem had ik verholpen met MHP, maar dan moet je je haren wel echt kort houden (1-2 mm).

Meestal had ik ze dus langer zoals op de foto. Dan zie je buiten wel die kale plekken, maar binnen ziet het er top uit. Toch voelde het niet meer fijn en ben ik dus toch voor die tweede HT gegaan. Alle focus op de bovenkant dus. De achterkant lekker opscheren en is al dicht door de MHP, dus had geen extra grafts nodig.

Nu afwachten...zit nu op 1,5 maand. Alle haren zijn zo goed als uitgevallen + oude getransplanteerde haren ook wat volgens mij door de shock loss. Maar goed, het wordt de komende maanden alleen maar beter. Ga het ook onderhouden met elke 6 maanden PRP. Geen bijwerkingen zoals die andere medicatie dat wel hebben. Alleen prijzig.
casanostra is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.