Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 juni 2019, 17:50   #16
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Leuk verslag KaleKiet. Ik blijf je verhaal volgen.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2019, 18:33   #17
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Ik bij zo ijdel als wat. Kale kop naar buiten: no way.
Nou, ik ben net terug van mijn HT en het verbaast me hoeveel positieve reacties ik krijg op mijn kale kop. Ikzelf vind dat ik eruit zie als een gekookte regenworm, vind het echt helemaal niets, maar iedereen zegt dat het me goed staat. Zelfs volgens mijn dochter zie ik er “veel vriendelijker” uit.

Wat ik wil zeggen is, dat als jij echt zo ijdel bent, je misschien JUIST met een kale kop over straat moet gaan!
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2019, 19:47   #18
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Iedereen heeft een andere beginsituatie he. Iemand met lang haar die nog niet heel kalend is (zoals ik) kan veel meer last ervaren van het kaalscheren en de maanden wachten op de haargroei.

Daarnaast staat sommige mensen een kaal hoofd ook gewoon beter, maar dit is bij lang niet iedereen het geval.
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2019, 20:28   #19
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Iedereen heeft een andere beginsituatie he. Iemand met lang haar die nog niet heel kalend is (zoals ik) kan veel meer last ervaren van het kaalscheren en de maanden wachten op de haargroei.

Daarnaast staat sommige mensen een kaal hoofd ook gewoon beter, maar dit is bij lang niet iedereen het geval.
Er bestaat ook de DH methodeI. In Nederland doen ze dat bij Visus kliniek. Volgens mij hoef je jou haar dan niet af te scheren
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2019, 21:04   #20
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Iedereen heeft een andere beginsituatie he. Iemand met lang haar die nog niet heel kalend is (zoals ik) kan veel meer last ervaren van het kaalscheren en de maanden wachten op de haargroei.

Daarnaast staat sommige mensen een kaal hoofd ook gewoon beter, maar dit is bij lang niet iedereen het geval.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar laat ik nu net zo iemand zijn: tot eergisteren was mijn haar vrij lang, over de oren en flink in de nek, en met een dosis Volluma viel het niemand op dat mijn haar eigenlijk heel dun was. Geloof me, die kale kop is voor mij een enorm verschil. En ondanks dat... positieve reacties.

Hier zie je mijn beginsituatie. http://www.haarweb.nl/forum/showpost...52&postcount=1

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 19 juni 2019 om 17:22
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2019, 21:33   #21
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Zelfde soort redenatie bij mij. Als het goed is wordt het bij mij 40/cm2 voorop. Ik had nog wat van mijn FUT inhammen ingreep van 16 jaar geleden en dat scheelt iets.

Wanneer ben jij aan de beurt?
Laatste week van october dus tegen die tijd sta jij er al veel beter voor
en moet het voor mij nog beginnen.En dag twee goed verlopen?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2019, 21:42   #22
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
...en ik ben klaar! Ook de tweede dag verliep zeer vlot en gemakkelijk. Een herhaling van gisteren, alleen werd nu de linkerkant van mijn hoofd geoogst om het middengebied op te vullen. Ze hebben nog 150 extra grafts kunnen vinden, dus het totaal zit nu op 3350. Alles ging supersnel, om half vier waren we klaar.

Alles samengevat: supergoede ervaring. Leuke meiden, zeer geroutineerd, zeer begaan, erg gezellig en de pijn is totaal verwaarloosbaar. Geen enkel probleem mee gehad. Een foto van direct na de ingreep zie je hieronder.

Ik blijf de komende dag posten, inclusief foto’s.
Ziet er prima uit en proficiat je hebt het goed doorstaan goede positieve instelling dat kan alleen maar een zeer goed eindresultaat geven
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2019, 06:39   #23
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Ziet er prima uit en proficiat je hebt het goed doorstaan goede positieve instelling dat kan alleen maar een zeer goed eindresultaat geven
Dankjewel Inesmol. Ik heb ze in Veldhoven al gezegd dat ik op Internet iemand had gevonden die ook die kant op zou komen. Doe ze straks maar de groeten van me (ik ben die mijnheer die zo goed stil kon liggen, helemaal geen pijn voelde van de prikken en de Dormicum pilletjes zo lekker vond).

Nog even geduld voor jou dus. Maar kijk er vooral niet tegenop, de behandeling vond ik achteraf alleen maar leuk. Ik ben super blij dat ik de stap eindelijk genomen heb. Het gevoel dat ik het vooruitzicht van ‘steeds kaler worden’ terug heb kunnen draaien voelt haast als een droom.

Verder vond ik het achteraf meer een soort Spa-behandeling. De hele dag vertroeteld worden door een groep aardige dames. En nogmaals, pijn, nee. En ik ben echt niet zo’n stoere jongen.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2019, 11:44   #24
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Update dag 1

Vandaag is het voor mij dag 1, aangezien ik twee ‘dagen nul’ heb gehad. Instructies voor vandaag: verband eraf halen en alleen het donorgebied voorzichtig schoonmaken met de meegeleverde shampoo. Het ontvangstgebied mag je per se niet aanraken!!!

Het verband loshalen ging met enige moeite, omdat ze van dat plakverband gebruiken. Heel voorzichtig trekken, het doet een heel klein beetje pijn, te vergelijken met zonnebrand. Stelt niks voor.

Hieronder een foto van de achterkant, met mijn FUT litteken van 16 jaar terug. Aan de rechterkant hebben ze dus twee dagen terug de gaten geboord, daar zijn de wondjes nu al goed aan het genezen. De linkerkant is nog iets roder, met wat bloedpuntjes, dat is gisteren gedaan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2EB03F0A-6891-4D6D-AC57-BB3704BA9A62.jpg‎ (137,6 KB, 432x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 19 juni 2019 om 13:20
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2019, 11:45   #25
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Goed om te vernemen dat het zo positief is gelopen.

Maar wat is eigenlijk de wachttijd? Stel je gaat nu op consult en je hebt aan een 1 dag behandeling voldoende. Is de wachttijd dan minimaal een halfjaar?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2019, 11:49   #26
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Goed om te vernemen dat het zo positief is gelopen.

Maar wat is eigenlijk de wachttijd? Stel je gaat nu op consult en je hebt aan een 1 dag behandeling voldoende. Is de wachttijd dan minimaal een halfjaar?
Ik had eind februari geboekt. Moest dus bijna 4 maanden wachten. Ze zitten nu ergens in September begreep ik. Rond de Kerst zit het al nagenoeg vol, want dan wil iedereen.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2019, 15:30   #27
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Update 2

Zojuist gebeld door de kliniek, ze vroegen hoe alles ging. Heel netjes. Ik heb gezegd dat alles perfect gaat!

Ook tijdens de behandeling in Veldhoven deden ze dat erg goed. Tijdens de thee- en lunchpauzes kwamen ze letterlijk om de 5 minuten even vragen of alles nog goed ging en of ik iets nodig had.

Ook met privacy gaan ze goed om. Tijdens de behandeling stak een van de medewerkers haar hoofd om de deur en vroeg een van de assistentes die met mij bezig was om de naam van een andere cliënt, maar die zei direct: “Dat kan ik nu niet zeggen”. Ze bedoelde dus: omdat ik meeluisterde.

Last not but least: zoals ik al geschreven had, hebben ze me 2 jaar geleden ook al een aanbod gedaan. Ik had toen niet de gelegenheid om de HT te doen. Afgelopen maart deed ik mijn 'herhalingsconsult', en de prijs was inmiddels gestegen. Desondanks hebben ze met toen een korting gegeven, en ik zie nu dat de prijs identiek is aan wat ze me twee jaar geleden hadden aangeboden. Ook dat vind ik erg sympathiek.

Alle lof voor Veldhoven tot nu toe.

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 19 juni 2019 om 17:37
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2019, 21:30   #28
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Ja ook ik ben in 2017 op consult geweest en de prijs die ik toen kreeg was ook minder dan wat ik nu moet betalen ( zal zeker de indexaanpassing zijn Maar och kom het voornaamste is dat er goed werk geleverd word en je je betrokken voelt tijdens de behandeling.
Nu merk je goed wat er uit je donorgebied is weggeplukt.En nu is het aftellen geblazen ……………..tot hoors
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2019, 00:26   #29
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Hoe lang heb je nu verlof?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2019, 00:50   #30
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Hoe lang heb je nu verlof?
Ik heb een week vrij genomen en werk volgende week een paar dagen thuis. Als het herstel zo voorspoedig blijft verlopen denk ik dat ik in de loop van volgende werk weer eens op kantoor langs ga.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.