Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 augustus 2011, 14:17   #1
ozzy92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2011
Berichten: 1
Om de hoeveel weken moet je weer gelaserd worden IPL

Om de hoeveel weken moet je weer gelaserd worden met IPL

Mijn behandelaar zegt om de 6 weken maar ik lees hier over verschillende dingen van 10-12weken en sommige zeggen ook 6 weken????
ozzy92 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2011, 13:11   #2
ninna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2010
Berichten: 3
Het is verstandig om er in iedergeval 8 weken tussen te houden maar 10-12 weken is veel beter, doordat alle nieuwe haartjes dan doorgekomen zijn. Als jij je na 6 weken weer behandelen laat is de kans best groot dat nog niet alle haartjes doorgekomen zijn met als gevolg dat je meer behandelingen moet ondergaan dan eigelijk nodig zal zijn. Voor de behandelaar is dit natuurlijk erg fijn, want die verdient er goed aan, maar als ik jou was zou ik minstens 8 weken wachten en het liefst dus 10-12 weken.
ninna is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2011, 15:47   #3
JohnH
Eigenaar onthaarinstituut
 
Geregistreerd: 19 juli 2002
Locatie: Vrijheidslaan 55, Leiden
Berichten: 43
Vraag het aan een expert

Toch even reageren. De frequentie van behandelen is afhankelijk van het te behandelen gebied en de vraag of er überhaupt haar zichtbaar is. Zeker in het begin zullen wij het gelaat om de 6 weken behandelen en de rest van het lichaam om de 8 weken (ivm verschillende haargroeicyclus).
Naar mate de tijd vordert is de kans groot dat zelfs na bijvoorbeeld 6 weken in het gelaat nog geen haar zichtbaar is, dan laten wij je 2 weken later terugkomen, dus dan zijn het 8 weken Zo lees je dus verschillende dingen.

En Ninna, even voor de duidelijkheid:
Citaat:
Voor de behandelaar is dit natuurlijk erg fijn, want die verdient er goed aan
Een behandelaar die op deze wijze werkt heeft geen ervaring, gaat voor de korte termijn en geen resultaat. Begrijp goed dat er voldoende instituten zijn die voor resultaat gaan, jaren ervaring hebben en om die reden niet voor iedereen een zelfde aantal weken tussen de behandelingen plannen zodat het meest effectieve resultaat wordt behaald!

Vriendelijke groet, John
JohnH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.