Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 13 oktober 2015, 23:47   #1141
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smo3 Bekijk bericht
Edwin, 12 november is de grote dag. Er is geen reden om niet bij BCN te gaan toch? Ik heb er een hele goede gevoel aan over gelaten, dus daar ligt het zeker niet aan.

Het is gewoon heel spannend! Nog wat tips qua verzorging van de MHT?

Trust me, er is geen enkele reden om niet naar BCN te gaan.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2015, 11:33   #1142
beestig47
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2015
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Trust me, er is geen enkele reden om niet naar BCN te gaan.
Ben jouw het liefje van Pablo?

Ook jij maakt hier naar MIJN mening ook puur schaamteloze reklame.


Ik vind de haarweb lezers heel mak hoor, niet kritisch!
beestig47 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2015, 10:34   #1143
Kalejantje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2015
Berichten: 34
Geslacht:
Al weer een paar weekjes verder na de 2e behandeling, de MHP ziet er nog steeds goed uit. Nog wel last van dat het snel 'doorschijnt' en 'glanst' maar hopelijk wordt dat de komende tijd minder. Ik gebruik al Headlube Matte (aangeraden door BCN, iedere ochtend een klontje uitsmeren) maar heb het idee dat dat niet genoeg matteert. Iemand anders nog tips voor een goede matterende creme (zonder fruitzuren uiteraard)?

smo3: kan BCN zelf ook aanraden, heel deskundige en vriendelijke mensen. Lekkere koffie ook!

beestig: pablo en pamo zijn gewoon heel tevreden en blij met hun resultaat, kan het me goed voorstellen na jarenlange ellende met een kalend hoofd. Ook beetje raar dat je speciaal voor deze beschuldigingen een nieuw account aanmaakt.

Laatst gewijzigd door Kalejantje; 16 oktober 2015 om 10:38
Kalejantje is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2015, 12:59   #1144
beestig47
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2015
Berichten: 16
Geslacht:
Thumbs down

Leuk dat je het ook is opgevallen dat deze mensen ongelooflijk veel overdreven 'positief' nieuws over BCN verspreiden.
Op zich niets tegen, maar als het zooooooo overduidelijk is ....

je weet dat 'waar er rook is ... is er ook vuur'

en dus blijf ik erbij dat er hier meer aan de hand is dan gewoon 'tevreden klantjes'.

En ik ben zeker dat ik niet de enige ben die dit is opgevallen.
beestig47 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2015, 13:08   #1145
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Als iemand zeer tevreden is over een product of over een ingreep en de resultaat ervan dan mag zo iemand zijn tevredenheid daarover toch uiten.

En dat niet alleen, want waar het nu over gaat zoals een ingreep/behandeling van een MHP kan werkelijk iemands leven een ander gemoedstoestand geven en veranderen over datgene waar hij/zij zich zeer aan stoort en/of er zeer onzeker door gaat voelen dat het hem/haar leven totaal beïnvloed.

Als een zulk persoon dan zoals het nu bv over gaat een zogeheten MHP ingreep/behandeling bij zich laat verrichten, en dat het hem/haar dan zeer goed bevallen is, zowel de behandelaar als de resultaat ervan. Dat het hem/haar leven daardoor gemakkelijker maakt zodat hij/zij zich verlost voelt van de stres der onzekerheid dat zij/hij maar steeds met zich mee droeg, dan is een zulk persoon alleen zeer en zeer dankbaar.

En dan zal hij/zij dat uiteindelijk al te graag met anderen zijn/haar ervaring willen delen, die in de zelfde schuitje zitten waar hij/zij in zat.

Daarnaast wordt hier niet alleen over gepraat en gezeverd, maar personen laten dat zelfs via hun zelf genomen prive foto's die ze hier op deze website plaatsen zien wat het resultaat is van de MHP ingreep die ze hebben ondergaan bij een behandelaar.

En dan kan iedereen uiteindelijk daarover zelf zijn eigen mening en visie daarover hebben wat zij er zelf van vinden.

Laatst gewijzigd door Gregori; 16 oktober 2015 om 13:13
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2015, 16:33   #1146
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beestig47 Bekijk bericht
Leuk dat je het ook is opgevallen dat deze mensen ongelooflijk veel overdreven 'positief' nieuws over BCN verspreiden.
Op zich niets tegen, maar als het zooooooo overduidelijk is ....

je weet dat 'waar er rook is ... is er ook vuur'

en dus blijf ik erbij dat er hier meer aan de hand is dan gewoon 'tevreden klantjes'.

En ik ben zeker dat ik niet de enige ben die dit is opgevallen.
Heb jij nog iets anders bij te brengen dan leden bashen hier op het forum?
Er al eens bij stilgestaan dat de mensen hier zo uitbundig zijn over hun behandeling omdat ze na jaren miserie eindelijk een oplossing gevonden hebben voor hun probleem?
Dat er hier verborgen reclame op het forum is dat weet iedereen maar dat heb je op gelijk welk ander forum ook.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2015, 17:48   #1147
beestig47
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2015
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gregori Bekijk bericht
Als iemand zeer tevreden is over een product of over een ingreep en de resultaat ervan dan mag zo iemand zijn tevredenheid daarover toch uiten.

En dat niet alleen, want waar het nu over gaat zoals een ingreep/behandeling van een MHP kan werkelijk iemands leven een ander gemoedstoestand geven en veranderen over datgene waar hij/zij zich zeer aan stoort en/of er zeer onzeker door gaat voelen dat het hem/haar leven totaal beïnvloed.

Als een zulk persoon dan zoals het nu bv over gaat een zogeheten MHP ingreep/behandeling bij zich laat verrichten, en dat het hem/haar dan zeer goed bevallen is, zowel de behandelaar als de resultaat ervan. Dat het hem/haar leven daardoor gemakkelijker maakt zodat hij/zij zich verlost voelt van de stres der onzekerheid dat zij/hij maar steeds met zich mee droeg, dan is een zulk persoon alleen zeer en zeer dankbaar.

En dan zal hij/zij dat uiteindelijk al te graag met anderen zijn/haar ervaring willen delen, die in de zelfde schuitje zitten waar hij/zij in zat.

Daarnaast wordt hier niet alleen over gepraat en gezeverd, maar personen laten dat zelfs via hun zelf genomen prive foto's die ze hier op deze website plaatsen zien wat het resultaat is van de MHP ingreep die ze hebben ondergaan bij een behandelaar.

En dan kan iedereen uiteindelijk daarover zelf zijn eigen mening en visie daarover hebben wat zij er zelf van vinden.
Dat is ook geen probleem op zich en zelfs wenselijk.

Maar in dit geval is het zoooo overduidelijk dat er pure reklame wordt gemaakt, dit heeft niets meer te maken met ervaringen delen.

Trouwens, dit gaat er zo ver over, dat zie je bij geen andere gebruikers. Moet je toch gaan afvragen wat er eigenlijk aan de hand is, of niet?

Laatst gewijzigd door beestig47; 16 oktober 2015 om 17:50
beestig47 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2015, 19:21   #1148
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beestig47 Bekijk bericht
Dat is ook geen probleem op zich en zelfs wenselijk.

Maar in dit geval is het zoooo overduidelijk dat er pure reklame wordt gemaakt, dit heeft niets meer te maken met ervaringen delen.

Trouwens, dit gaat er zo ver over, dat zie je bij geen andere gebruikers. Moet je toch gaan afvragen wat er eigenlijk aan de hand is, of niet?

Zoals eerder gezegd, ik heb totaal geen enkel financieel belang met BCN.
Ik ben gewoon erg blij dat ze me zo goed hebben geholpen, dat ik zo enthousist ben en dat ik daarom hoop en stimuleer, anderen hetzelfde te doen en niet te twijfelen aan BCN, in wat dan ook.
Dat jij denkt dat dit reclame voor hun is, is jouw zaak.
Mijn leven is gewoon ten goede verandert door BCN en dat vind ik alle enthousiasme zeker waard.
Hoe jij erover mag denken laat me koud. geloof je het niet, dan maar niet kerel.

Laatst gewijzigd door Pamo1972; 16 oktober 2015 om 19:24
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2015, 20:55   #1149
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey beestig47,

Als jij meent dat je het beter weet dan alle anderen die wel daadwerkelijk een behandeling bij BCN hebben ondergaan, dan blijf je er toch gewoon weg!
Eigen keuze jongen, maar houd je onzin aub voor je als je totaal niet weet waarover je het hebt.
Hier zitten mensen echt niet op te wachten hoor. Maak idd maar weer snel een nieuw accountje aan, valt echt niet op hoor!!!

Ja ik zal het voor jou nogmaals herhalen. BCN is inderdaad een superbedrijf, niet alleen naar mijn mening maar naar de mening van vele anderen zoals je kunt lezen!!!! Hoevaak wil je het nog horen, je zegt het maar! Geen enkel probleem hoor.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2015, 11:59   #1150
beestig47
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2015
Berichten: 16
Geslacht:
Thumbs down

Pablo en Pamo

Jullie brengen (ongewild misschien) schade aan tegenover BCN. Bij elk bericht maken jullie jezelf en deze firma meer ongeloofwaardiger.

Dat heeft niets te maken met resultaten, maar wel met het feit dat jullie schaamteloos hier reklame maken. Ik weet dat het ook anderen is opgevallen omdat het zooooooo duidelijk is.

Oh, en als ik straks een waarschuwing of een ban krijg, dan weten de lezers hier ook alvast dat er een stille samenwerking is tussen jullie allemaal.
beestig47 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2015, 12:16   #1151
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ach jongen, je weet totaal niet waar je het over hebt.
Ik kan jou maar één raad geven, gewoon naar een bedrijf gaan dat op haarweb het slechtste beoordeeld wordt. Dan is dat voor jou tenminste geen reclame.

Haarweb is er om lotgenoten te helpen. Lees ze allemaal maar eens na die bij BCN zijn geweest, dan piep je misschien wat anders. Oh nee want we zijn natuurlijk allemaal een grote kliek. Erg simpel hoor.

MrHayden reageert tenminste op een normale manier. Als je idd erg tevreden bent over een bedrijf dan is het voor lotgenoten wel zo gemakkelijk om een naam te horen!! Of snap jij dat niet? Zou kunnen natuurlijk.
En of je positieve ervaringen reclame moet noemen, ja natuurlijk is dat een vorm van reclame maar dat is volgens mij toch echt waar lotgenoten wat aan hebben en waarvoor haarweb ook is bestemd, om elkaar te helpen!!!
Één ding is in ieder geval duidelijk: daar doe jij in ieder geval niet aan mee!!
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2015, 15:00   #1152
tepelstreeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 313
Geslacht:
Beestige loop je nou hele dagen te zeiken omdat je zandbak nat is door de regen? Manmanman wat kom jij over als een droeftoeter zeg.
__________________
Multi-vitamine 01-06-2014 (ochtend)
Biergist 01-06-2014 (ochtend en avond)
Monixidil 11-11-2014 - heden (ochtend en avond)
Saw Palmetto 14-11-2014 (ochtend) 17-07-2015 gestopt
Revita lab shampoo 11-11-2014(om de dag)

Fina 1,25mg per 01-05-2015

Minoxidil die ik momenteel gebruik:
folgian n5 (Avond) + Krikland foam(ochtend).
tepelstreeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2015, 15:32   #1153
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Gewoon negeren en dan verdwijnt zo iemand snel op een forum. Van zijn 13 posts zijn er 12 negatief, gewoon een aandacht zoeker die kickt op provocatie. Na een tijdje zal hij dan weer van account veranderen en begint zijn spelletje opnieuw. Zo'n personen moet men sneller bannen.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2015, 18:05   #1154
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kalejantje Bekijk bericht
Al weer een paar weekjes verder na de 2e behandeling, de MHP ziet er nog steeds goed uit. Nog wel last van dat het snel 'doorschijnt' en 'glanst' maar hopelijk wordt dat de komende tijd minder. Ik gebruik al Headlube Matte (aangeraden door BCN, iedere ochtend een klontje uitsmeren) maar heb het idee dat dat niet genoeg matteert. Iemand anders nog tips voor een goede matterende creme (zonder fruitzuren uiteraard)?

smo3: kan BCN zelf ook aanraden, heel deskundige en vriendelijke mensen. Lekkere koffie ook!

beestig: pablo en pamo zijn gewoon heel tevreden en blij met hun resultaat, kan het me goed voorstellen na jarenlange ellende met een kalend hoofd. Ook beetje raar dat je speciaal voor deze beschuldigingen een nieuw account aanmaakt.
Hey kalejantje,

Ik heb een tijdje als matterende gel L'Oréal men expert hydraterende gel, anti shine, pure en matte, gebruikt.
Ik vond die voor mijzelf zelfs teveel matteren maar als jezelf veel last hebt van glans is het misschien te proberen. Ik weet eerlijk gezegd niet of daar fruitzuur bestanddelen in aanwezig zijn.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2015, 14:23   #1155
Kalejantje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2015
Berichten: 34
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Hey kalejantje,

Ik heb een tijdje als matterende gel L'Oréal men expert hydraterende gel, anti shine, pure en matte, gebruikt.
Ik vond die voor mijzelf zelfs teveel matteren maar als jezelf veel last hebt van glans is het misschien te proberen. Ik weet eerlijk gezegd niet of daar fruitzuur bestanddelen in aanwezig zijn.
Thanks voor je reactie. Ik was zelf toevallig dat spul ook tegengekomen, maar ik ben idd ook een beetje bang voor het fruitzuren-verhaal. Kan de 'ingredienten-lijst' wel checken, maar wat zijn nou wel fruitzuren en wat niet? Veel onduidelijkheid als ik erop google.
Kalejantje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.