Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 december 2020, 18:35   #1
shotkeeper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2020
Berichten: 17
Geslacht:
Wat is jullie topicale fina+ minox regime?

Hi allemaal,

Aangezien ik binnenkort van plan te gaan beginnen met essengen 6 plus (topikale fina + minox) vroeg ik mij af wat jullie regimes zijn? Ik lees ontzettend veel verschillende aanpakken.

Ik neig zelf om het volgende te doen:
1x per dag 1 ml essengen 6 plus- dit komt overeen met 0,5 mg finasteride
1x per dag 1 ml normale minoxidil 5% topikaal - dit wordt dan mijn tweede minoxidil applicatie op de dag, misschien dat ik dit wel compleet weglaat na 3 maanden.


Heeft iemand goede resultaten gehad met topisch finasteride dus minder vaak te gebruiken of minder hoog gedoseerd?

Ben zeer benieuwd naar jullie
shotkeeper is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2020, 11:27   #2
Kiwi88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 januari 2019
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shotkeeper Bekijk bericht
Hi allemaal,

Aangezien ik binnenkort van plan te gaan beginnen met essengen 6 plus (topikale fina + minox) vroeg ik mij af wat jullie regimes zijn? Ik lees ontzettend veel verschillende aanpakken.

Ik neig zelf om het volgende te doen:
1x per dag 1 ml essengen 6 plus- dit komt overeen met 0,5 mg finasteride
1x per dag 1 ml normale minoxidil 5% topikaal - dit wordt dan mijn tweede minoxidil applicatie op de dag, misschien dat ik dit wel compleet weglaat na 3 maanden.


Heeft iemand goede resultaten gehad met topisch finasteride dus minder vaak te gebruiken of minder hoog gedoseerd?

Ben zeer benieuwd naar jullie
Hi shotkeeper,

Ik gebruik nu bijna een jaar Dualgen 15+ en dat is éénmaal per dag een uurtje voor het slapen gaan. Het is de sterkste variant fina + minox en ik merk echt geen bijwerkingen. Die had ik wel toen ik finasteride slikte.

Na een aantal maanden stabilisatie en zelfs lichte hergroei. Dat is nu een aantal maanden onveranderd en heb ik het idee dat het zo blijft. Ik verwacht geen hele nieuwe bos haar maar ik zie dit als winst waar ik tevreden over ben.
Kiwi88 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.