Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 mei 2002, 16:33   #1
jordy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2002
Berichten: 3
vitamine

las in een buurtkrantje van een plaatstelijke drogist dat hij bij toeval iets ondekt had...

hij nam dagelijks als voedings suplement selenium, en tot zijn verbazing begon zijn haar weer te groeien.. voller te worden.
neem aan dat hij de boel niet flest.

het staat wel om bekend dat zink in combinatie met vitamine b6 goed is voor de haren.

zelf heb ik ooit minoxidil geprobeerd... zou het niet kunnen aanbevelen... kreeg er vervelende bijwerkingen van... en als je ooit besluit om te stoppen... schrik dan niet wat je op je hoofdkussen vind.

zelf geloof ik in voedings suplementen en hoge dosering vitamine c 2000 a 3000 miligram per dag... en ter aanvulling dan zink b 6 enen nu sinds kort selenium.

zo weet ik al jaren mijn haaruitval te stoppen.. heb vele middeltjes geprobeerd met flitsende namen ... maar zonder enig resultaat. en 100 euro s lichter.
jordy is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2002, 22:46   #2
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hoi Jordy, welkom

Citaat:
hij nam dagelijks als voedings suplement selenium, en tot zijn verbazing begon zijn haar weer te groeien.. voller te worden
Verkoop praatjes ! Voedingssuplementen bestaan al sinds jaar en dag. jammer dat ik nog steeds kale mannen rond zie lopen


Citaat:
zelf geloof ik in voedings suplementen en hoge dosering vitamine c 2000 a 3000 miligram per dag... en ter aanvulling dan zink b 6 enen nu sinds kort selenium.
Jordy, mannelijke vorm van kaalheid heeft niets te maken met ondervoeding van je haren. Je kunt WEL haaruitval hebben van een tekort aan vitamines, maar deze vorm van haaruitval laat zich niet kenmerken door de vorm die je normaal bij mannen ziet. Ik doel op inhammen en verdunning van de kruin.

Multivitamines kunnen niet je mannelijke kaalheid stoppen, immers vitamines blocken niet je DHT in je bloed. Mochten ze toch enige DHT stoppen, dan zijn dit maar enkele procenten.

Citaat:
zelf geloof ik in voedings suplementen en hoge dosering vitamine c 2000 a 3000 miligram per dag
Let wel op dat, een TEKORT aan voedingsstoffen of een OVERSCHOT aan voedingsstoffen je haren kunnen aantasten.


Jordy, vitamines zijn niet de oorzaak van uitval of hergroei, maar je niveau van je DHT in je bloed en hoofdhuid, uitgaande van genetische gevoeligheid voor DHT.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2002, 16:59   #3
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
toch werkt fns ook volgens het principe van voedingsstoffen naar je haren brengen.
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2002, 17:25   #4
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
wboy

Er is helaas geen enkel wetenschappelijk bewijs dat FNS werkt.

FNS kan alleen werken als ondersteuning net als die multivitamines, neem ik aan.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2002, 18:04   #5
jordy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2002
Berichten: 3
niet gevaarlijk

Er is heel veel onderzoek gedaan naar vitamine s .

Door heel veel er over gelezen en bestudeerd te hebben, weet ik er wel iets van af . een hoge dosering heeft mij goed gedaan, mijn haaruitval heeft niet door gezet, wat wel het geval was met die producten met die flitsende namen.

Slik al jaren vitamine c 1000 en nu( sinds enkele jaren goedkoop te koop bij het kruitvat eigen merk) en een normale dosering mulitvitamine waar die mineralen en vitamine inzitten waarvan men weet dat het iets met de haren, te maken heeft.

Ik heb er geen belang bij dat die vitamine s verkocht worden.. maar ik weet zeker dat het mij veel goed heeft gedaan. en niet alleen voor mijn haren, maar ook mijn hele conditie.

succes.
jordy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.