Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 juni 2002, 14:45   #1
Hypa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2002
Berichten: 3
Question Finasteride

Hallo iedereen

ik heb eindelijk mijn Finasteride pillen binnen die ik besteld heb bij Dru-online. Maar ik heb een probleempje: hoe kan ik het beste die pilletjes in vieren delen, ze zijn namelijk superklein! Omdat hier volgens mij veel mensen de Finast pillen van Dru-online gebruiken vraag ik me af: hoe doen jullie dat zonder dat je die pilletjes helemaal verpulvert?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Hypa
Hypa is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2002, 18:45   #2
sn0rkel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Berichten: 18
scherp schilmesje pakken.. over het rechte lijntje laten lopen, met beleid drukken... tabletje kwart draaien, mesje erop en met beleid drukken.. 4 stukjes! 5 stukjes levert alleen puinhoop op dus daar begin ik niet meer aan...
sn0rkel is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2002, 19:06   #3
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hypa en Sn0rkel

Probeer een los scheermesje, hier gaat het uitstekend mee. Ik gebruik altijd een scheermesje, je kunt vrijwel 4 gelijke delen snijden.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2002, 22:20   #4
Jasper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2002
Berichten: 19
Hallo,

Mijn huisarts wil mij wel proscar voorschrijven, alleen hij is bang dat de aphotheker het niet mee wil geven aan een jong iemand als ik (gebdatum moet ook op recept) omdat er voor mij geen indicatie is voor het recept (proscar is voor oude knarren met prostaatproblemen). Heeft iemand hier ervaring mee, kan ik het wel ophalen bij de apotheker? Weet iemand ook hoeveel het kost bij de apotheker?
Als laatste...is het mogelijk om een zogenaamde splitter via internet te bestellen?
Bedankt!
Jasper is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.