Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 november 2010, 19:20   #46
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Tot nu toe lukt het allemaal netjes met mijn ASC-J9.

Ik heb deelgenomen aan de eerste bestelling, maar durf het voorlopig nog niet meer dan 1 keer per dag gebruiken. Eerst even eraan wennen, en daarna ga ik over naar 2 keer per dag.

Dat de prijs zo gezakt is, is natuurlijk geweldig nieuws! Verder vind ik het echt niet erg dat ik bij mijn bestelling meer heb betaald. Dat is nu eenmaal normaal en dat weet je voordat je eraan begint ... .

Wat toekomstige bestellingen betreft: ik zou het spijtig vinden als ik het zelf zou moeten gaan verdelen e.d. Ik weet gewoon dat ik daar echt niet goed in ben. Bovendien moet iedereen dan zo'n superfijn weegschaaltje kopen ... .

Ik zou het dus echt niet erg vinden om degenen die het verdeelt hiervoor wat extra te vergoeden. De prijs is nu toch erg aan het zakken, dus het komt dan hoe dan ook op die manier goedkoper uit. Het zou niet eerlijk zijn dat iemand er zijn vrije tijd insteekt en dat die dat gratis moet doen ... . Als ik persoonlijk het verdeelwerk in de toekomst zelf zou moeten doen, dan weet ik nu al dat ik dat niet ga volhouden. Ik vrees dat ik onvoldoende geduld heb om zelf mijn ASC te verdelen e.d. Stel je voor dat je tijdens het verdelen een onverwachte niesbui krijgt ... . Daarom was ik zo blij dat Wesley dat deed. Maar dat het veel werk is voor 1 iemand, is zeer begrijpelijk. Het lijkt me een echt monnikenwerk.

Gezamenlijke aankopen zullen ook altijd veel goedkoper uitvallen dan als we het individueel zouden moeten doen.

Is er geen producent die het zelf al wil verdelen in die capsules en het op die manier wil versturen, zodat we via haarweb de verdeling centraal kunnen regelen? Het zal dan wel een beetje duurder zijn, maar dat neem ik er graag bij indien het prijsverschil niet enorm is.

Laatst gewijzigd door Ben79; 26 november 2010 om 19:26
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 21:42   #47
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Tot nu toe lukt het allemaal netjes met mijn ASC-J9.

Ik heb deelgenomen aan de eerste bestelling, maar durf het voorlopig nog niet meer dan 1 keer per dag gebruiken. Eerst even eraan wennen, en daarna ga ik over naar 2 keer per dag.

Dat de prijs zo gezakt is, is natuurlijk geweldig nieuws! Verder vind ik het echt niet erg dat ik bij mijn bestelling meer heb betaald. Dat is nu eenmaal normaal en dat weet je voordat je eraan begint ... .

Wat toekomstige bestellingen betreft: ik zou het spijtig vinden als ik het zelf zou moeten gaan verdelen e.d. Ik weet gewoon dat ik daar echt niet goed in ben. Bovendien moet iedereen dan zo'n superfijn weegschaaltje kopen ... .

Ik zou het dus echt niet erg vinden om degenen die het verdeelt hiervoor wat extra te vergoeden. De prijs is nu toch erg aan het zakken, dus het komt dan hoe dan ook op die manier goedkoper uit. Het zou niet eerlijk zijn dat iemand er zijn vrije tijd insteekt en dat die dat gratis moet doen ... . Als ik persoonlijk het verdeelwerk in de toekomst zelf zou moeten doen, dan weet ik nu al dat ik dat niet ga volhouden. Ik vrees dat ik onvoldoende geduld heb om zelf mijn ASC te verdelen e.d. Stel je voor dat je tijdens het verdelen een onverwachte niesbui krijgt ... . Daarom was ik zo blij dat Wesley dat deed. Maar dat het veel werk is voor 1 iemand, is zeer begrijpelijk. Het lijkt me een echt monnikenwerk.

Gezamenlijke aankopen zullen ook altijd veel goedkoper uitvallen dan als we het individueel zouden moeten doen.

Is er geen producent die het zelf al wil verdelen in die capsules en het op die manier wil versturen, zodat we via haarweb de verdeling centraal kunnen regelen? Het zal dan wel een beetje duurder zijn, maar dat neem ik er graag bij indien het prijsverschil niet enorm is.
Mee eens.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 00:04   #48
Rollercoaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 275
Jongens toch, wegen op een weegschaaltje (alleen je eigen porties). Hoe moeilijk kan dit zijn?
Rollercoaster is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 00:38   #49
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Jongens toch, wegen op een weegschaaltje (alleen je eigen porties). Hoe moeilijk kan dit zijn?
Waarschijnlijk niet moeilijk. Maar ik zie het ook niet zitten. Ben het dan ook helemaal eens met bovenstaande. Inderdaad geen probleem mee om er meer voor te betalen
martindeman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 00:50   #50
Klaas2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2009
Berichten: 176
Ik vind dat jullie het er toch voor over moeten hebben om het zelf te doen.
Je ziet dat het mensen irriteert, doe het zelf!
Klaas2 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 01:01   #51
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
ja op zich vind ik alles prima, zolang ik het spul maar binnen krijg.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 07:13   #52
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Wegen geen problemen mee.Kleine digitale pocket weegschaaltjes zijn niet zo duur en erg handig.

Wat gaat er nu gebeuren...samen bestellen of ieder apart..?

grtz

http://elektronica.tweedehands.net/w...-01-gram2.html
__________________
* Finasteride 1 mg

Laatst gewijzigd door Nate; 27 november 2010 om 07:20
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 10:52   #53
haarzakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2008
Berichten: 102
Liever 1 persoon bestellen en dan verdelen. Drukt de prijs en iedereen heeft er profijt van. Dan kan iedereen zelf thuis afwegen met weegschaal.

Weer minimaal 15 personen max 20.
haarzakje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 11:54   #54
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Hey,

Met deze weegschaal kan je niet in mg meten.. deze gaat tot 0.01 je moet 0.001 hebben die zijn wel wat prijziger

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nate Bekijk bericht
Wegen geen problemen mee.Kleine digitale pocket weegschaaltjes zijn niet zo duur en erg handig.

Wat gaat er nu gebeuren...samen bestellen of ieder apart..?

grtz

http://elektronica.tweedehands.net/w...-01-gram2.html
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 12:41   #55
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fstluxe Bekijk bericht
Hey,

Met deze weegschaal kan je niet in mg meten.. deze gaat tot 0.01 je moet 0.001 hebben die zijn wel wat prijziger
Iets duurder dan....je hebt gelijk.Maar de prijzen zijn mooi gezakt bij kouting dus kan mooi uit....
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 13:27   #56
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nate Bekijk bericht
Iets duurder dan....je hebt gelijk.Maar de prijzen zijn mooi gezakt bij kouting dus kan mooi uit....
Het lijkt me dan handiger om het te kopen en meteen op te lossen in alcohol. Een vloeistof laat zich makkelijker verdelen.

In een grote 5 literfles zou je dan 1 gram ASC-J9 in 3 liter alcohol kunnen doen, 1 liter glycerine erbij en goed schudden. Dan heb je 40 porties van 100ml die je in mooie flesjes kunt doen met een handig verstuivertje of iets dergelijks.

Het is daarna wel lastiger verzenden, maar veel makkelijker verdelen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 14:16   #57
Klaas2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2009
Berichten: 176
Heb het liever als poeder binnen, aangezien het niet 100% oplost lijkt het me vloeibaar geen eerlijke verdeling.
Klaas2 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 20:37   #58
zayon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2010
Berichten: 67
als he t niet oplost dan heb je er uberhaupt toch niks aan , dus lijkt me wel eerlijk
zayon is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 21:39   #59
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Ikzelf los het op in mijn minox, om te vermijden dat ik veel te veel 'haarhandelingen' moet doen op 1 dag. Dan zit er in één klap minox en ASC-J9 op.
Als het dus vooraf wordt vermengd, vervalt, voor degenen die het in het minox oplossen, dit voordeel... .
Ik heb net via google gezocht naar zo'n weegschaaltje (0,001) en voor zo'n 80 euro heb je er al een. Dus zelf portioneren wil ik wel doen als het niet anders gaat ... . Ik heb alleen schrik dat mijn motoriek veel te grof is om dit zo superprecies verdeeld te krijgen. Ik word normaal al zenuwachtig als ik de kabeltjes van mijn koptelefoon moet ontknopen.
Dus, wat mij betreft, liever niet vooraf vermengen, zodat iedereen ermee kan dan wat hij wil.
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 23:41   #60
Rollercoaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 275
Op ebay zijn die weegschaaltjes niet zo duur hoor. Deze bijvoorbeeld. Van 1mg tot maximaal 20gram. Inclusief verzenden naar NL nog geen 12 euro.
Hopelijk werkt de link?
http://cgi.ebay.com/0-001-20g-Digita...#ht_2230wt_932
Rollercoaster is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gebruikerservaringen lastig terug te vinden. LaVie Suggesties en feedback 3 12 januari 2009 17:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.