Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 augustus 2004, 18:50   #16
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Ok en ik las dat je het 1x per dag maar hoeft te smeren op je hoofdhuid? (voor het slapen gaan)

En waar heb je het besteld precies?
Klopt, 1x per dag is voldoende. Hoeft niet per se voor het slapen gaan, het gaat erom dat je het zo lang mogelijk laat zitten. Ik was mijn haar iedere ochtend dus ik denk dat ik heb dan 's ochtends ga gebruiken na het wassen (wanneer mijn hoofdhuid weer droog is natuurlijk ). Dan blijft het gewoon de hele dag erin zitten en 's nachts ook.

Hier heb ik het besteld: http://www.menspharma.com
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 19:08   #17
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
@ haarmannentje:

ik probeer het iedere dag te gebruiken, maar soms heb ik er echt geen zin in en dan sla ik een dag over (als ik op stap ga ed). Voordat ik het aanbreng spoel ik mijn haar goed uit (zonder shampoo) dan maak ik mijn haar helemaal droog (mag eigenlijk niet nat zijn) dan pak ik een ampul, die breek ik doormidden en gooi de inhoud over mijn hoofd. Dan zachtjes inmasseren. Dit doe ik altijd s'avonds, wordt ook aangeraden door de fabrikant. Heel de handeling duurt maar 3 minuten ofzo, dus veel moeite is het niet.
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 20:02   #18
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralluf
@ haarmannentje:

ik probeer het iedere dag te gebruiken, maar soms heb ik er echt geen zin in en dan sla ik een dag over (als ik op stap ga ed). Voordat ik het aanbreng spoel ik mijn haar goed uit (zonder shampoo) dan maak ik mijn haar helemaal droog (mag eigenlijk niet nat zijn) dan pak ik een ampul, die breek ik doormidden en gooi de inhoud over mijn hoofd. Dan zachtjes inmasseren. Dit doe ik altijd s'avonds, wordt ook aangeraden door de fabrikant. Heel de handeling duurt maar 3 minuten ofzo, dus veel moeite is het niet.
Oke, maar merk je bijvoorbeeld ook dat je nu minder last hebt van irritatie op je hoofdhuid? Ik weet niet of jij eerder wel last had van inflammation, maar is dat (als dat zo was) nu ook door Fluridil opgelost?

En jongen, 3 minuten maar en dan nog geen zin ?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 20:04   #19
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
Heb eigenlijk nooit echt last gehad van een geirriteerde hoofdhuid, dus daar kan ik niet over meepraten.

Tja 3 minuten zijn toch best lang na een avond flink te hebben doorgehaald hahah
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 20:05   #20
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
in de kroeg
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 20:06   #21
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralluf
Heb eigenlijk nooit echt last gehad van een geirriteerde hoofdhuid, dus daar kan ik niet over meepraten.

Tja 3 minuten zijn toch best lang na een avond flink te hebben doorgehaald hahah
Hehe ja oke, dat kan ik mij voorstellen. Maar je zou het dan 's ochtends kunnen doen op dagen dat je 's avonds er niet aan toe kunt komen.

Maar verder, je zegt dat je haaruitval gestopt is, hoe weet je dat? En is je haar verder ook dikker geworden en van betere kwaliteit? Heb je helemaal geen hergroei, ook niet een ietsie pietsie ? En hoe lang gebruik je het nu precies?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 20:16   #22
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
hoe duur is dat spul eigenlijk
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 20:19   #23
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
hoe duur is dat spul eigenlijk
Wel vrij duur, € 117,00 voor 3 maanden.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 21:05   #24
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
Gebruik het nu iets van 3 maanden ofzo, en als ik voorheen gel in mun haren deed dan zaten er echt superveel haren aan mun handen, nu nauwelijks nog. En als ik mijn haren voorheen uitspoelde in de wasbak, dan vielen er echt veeel meer uit dan nu het geval is. Heb wel het idee dat mijn haar dikker is geworden, maar dat kan ik me ook inbeelden. Maar ik ben gewoon zeer tevreden over het product en kan het iedereen aanraden.
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 21:07   #25
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
Hergroei heb ik zeker nog niet, maar misschien komt dat omdat ik het pas 3 maanden en vooral in het begin onregelmatig gebruik.
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 22:42   #26
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Haarmannetje wat is dat paytal eigenlijk ofzo iets, want ik wil ook fluridil bestellen maar kheb geen creditcard
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2004, 01:04   #27
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Haarmannetje wat is dat paytal eigenlijk ofzo iets, want ik wil ook fluridil bestellen maar kheb geen creditcard
PayPal is een soort betaalportaal waardoor online betalen supergemakkelijk wordt. Je hebt er echter wel een creditcard voor nodig. Maar met PayPal hoef je dus niet meer overal je creditcard nummer af te geven, zodat deze mooi centraal blijft.

Maar goed, zonder creditcard werkt het dus niet. Kun je er niet eentje bemachtigen?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2004, 10:38   #28
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Lightbulb

eerste post aangepast: algemene informatie toegevoegd. Met dank aan een handige eerdere post van Zwarflai!

als er verdere suggesties zijn voor algemene info, gaarne vermelden. dan kunnen ralluf of ik dat aan de eerste post toevoegen.

Ik ben zeer geïnteresseerd in dit product!

Weet iemand het verschil tussen Eucapil en fluridil?? Is het ene de merknaam en de andere de stofnaam ofzo?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2004, 11:31   #29
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
PayPal is een soort betaalportaal waardoor online betalen supergemakkelijk wordt. Je hebt er echter wel een creditcard voor nodig. Maar met PayPal hoef je dus niet meer overal je creditcard nummer af te geven, zodat deze mooi centraal blijft.

Maar goed, zonder creditcard werkt het dus niet. Kun je er niet eentje bemachtigen?
Ik ga proberen een creditcard aan te vragen, waar moet ik dat eigenlijk doen. En maakt het iets uit dat ik nog student ben?

Dank je
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2004, 11:34   #30
Noodlesoup
HaarWeb lid
 
Noodlesoup's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 140
OT: Voor Paypal is geen creditcard nodig, alleen je krijgt wel een ander soort status. Op de site van paypal staat aangegeven hoe je dat moet doen.
Noodlesoup is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Algemeen Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1278 4 maart 2023 23:53
[minoxidil] Algemeen cherifo Medicijnen/haargroeimiddelen 3780 20 september 2021 16:09
[saw palmetto] Algemeen Mika Medicijnen/haargroeimiddelen 1151 22 juni 2016 12:59
[fluridil] Shedding ralluf Medicijnen/haargroeimiddelen 10 20 november 2006 15:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.