Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 mei 2002, 22:34   #1
rax
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2002
Berichten: 24
fina zelfde tijdstip?

Hallo,

ik ben nu 2,5 weken aan de prohair (oftewel finasteride + nog wat andere dingetjes) en ik vroeg me af in hoeverre het van belang is dat je het elke dag op precies hetzelfde tijdstip neemt. Ik heb er voor gekozen om het elke dag om 10.15 uur te slikken. In die 2,5 weken ben ik het echter al 2 keer vergten. 1 keer had ik hem toen om 20.15 uur genomen en vandaag pas om 22.00 uur (hier baalde ik echt van). Ik vind het zowieso moeilijk om hem elke dag precies om 19.15 uur te slikken. soms ben ik later thuis, soms ga ik na school de kroeg in en weer een andere keer sta ik op dat tijdstip een tenniswedstrijd te spelen. Mijn vraag is dus: hoeveel tijd mag je van je richttijd afwijken?

groetjes Rax

p.s. tot nu toe heb ik gelukkig nog niks van bijwerkingen ondervonden.
rax is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2002, 23:12   #2
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Rax

Maak je geen zorgen, die paar uurtjes verschil kan geen kwaad. Probeer het zo stipt mogelijk te doen. Maar wil dat niet altijd lukken, dan heeft dit geen merkbare negatieve invloed. Als er maar geen verschil is van meer dan 6 uren ofzo. Een hele dag vergeten kan zelf geen kwaad, als je daarna het maar weer goed oppakt.

Ik heb ook vaak van die dagen waarop ik uren later pas Fina kan innemen.

Don't worry be happy
Rocco is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.