Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 januari 2005, 21:47   #46
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sigur
Lanne:
Ja, behalve met de diane-35 dan, die wordt in Amerika niet voorgeschreven, vinden ze te risicovol en Nederland helaas bij de vleet.

In Amerika wordt de Diane pil ook volop voorgeschreven. Kijk maar eens op de Amerikaanse sites, bijvoorbeeld: the hormone Help center (als je de search knop gebruikt) de haarsite etc.[/QUOTE]


Kan zijn dat je gelijk hebt Sigur.
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, ik weet alleen nog zeker dat ik ergens echt gelezen heb dat ze er in Amerika veel voorzichtiger mee zijn.
En het aan vrouwen met AGA niet voorschrijven, maar wel veel vaker andere middelen gebruiken die de dermatologen hier weer veel minder gebruiken zoals: Spironolactone.
Misschien dat de bron waar ik dat las niet betrouwbaar was, dat kan, of misschien is er een deel van waar.
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 12:17   #47
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Hé lanne!
Ik moet je toch wel gelijk geven wat betreft een paar dingetjes:

Geoffrey:
Diane 35 contains the progesting cyproterone acetate, which has a testosterone- blockingeffect.
It is available in Canada and almost all other Countries exept the US. For a medication to be approved by the US FDA, its manufacturer must apply.
This has not been done for Diane 35.
Often this is an economic decision as the approval process costs many millions of dollars for the company.

Dus we mogen hieruit concluderen dat het in de US niet verstrekt wordt vanwege economische redenen. Dat het wel wordt ingezet (in de overige landen) als testosterone blocker dus ook voor AGA.
Verder las ik inderdaad dat de Yasmin er wel wordt verstrekt en dat er nog geen duidelijke onderzoeken zijn over welke nu beter werkt waardoor de Americanen het doen met de middelen die er in het land zelf zijn.
De reden dat er wel amerikanen zijn die Diane gebruiken komt hoogstwaarschijnlijk door het internet? Waarschijnlijk bestellen ze de Diane?
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 15:51   #48
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
zullen we on-topic verder gaan? dus niet over de Diane35-pil?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2005, 10:43   #49
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Goed idee, Tiuri

Ik zag deze foto's van een user op hairlosshelp:

http://www.hairlosshelp.com/websites/Leonardo/

Voor:


Na:


Regimen:
Day
- 0.25 mg finasteride
- 1-2 ml Oz brew (65 ml minoxidil, 11 ml DMSO, 4 ml Aloe Vera, 3 gr MSM, 2 gr Di-L-Arginine-L-Malate)
- 1x multi-vitamin (Solgar VM-75)
- 2000 mg fish oil (660 mg EPA, 440 mg DHA)
- bodybuilders diet (high protein, low simple carbs, low saturated fat)

Night
- 1-2 ml Oz brew (65 ml minoxidil, 11 ml DMSO, 4 ml Aloe Vera, 3 gr MSM, 2 gr Di-L-Arginine-L-Malate)

Occasionally
- Dr. Lee's shampoo (Nizoral/T-Sal)
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 17 september 2007 om 15:51
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2005, 11:06   #50
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Een uitgebreide regimen moet ik zeggen , maar de resultaten ziin super.
Misschien reageert die jongen a: heel goed op fina of b: bij hem helpt al die omega gebeuren en die dieet waar die op is heel goed.
Ik heb heelveel baat gehad bij het aanpassen van mijn eetgedrag(elke dag friet en of chips met veel cola enzo) naar een eetgedrag die gezonder is.
Daarnaast gebruik ik nu fina en het lijkt alsof ik de zegel erop geplaatst hebt en dat de put waar aga uitkomt dicht is.
Althans dat hoop ik heel erg natuurlijk.
En hij sport waarschijnlijk ook veel.
Zit er ook te denken om fina als hem 0,25mg te gebruiken zou me echt veel minder geld kosten.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2005, 11:56   #51
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
gebruik proscar

28 pillen voor 38€ (in belgië)

28x4=112 ( ik deel proscar door 4= 1.25mg finasteride)

112 (1/4) stuks is ongeveer voor 4 maanden

38/4=9.5€

kost me 9.5€ per maand

greetz

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 1 juli 2005 om 11:58
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2005, 12:01   #52
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Jeetje zeg! Het is dus echt mogelijk! Wat een kutzooi dat zo'n regimen niet voor gegarandeerd iedereen werkt.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2005, 12:05   #53
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Jah dat heb je met haarverlies regimens, voor iedereen is het anders.
T4BuL4 R4S4 , moest je naam gewoon koppieren plakken lol.
Maar in ieder geval bedankt voor de tip, maar werkt dat netzo goed als merck propecia, ik bedoel weet fina is fina , en het klote gedeelte is je weet pas of het gewerkt heeft als je niet kaald.
Maar jah dan wordt je kaal en dan is het al te laat.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2005, 12:05   #54
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Hoe meer ik er naar kijk (ook op zijn site) hoe meer ik het echt geweldig vind. Moet je zien hoe de dikte en de kwaliteit is toegenomen! Op dit soort momenten denk ik er toch wel eens aan om ook aan de finasteride te gaan. Kennelijk is beperkte hergroei toch echt mogelijk als ik dat zo zie.

Zie ook dat er minstens een jaar tussen de twee fotoshoots zit. Dat geeft dus ook al aan dat je geduld moet hebben.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2005, 12:09   #55
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Jaah geeft veel hoop he.
Trouwens het verbaast me nog steeds dat je niet aan de fina bent.
Ik heb je twijfelende postings ook gelezen op deze forum maar kreeg toch niet helemaal mee waarom je geen fina neemt.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2005, 12:13   #56
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ycelik
Jaah geeft veel hoop he.
Trouwens het verbaast me nog steeds dat je niet aan de fina bent.
Ik heb je twijfelende postings ook gelezen op deze forum maar kreeg toch niet helemaal mee waarom je geen fina neemt.
Angst voor bijwerkingen, dat is de enige reden. Maar theoretisch zou ik hetzelfde of zelfs een beter effect moeten kunnen behalen met Fluridil. Aangezien Fluridil volledig het DHT blokkeert en Finasteride enkel een deel van het DHT wegneemt. Uitgaande van het idee dat Fluridil werkt natuurlijk. Dus als ik nu niet dergelijke resultaten haal met Fluridil, hoe kan ik dan verwachten dat het wel zo zal zijn met Finasteride?

Maar het geeft inderdaad hoop. Zeker ook met het vooruitzicht op de ontwikkelingen van de Sonic Hedgehog. Oh mensen, we zullen zegevieren!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2005, 12:18   #57
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Jaah ik weet het niet , ik bedoel voor de ene werk minox ook en fina niet of net andersom.
Ik zelf ga geen minox gebruiken heb verhalen gelezen over hoe je de hele dag dan met vage troep op je hoofd rondloopt vind ik geen gezicht.
Ik vind het al lastig met een te snelle vettige kapsel, en dan minox bovenop....
Maar correct me if i'm wrong(wat ik graag wil dan kan ik ook minox gebruiken).
En jah wordt me allemaal een beetje te duur weetje.
Ik geloof zelf eerder in een interne werking dan een buitenwendige werking.
Tjah die bijwerkingen , geen last er van , maar denk dat velen dat ook niet hebben , dus je zal er niet zo gauw over lezen als iemand die in volle paniek zich gek post over dat ie die bijwerkingen ervaart.
Alleen 1 ding is onduidelijk in de toekomst als ik getrouwd ben rond de 24-28 zou ik graag kinderen willen mits mijn partner er over eens is natuurlijk.
Maar dan weet ik niet hoelang je van de fina af moet.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2005, 12:30   #58
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Wat een kutzooi, ik wil ook wel dat resultaat van die gozer. (Wie niet .) Maar ik snap het gewoon niet dat het voor de één echt helemaal geen zak doet en voor de ander zo'n enorm resultaat oplevert! Hoe KAN dat????
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2005, 12:35   #59
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Misschien hebben we haaruitval nog niet helemaal ontcijferd.
Dat is vooral duidelijk omdat ze elke week met een nieuwe oorzaak aankomen.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2005, 13:43   #60
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Vergeet niet dat de beste man ook 2x per dag flinke hoeveelheden minox op zijn inhammen kwakt en verder ook nog een uitgebreid regimen heeft.

Overigens is het een Nederlander - is deze persoon niet toevallig ook lid van HaarWeb en bereid wat meer uitleg te geven over het regimen en de resultaten?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijn er ook succesverhalen???? Jelleke Haarproblemen bij vrouwen 1 13 september 2004 14:31
Succesverhalen ikke Haarproblemen bij vrouwen 1 7 maart 2003 22:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.