Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 juli 2004, 17:13   #46
Zwarflai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2003
Berichten: 112
Nog 1:

http://www.geocities.com/actionpackti/

Als je de onderste set fotos bekijkt kan je de moedervlek op z'n rechterinham als referentiepunt gebruiken. Er is volgens mij toch wel een duidelijk verschil tussen de "month 3" en "month 4" foto's en zeker tegenover "month 14".
__________________
1/4 Proscar per dag sinds 8 Juni 2004.
Nizoral 2%, 3 à 4 keer per week.
Zwarflai is offline  
Oud 21 juli 2004, 18:06   #47
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
kijk dat is pas teruggroei van finasteride!!!

Maar volgens mij is heb je net zoveel kans om 1 miljoen in de staatsloterij te winnen.

maar tussen maand 12 en 13 zit wel een groot verschil he bijna niet te geloven haha\

wat vinden jullie hiervan?? en heeft iemand mischien net zoveel hergroei gekregen?
high is offline  
Oud 21 juli 2004, 18:12   #48
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
puike hergroei.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 21 juli 2004, 19:23   #49
John00
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 43
Gellof daar toch niet in. met een beetje kennis van digitale technologie kun je allerlei stadia simuleren.
John00 is offline  
Oud 21 juli 2004, 20:07   #50
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
[QUOTE=Zwarflai]http://www.hairlosshelp.com/websites/DIDDYHAIR/

[QUOTE]
Dat die gast zo'n goede hergroei heeft kan ik me wel voorstellen, die begon nog maar net te kalen als ik zo de "before" foto's zie. Als ik ook nog maar in de buurt van die "before" foto's zou komen met finasteride zou ik al een enorm gat in de lucht springen, maar daar is weinig kans op ben ik bang.
Druifstuif is offline  
Oud 21 juli 2004, 20:13   #51
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
dan zou ik wel volledige hergroei krijgen want ik ben nog minder dan de before foto's let's hope it
high is offline  
Oud 21 juli 2004, 20:26   #52
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door high
dan zou ik wel volledige hergroei krijgen want ik ben nog minder dan de before foto's let's hope it
Eerst maar eens afwachten of het wel werkt bij jou (en mij), bij sommige mannen doet het bijna niks.
Druifstuif is offline  
Oud 21 juli 2004, 20:46   #53
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarflai
Bij de onderzoeken die gedaan werden met finasteride werd alleen de kruin beoordeeld, daarom dat de makers van finasteride niet mogen beweren dat het vooraan werkt omdat dit niet is bewezen.
Zwarflai, ik vraag me af of deze uitspraak klopt. Heb je hier een bron van o.i.d.?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 22 juli 2004, 15:20   #54
Zwarflai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2003
Berichten: 112
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Zwarflai, ik vraag me af of deze uitspraak klopt. Heb je hier een bron van o.i.d.?
http://www.ishrs.org/articles/propecia-study.htm

Citaat:
The five-year data are from investigational extension studies of double-blind placebo-controlled clinical trials that first demonstrated the safety and efficacy of Propecia in 1,553 men age 18 to 41 with mild-to-moderate male pattern hair loss (androgenetic alopecia) in the vertex region (top of the head). Efficacy in bi-temporal recession (hair loss at the temples) has not been established.
Dat komt uit een artikel over het langst durende onderzoek over Finasteride. De studie duurde 5 jaar. Daarom ook dat veel mensen beweren dat Finasteride maar 5 jaar werkt, maar:

Citaat:
At the end of the fifth year, 65 percent of men taking Propecia (n=219) maintained or improved their hair count compared to their hair count at the start of the studies, while all of the men on placebo (n=15) lost hair count.
Na 5 jaar had 65% minstens evenveel haar als toen ze met Propecia begonnen. Er is dus ook geen reden waarom Propecia niet langer dan 5 jaar zou kunnen werken.

http://www.hairlosstalk.com/resourcelibrary/index.htm
__________________
1/4 Proscar per dag sinds 8 Juni 2004.
Nizoral 2%, 3 à 4 keer per week.
Zwarflai is offline  
Oud 22 juli 2004, 15:27   #55
Zwarflai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2003
Berichten: 112
[QUOTE=Druifstuif][QUOTE=Zwarflai]http://www.hairlosshelp.com/websites/DIDDYHAIR/

Citaat:
Dat die gast zo'n goede hergroei heeft kan ik me wel voorstellen, die begon nog maar net te kalen als ik zo de "before" foto's zie.

Ja, ik weet dat die kerel nog niet lang aan het kalen was, maar ik probeer gewoon de mythe te weerleggen dat Finasteride alleen voor de kruin werkt. Ik wil mensen ook geen valse hoop geven, niet iedereen krijgt zulke resultaten natuurlijk. Maar zelfs als je je huidige haar kan behouden is dat nog altijd beter dan het haarverlies zijn gang te laten gaan, doordat je denkt dat je er zowieso geen baat bij zal hebben.

Citaat:
Als ik ook nog maar in de buurt van die "before" foto's zou komen met finasteride zou ik al een enorm gat in de lucht springen, maar daar is weinig kans op ben ik bang.
Dat kan je pas weten als je het probeert. Neem je nu Finasteride?
__________________
1/4 Proscar per dag sinds 8 Juni 2004.
Nizoral 2%, 3 à 4 keer per week.
Zwarflai is offline  
Oud 22 juli 2004, 15:33   #56
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarflai

Dat kan je pas weten als je het probeert. Neem je nu Finasteride?
Yup, 6 dagen nu om precies te zijn, nog ff wachten of het iets doet dus.
Druifstuif is offline  
Oud 22 juli 2004, 15:39   #57
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarflai
Na 5 jaar had 65% minstens evenveel haar als toen ze met Propecia begonnen. Er is dus ook geen reden waarom Propecia niet langer dan 5 jaar zou kunnen werken.
Die redenen zijn er wel hoor. Kijk maar eens naar deze studie:

http://www.hairlosshelp.com/html/Propecia5yrstudy.cfm

Na 5 jaar is er dramatisch veel minder haar dan na 1 jaar, hoewel het nog altijd meer is dan toen er begonnen werd met propecia. Maar je kunt je afvragen wat er nog opzit na bijv. 7, 8 of 10 jaar. Fina verliest na verloop van tijd duidelijk kracht.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 22 juli 2004, 15:44   #58
Zwarflai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2003
Berichten: 112
Veel geluk ermee dan, Druif. Ben zelf een maand-en-half ermee bezig. De eerste resultaten laten normaal gezien een 3-tal maanden op zich wachten. Dus gewoon geduld hebben. K ben er zeker van dat we er geen spijt van zullen hebben.
__________________
1/4 Proscar per dag sinds 8 Juni 2004.
Nizoral 2%, 3 à 4 keer per week.
Zwarflai is offline  
Oud 22 juli 2004, 15:46   #59
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
The five-year data are from investigational extension studies of double-blind placebo-controlled clinical trials that first demonstrated the safety and efficacy of Propecia in 1,553 men age 18 to 41 with mild-to-moderate male pattern hair loss (androgenetic alopecia) in the vertex region (top of the head). Efficacy in bi-temporal recession (hair loss at the temples) has not been established.
betekent dat niet dat ze geen hergroei bij de inhammen hebben kunnen vaststellen, maar dat ze er wel naar gekeken hebben?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 22 juli 2004, 15:47   #60
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Mijn situatie is als volgt. Ik heb behoorlijke inhammen, maar verder wel heel veel haar nog bovenop. Het is bovenop wel wat dunner, maar omdat er zoveel haar op zit valt het niet op. Als ik nu finas neem, heb ik dan goede kans het zaakje te behouden?
Haarmannetje is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.