Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 13 februari 2019, 14:09   #1
achdeklerk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Post Haartransplantatie bij Beauclinic op 12-2-2019

Beste,

gisteren na vele jaren wikken & wegen eindelijk de operatie ondergaan. Vanaf mijn 22ste viel het me op dat mijn haar steeds dunner werd en ik steeds duidelijkere inhammen & kruin kreeg.

Nu 10jaar later (32 inmiddels heb ik gisteren bij BeauClinic 2500 grafts laten plaatsen voornamelijk op inhammen middenstuk en kruin. Aangezien ik veel informatie & tips heb gevonden op dit forum zal ik nu ook regelmatig mijn eigen ervaringen & voortang willen bespreken zodat anderen ook hiervan kunnen leren en profiteren.

DAG 0: Operatie vond ik toch een lange zit, de valium werkte wel lekker haha. Toch wel paar keer heerlijk in slaap gevallen, echter aan het einde van de zit tijdens het inbrengen van de grafts was mijn voorhoofd toch wel erg gevoelig. Gelukkig kwam mijn vriendin me ophalen, lekker thais gehaald en vervolgens serie'tje gekeken op de bank en af en toe in slaap gevallen.

DAG 1: Goed geslapen, veel wondvocht aan de achterzijde maar al bij al 7 uur geslapen met 2x wakker worden in de nacht. Voel me nu prima, alleen schrik nog af en toe van mijn kale hoofd met bloedspetters haha mijn vriendin al niet meer (lieverd).

Ik zal wat voor & na foto's posten de komende tijd, het maakt mij niet zoveel uit dat mijn gezicht erop te zien is. Mocht je vragen hebben, let me know
achdeklerk is offline   Met citaat reageren
 

Labels
beauclinic, haartransplantatie 2500

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.