Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 januari 2007, 20:52   #1
Basjeva
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 31
ontstoken haarzakjes op hoofdhuid

hallo allemaal,

Inmiddels heb ik al een jaar of 8 last van bulten en ontstekeningen op mij hoofdhuid. Eerst onder behandeling bij de huisarts, later de dermatoloog en inmiddels bij de dermatoloog in het Radbout te Nijmegen.
Het is op dit moment weer hopeloos en jeukt heel erg, zelfs pijnlijk soms.
Onderhuidse bulten die soms verder gaan in een ontsteking en/of korstjes
Het enige wat helpt is Roacutane en Minicycline (antibiotica) Het eerste heeft nare bijwerkingen en het tweede moet ik mee stoppen omdat je antibiotica niet langdurig mag slikken.

Eers was mij verteld dat het folliculitus is, bij het laatste bezoek aan het ziekenhuis hebben ze een huidbiod?? afgenomen en onderzocht. Conclusie ontstoken haarzakjes, een echte naam hadden ze er niet voor.
Normaal is dit een probleem wat te maken heeft met een gist of bacterie, bij mij niet te vinden of in heel kleine maten. Ben er ook al voor behandeld.
Nog nog steeds even ver als 8 jaar geleden.

Mijn kruin is licht kalend, forse inhammen en ook mijn haren bovenop worden aanmerkelijk dunner. Binnenkort heb ik een afspraak in het Radbout met een haararts (inverband met mijn probleem) maar ook om te starten met finastride. Zelfs wel eens aan een haarinplantatie geacht maar wil eerst zorgen dat er niet meer haren uitvallen. Door al dat gekrab op mijn hoofd ben ik ervan overtuigd dat mijn mindere haargroei wel degelijk in combinatie staat met die ontstoken haarzakjes.

Wie kent het probleem of heeft tips voor me?? Ik ben 25.
Bedankt voor eventuele reactie. Bas
Basjeva is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2007, 19:59   #2
natas72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 2
Talking

Hoi Bas,

Ik heb zeker een oplossing voor je probleem, ik weet niet waar je woont maar er bestaat in Nederland een goed merk dat puur op hoofdhuidproblemen werkt, er zijn een aantal kappers in NL die een aan de hand van een apparaat op je hoofdhuid kunnen kijken en je van een goed advies kunnen voorzien. Mocht je interesse hebben laat me maar weten waar je woont en ik zal je een goedadres geven waar ze je een goed advies met produkten kunnen geven. Je probleem kan echt opgelost worden en wel op een natuurlijke wijze.

groetjes Natas72
natas72 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2008, 20:30   #3
Zakaria1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door natas72 Bekijk bericht
Hoi Bas,

Ik heb zeker een oplossing voor je probleem, ik weet niet waar je woont maar er bestaat in Nederland een goed merk dat puur op hoofdhuidproblemen werkt, er zijn een aantal kappers in NL die een aan de hand van een apparaat op je hoofdhuid kunnen kijken en je van een goed advies kunnen voorzien. Mocht je interesse hebben laat me maar weten waar je woont en ik zal je een goedadres geven waar ze je een goed advies met produkten kunnen geven. Je probleem kan echt opgelost worden en wel op een natuurlijke wijze.

groetjes Natas72
Ik heb ook last van folliculitis, kun je mij ook mailen?

Bij voorbaat dank!
Zakaria1 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2008, 01:18   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Denken jullie nu heus dat een kapper het beter weet dan de dermatologen van het Radboud ziekenhuis?

Bas, bij Dr. Pasch ben je in goede handen!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Intercytex. (Hairmultiplication) agnes Overige behandelingen 423 30 maart 2010 19:07
Hoofdhuid problemen? Hoofdhuid Overige (haar)discussies - Algemeen 9 9 mei 2007 15:17
droge hoofdhuid karina Haarproblemen bij vrouwen 3 27 oktober 2005 16:12
Hoofdhuid problemen Steef Haarproblemen bij vrouwen 1 7 september 2004 19:03
ontstoken haarzakjes veens764 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 31 oktober 2003 21:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.